Sok jót hallottam róla.
Ha azt teszed bele akkor ne variálj mással.Nem jó a mocinak se a kuplungnak ha minden oil cs-nél más és más márkát teszel bele.
én a jövő héten veszem meg az első literes motorom (nyilván gsxr1000). szeretném ha segítenétek kicsit! a kereskedő adna hozzá bódis dobokat, de egy kis ráfizetéssel yoshit is. kérdés: melyiket érdemesebb? nekem kinézetre mindkettő tetszik, de a bódist nem nagyon ismerem. sok jót hallottam róla, de talán itt ti többet tudnátok róla mondani valamit... köszönöm.
Gondolom nen én ràm gondoltad azt,hogy marha vagyok?
Igy irogatni egymàsnak,legalàbb a tiszteletet adjuk meg,igy ismeretlenul!A motorhoz csak annyit:B.lellén mérte a Tamàs, elég sokaba van nekem ez a motor a mérés erdményét irtam le.Te ugy gondolod ez irreàlis akkor jo,biztosan nagyon értessz hozzà meg halgatom amit mondassz és ha van olyan amit én nem vagy rosszul tudok akkor azt elfogadom és meg jegyzem!Mikor meg vettem motort az-az àllapot,és a mai menet tulajdonsàgok kozotti kulombség nagyon nagy,teljesen màs lett a motor menet dinamikàja.Az,hogy most 198 vagy 208 egy dolog,km-er ora nagyon gyorsan teker felfelé az tuti!
Koszi!
Édes istenem, mennyi baromságot hordtok itt össze a kormányvégről, súlyelosztásról, stb.
Az én K5-ös 1000-esem 178 Le volt névlegesen, ( vagyis főtengelyen )
Ugyanaz volt bent mint ebbe, Iridium, K&N, Yoshi, állítás, a vezérműtengely kivtelével.
Nem is tudtam, hogy a vez.tengely 30 lovat rátesz mert akkor ennek legalább
208-nak kell lennie névlegesen. És a marha még el is hiszi.
Most a K7-esem 198 Le, de az se keréken.
Gyerekek! Ezek a mai emberek Tegnap elcsúsztam az olajon a kanyarba kb 50-nel,tőlem kb 20-25m-re
ott áltak a járdán és basztak odajönni segíteni.Hála az égnek pár bukferencel megúsztam,ami pedig a mocit illeti:1 fékkar, jobboldali lábtartó +1 jobbos tükör
Szia Zema!
Latom olvastad a valaszt amit irtam,jelnlegi teljesitménye a motoromnak ennyi,kozben kapott egy komplett yoshi rendszert,elektronikat,kornyezetvedelem ki lett iktatva,vezermutengelyt,attetelezes,es meg kisebb-nagyobb atalakitasok,tobb féle puffancsot probàltam de végul is maradtam yoshinàl.Az akkori meres eredménye kb:3-4le tobletet jelentett, amit irtam a mostani allapot.
A kormánysúly nem véletlen van tényleg nem hülyeség, meny ki ringre és a második futamban vedd le, és rájössz miért kell. A súlycsökkentés akár 4-5 kilóval is, nem hiszem hogy tragédiát okozna a stabilitásban, hacsak nem az egyik oldalról a két hengert szedted le.
Valami viszont lehet a kormánysúlsok tömegében meg a szitálsi haljandóságban, mert pl a 94es gixer-nek, ami bontásra van nálam, min kétszer akkorák a kormánysúlyai, mint a 96-os banditomnak (súlyra is, meg méretre is).
Minden idők legnehezebb GSX-én a nagy súlyversenyben az akkor sokkal könnyebb 900RR-el pl, valószínű nem véletlen aggattak még rá a kormányvégre 10-dekákat.
Az én motorom több mint 10 kilóval könnyebb, mint gyári állapotában, kormányvégsúlyom sincs, pedig a sok okos aztmondja anélkül is szitál a motor.
Érdekes módon nekem nem szitál. Biztos lassan közlekedek.
Nem azt mondtam, hogy eltörik a váz, ha leveszed a kipuffot, henem hogy a motor egyensúlya, meg szitálási hajlandósága változhat meg a más súlyelosztás miatt...
Az anélkül is eltudott törni, hogy lecseréltedvolna a gyári kipuffot. Kissél alulméretezték. Meg persze ki gondolta, hogy a sok nagymenő majd túradobozt rak rá.
nem tudom miért nekem írtad?
én nem küldök 100 ezret a mocira. van 1 sportlégszűrő meg egy kipuff.
a hayabusának van olyan gondja, ha lecseréled a kipuffot akkor meg gyengül a hátulja (akár el is törhet),
nem az 1000 esnek. szerintem ezzel keverted....
Ha azt teszed bele akkor ne variálj mással.Nem jó a mocinak se a kuplungnak ha minden oil cs-nél más és más márkát teszel bele.