Tavaly srjl17-eseket használtam, azon nem igazán vettem észre, hogy melegíteni kellene, viszont idén a legújabb (meg állítólag legjobb) SS-t használom, jól fog hidegen is, de melegen az igazi. Utcára elég a hideg "tudása" is. Elvileg ez a Vesrah kínálat:
A vesrah betéteket amiket használsz utcán mennyire kell melegíteni? elhiszem, hogy pályán nagyon jó, de mi van közúton, ha egy hosszabb fék nélküli menet után nagyon hamar meg kell állni? Melyik típust használod?
Sziasztok !
Remélem nem haragszik érte senki meg....
Eladóvá vált a kedvencem:Suzuki GSX-R 1000,2008.06.havi,17.000 km-rel,kiváló műszaki állapotban.Természetesen rendszámos ,törzskönyves,én vagyok a gazdája.
1.590.000 Ft:Arata titán rendszerrel,PC-vel,légszűrővel,520-as láncszettel,gyorsváltóval,sport lábtartóval,pályaidomszettel.Ajándék 2 első,4 hátsó gumival.
A gyári karcmentes idomszett és a többi rengeteg extra megbeszélés kérdése.Beszámítás,csere köszönöm,nem érdekel.Tel.20/310-33-59.
Szia! A suzukin szar a gyári fék és pont :) Csoda, hogy neked tartja később a nyomáspontot. Nekem konkrétan 19RCS van fent, amíg bemelegszik nekem is beljebb jön egy kicsit, de aztán patent és nem kicsit fog (pont nem rég raktam fel HRinges videót, ott láthatod mit tud egy ujjal). Sztem nincs olyan, hogy túl jó fék, ettől nem kell félned, csak nem kell ész nélkül belekapni 4 ujjal. Költségkímélőbb módszerként a régebbi r1-r6 fékrendszerét szokták felrakni a suzukikra, már az is sokkal jobb, mint a gyári.
A fékcsős témában nem akarok hülyeséget mondani, de úgy tudom (lehet rosszul), hogy biztonsági okból van a versenymotorokon közvetlen 1-1 fékcső a munkahengertől a nyergekbe. Nem lesz a fékhatás jobb ettől még, ugyan úgy fog a gyári setup is.
Sziasztok!
K4 1000-el kapcsolatban szeretnék kérdezni tőletek.
Múltkor voltam Hringezni, és azt tapasztaltam, hogy már az első körben beljebb jön az első fékkar, aztán az etap hátralevő részében tartja a nyomáspontját (gyári fékrendszer van rajta, fém fékcsövekkel és brembo SA betétekkel). Teljesen jól lassított egyébként, de lehetne kicsit érzékenyebb és rövidebb úton járó. Utánanéztem, gyakorlatilag minden más ezres sportmotor felső munkahengerét rá szokták rakni. A k4 gyári felső munkahengere 14-es, tehát akár az újabb Suzukik 19-es munkahengere is jó lehet (több fórumon is írták a Brembo MC 19-est, nyilván a gyári suzuki alkatrész se lehet sokkal szarabb). Viszont attól félek, a 19-es kicsit túllövés lehet, mivel dupla a keresztmetszet. Az r1-r6 16 milis átmérőjű, a cbr-ek pedig 17.5-esek elvileg. Valakinek van gyakorlati tapasztalata ez ügyben?
A másik kérdés; mi a különbség a két verzió közt: I) egy fékcső megy le, és alul van átkötés a nyergek közt, II) két fékcső megy le a nyergekhez? Az egyetlen előny a jobb hűtés lehet elméletileg. Van valakinek gyakorlati tapasztalata a két megoldás közt?
Előre is köszi a válaszokat :)
Nekem volt Brembo SA, RC, EBC HH ugyan abban a fékben.
Utcára maradt az SA, mert nem érzékeny a hőmérsékletre, és vízre annyira.
Az RC szerintem jobban fog a HH-nál, de nekem esőben nem akart fogni. Inkább nem erőltettem utcára.
Esetleg ha valakit érdekel, van egy váltó elektronikám eladó! STARLANE IONIC NRG! Állítható váltókar erősség + fokozatonkénti sebesség mindent te dudsz nem kell szerelő sem! Én 170.000 Ft. Vettem Végh tech nél. 1 szezont versenyeztem vele kb 250km ment. Eladtam a motort, de ezt nem adtam vele. Most 80.000Ft ért megválnék tőle.
Én Brembo 07SU27SC betétet használok. Hajlamos a nyikorgásra, de ezt más is tapasztalta már. Utcán nekem elég de legközelebb kipróbálom a EBC FA379HH-t.
A többit nálam jobban tudják a tapasztaltabb gixxeresek.
Remélem nem haragszik érte senki meg....
Eladóvá vált a kedvencem:Suzuki GSX-R 1000,2008.06.havi,17.000 km-rel,kiváló műszaki állapotban.Természetesen rendszámos ,törzskönyves,én vagyok a gazdája.
1.590.000 Ft:Arata titán rendszerrel,PC-vel,légszűrővel,520-as láncszettel,gyorsváltóval,sport lábtartóval,pályaidomszettel.Ajándék 2 első,4 hátsó gumival.
A gyári karcmentes idomszett és a többi rengeteg extra megbeszélés kérdése.Beszámítás,csere köszönöm,nem érdekel.Tel.20/310-33-59.
A fékcsős témában nem akarok hülyeséget mondani, de úgy tudom (lehet rosszul), hogy biztonsági okból van a versenymotorokon közvetlen 1-1 fékcső a munkahengertől a nyergekbe. Nem lesz a fékhatás jobb ettől még, ugyan úgy fog a gyári setup is.
K4 1000-el kapcsolatban szeretnék kérdezni tőletek.
Múltkor voltam Hringezni, és azt tapasztaltam, hogy már az első körben beljebb jön az első fékkar, aztán az etap hátralevő részében tartja a nyomáspontját (gyári fékrendszer van rajta, fém fékcsövekkel és brembo SA betétekkel). Teljesen jól lassított egyébként, de lehetne kicsit érzékenyebb és rövidebb úton járó. Utánanéztem, gyakorlatilag minden más ezres sportmotor felső munkahengerét rá szokták rakni. A k4 gyári felső munkahengere 14-es, tehát akár az újabb Suzukik 19-es munkahengere is jó lehet (több fórumon is írták a Brembo MC 19-est, nyilván a gyári suzuki alkatrész se lehet sokkal szarabb). Viszont attól félek, a 19-es kicsit túllövés lehet, mivel dupla a keresztmetszet. Az r1-r6 16 milis átmérőjű, a cbr-ek pedig 17.5-esek elvileg. Valakinek van gyakorlati tapasztalata ez ügyben?
A másik kérdés; mi a különbség a két verzió közt: I) egy fékcső megy le, és alul van átkötés a nyergek közt, II) két fékcső megy le a nyergekhez? Az egyetlen előny a jobb hűtés lehet elméletileg. Van valakinek gyakorlati tapasztalata a két megoldás közt?
Előre is köszi a válaszokat :)
Nekem elég általában a Brembo SA betét...
Utcára maradt az SA, mert nem érzékeny a hőmérsékletre, és vízre annyira.
Az RC szerintem jobban fog a HH-nál, de nekem esőben nem akart fogni. Inkább nem erőltettem utcára.
Én Brembo 07SU27SC betétet használok. Hajlamos a nyikorgásra, de ezt más is tapasztalta már. Utcán nekem elég de legközelebb kipróbálom a EBC FA379HH-t.