Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jólvan, megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok kényelmes emberke. nagyon fájnak a kezeim, viszont nem vagyok hajlandó lemondani a sportosságról. Ez lesz a kompromisszum, de szerintem imádni fogom. A Borsaynál rendeltem meg egy LSL szettet. Fékcsövekkel, szereléssel kb. egy kilóba fog fájni. De szerintem megéri. Vettem egy gyári GSXR felső villahidat és egy LSL kormányt meg kiemelőket, most ezeket el kell adnom. Túl gyenge lenne a felső villahíd felfogatása így.
Hali
Jól tippeltél, az enyém is ilyen. Köszönöm a segítséget.
Csao:
Nobby
Nobby! 2 évig használtam gyári idommal + ABM kormánnyal. Sztem nagyon jó móka ez a kormány. Mondjuk soha nem voltam egy nagy pálya menő, de a kanyarokat sokkal jobban lehet vele érezni. Előszőr furcsa egy kicsit a gázadagolás, de összességében nem fogod megbánni. Most egy RIZOMA kormány van fenn, ez szélesebb és, ha lehet ezzel még kezesebb. Szóval hajrá! Meg végre nem teljesen széria a gép.
Az ülés alatt találod a kompjútert . Edig minden -általam látott- Suzui modellben barna-fekete vezetéket kell magszakítani. A k5-öst vágom, a tiédet anyira nem. Ha végképp elakadnál, hívd Kalivoda Imit. 20956-9058. Sok sikert!
Hali
Neked is thanxxx a segítségért. Ez alaposabb, de sajna nem tudok deutchland-ul. De megoldom.
Köszi
Csao:
Nobby
Hali
Köszönöm a segítséged... ezen itt tényleg van egy csomó minden leírás.
:)
Köszi, most már tudom, hogy lássak munkához.
Bytheway, most ugrik fel egy LSL superbike kormány a gépre, de a gyári idomok maradnak rajta. Van valakinek ezzel tapasztalata? Fájnak a kezeim egy régebbi hayabusás balesetből, de nem mondanék le a gixxxeremről.
:)
Aztán jöhet valami féktuning.
Köszönöm a segítséged még 1x.
Csao:
Nobby
nekemis ki van kötve de most nem tom melyik, de itt le van írva. :)
http://www.gsxr-fieber.de/html...
Szia Nobby!
Ajánlom figyelmedbe a következő oldalt. Ez az ember biztos unatkozott és mindenféle sz..rsággal teledobálta a gixxert:
http://81x.com/bugman/gixxermo...
Egyébként meg ezen a fórumon korábbról is találhatsz a témáról anyagot. Sajna nincs annyi időm, hogy megkeressem. Az enyémen is virít a lámpa én még nem próbáltam meg szétkötni a vezetéket
Sziasztok!
1000-es K1-es a gép.
Tönkrement az exup motor. Kikötöttem, kiszedtem a bowdeneket. De ég a hibalámpa a műszerfalon, valamint az FI hibaüzenetet kapom. A motor megy.
Hogy lehet ezt eltüntetni? Milyen vezetéket kell kihúzni a computerből? Tudja valaki?
Help me.
Köszönöm előre is.
Üdv
Nobby
Őszite részvétem!
Sziasztok, nem ismertem Trialmastert, de nagyon sajnálom, és őszinte részvétem, láttam az oldalon, nagyon jó motoros és ember volt Nyugodjon békében
nagyon-nagyon sajnálom, őszinte részvétem! Sok erőt és kitartást kívánok ebben a nehéz időszakban!
Sziasztok!
Viki vagyok a Tibi barátnője...Hétfőn este elveszítettem azt az embert aki a világon mindennél jobban szerettem.Kérlek titeket,hogy aki ismerte és szerette jöjjön ki velem a Budafoki út 111-113 elé pénteken este 7-kor, hogy a szívünkbe zárjuk örökre és, hogy lássa,hogy mennyire szeretjük.Ez nagyon fontos lenne nekem, és neki is az....Előre is köszönöm!
Nyugodj bekeben!
Ez nagyon elszomorító. Azért köszi az értesítést és a http-t.
A sradtól kezdve a k6 1000-ig minden gsxr-ben jobboldalon 55mm és bal oldalon 45mm-es csavar van gyárilag.
Feltételezve, hogy a fej ugyanolyan hosszú, és csak a nyakban hosszában van különbség mindkét oldalra egyforma hosszú csavar kell, mert a baloldali felvekvési felület 10mm-el beljebb van mint a jobboldali.
http://index.hu/politika/bulva...

egy 2005ös 1000-es Gixxerrel...
Nickje: trialmaster
Sokaknak jóbarátja volt... köztük nekem is.
Nyugodjon békében.
Nentom aktuális e még a kérdés, vagy azóta ágaskodik a vas. Szóval nekem is k5 van, pályára csavargatva és van rajta Yoshi kipuf. Bár én futóműbe utazom de mivel szerelek ehez is konyítok. A Te gépednek alul elvileg erősebbnek kell lennie mivel a spanodéból kikerült a kipuf szelep, és nincs az az ember aki ezt írással pótolni tudja. Középen és fent ő a jobb, de az sem több 8LE-nél, a sújod lényages de csak ha elől ülsz. Csússz hátrébb és a probléma megaldódik. A lánc nyúlás is lényeges, mert ha sokszor volt spanolgatva, hátra került a tengely amitől nehezebben áll kerékre. Mi a pályán ezt szándékosan hátra húzzuk egy hosszabb láncal. A hátsó rugóstag előfeszítésének csökkentésével is hamarabb jön az eleje. Szóval sok kis nüansz!
A kötőcsavarok anyaga általában acél. Az acél csavaranyagok jelölésékor rendszerint csak azok
szilárdságát és folyáshatárát írják elő, egyszerűen két számmal, amelyeket ponttal választanak el. Az
első szám a névleges szakító szilárdságot (a szakító szilárdság századrészét), a második a folyáshatárt
(a folyáshatár és a szakító szilárdság hányadosának tízszeresét) jelenti. Pl. a 8.8 csavar anyagának
névleges szakító szilárdsága 800 N/mm2, folyáshatára 640 N/mm2.
HI RAJ! Szóval a helyzet a következő, egyikünk sem mondott hülyeséget, neked is igazad van. DE a 12.9 a csavar keménységére utaló szám, és általában (a hatlapfejűeknél biztos) a csavar fején találod ezt a számot!
Milyen az a 12.8 vagy 12.9 csavar?Sose hallottam. ISO 9001,vagy ASA,VAGY MSZ szabvány az
M12X1.75 (ez a normál menet.)Ha finom menet akkor M12X1.25 vagy ilyesmi.Mindegy,lehet én vagyok hülye.Japánok metricben dolgoznak,tehát nagy eséllyel minden csavar mm-ben van.

Ooops!
Köszi!

Már rájöttem... hétfőn veszem a másik csavart!
Peppe! Mielőtt csavart vennél azért nézd+, hogy hosszra egyforma-e (gyanítom, hogy nem), mert én +szívtam. Bevásároltam 2db egyforma hosszút, de a baloldali 10mm rövidebb a K1 en! Már a harmadik félét veszem.
Na igen a súly sokat számít az a súlykülönbség simán elég hogy ne álljon kerékre 6ezernél. Nekem 10e felett kezdte emelni a K7. Saccolj hány kg vagyok