Skacok egy elég hülye kérdés de azért foglalkoztat.Nekem és haveromnak van egy K5 ös ezresünk.Nekem full gyári.Neki Limited edition Yoshi dobbal és hozzá állítatta a gépet a dobhoz.Namármost elég sokat kerekezünk.Neki 2 be simán veszi 5 ezertöl az elejét.Nekem meg nem.Söt nekem 7 8 ál is alig akarja felvenni,2 esbe.Én ruhába mindenbe vagy 115 kilo vok ö 80.Nemtom ez menyit számíthat.Csak érdeklödnék, mert nem igazán értem ez miért van.Ez normális vagy gondok lennének a gépemmel?Bár zsir újonan vettem és 9 ezer van benne.Ja és csak sima gázadásrol beszélek no kuplung vagy iylenek.Ezért én egybe veszem fel és doibálom a sebességeket.csak enmtom hoyg övé lett kurva jól beállítva vagy enyim szar.Remélem értitek a kérdésem.Köszke a segítséget.
Nyak Alu 6082, fej PA6. Magyarra fordítva Si1 alu, és teramid, docamid vagy hasonló műanyag, ami épp rá van írva, van ahol eratlon vagy mi a tök.
Azért számít a kialakítás is, nem csak az anyagminőség.
M10x1,25-ből 100-as a leghosszabb méret amit kapni lehet. Elég kevés helyen árulják, pláne belső kulcsnyílásúból. 690ft még nem is olyan vad, Fabory-ban 1300ft körül van darabja.
Az összes japán mocin M10x1,25 és M12x1,25 menetek vannak.
10.8 és 12.8 csavarok nincsenek, csakl 10.9 és 12.9.
Gombának 8.8 vagy 10.9 elég, a 12.9 már sok.
Van másik megoldás, 40 milivel hosszabb csavart veszel, és rágörgőzöd, vagy késsel rávágod a menetet. A metszőt el lehet felejteni, mert az szar szálkás menetet csinál.
Egyedül az apriliákban találtam eddíg normál menetet.
(ha gyertyacsere előtt állsz, és ilyen van a gépedben: NGK CR9E, dobj egy mailt. van NGk iridium gyertyám a gépedbe, és így 50ezer km-re le van tudva a gyertyacsere. ára: 13900)
A menete nem normál menet, hanem 1,25 ös menetemelkedés . Tehát próbáld meg így: 10x1,25x100 csavar kő vazze!(nem végig menetes!) Ja és 10.8 -as vagy még "szívósabb" kell! Én ma voltam a csavar bótba és 12.8-as van csak nekik 690Ft/db Háát nem éppen a legolcsóbb csavarok egyike! Na sok szerencsét hozzá!
zotyo,nekem a 07-es suzuki ugyan úgy törte a csuklómat egy keményebb menet után,mint a kawasaki.Tehát itt csak az dominál zöld akarsz lenni,vagy kék -fehér.Hidd el nincs különbség.Max árban.
A K7et próbáltam már Bogláron, jó kis gép, viszont ZX-10es tesztmotort nem sikerült felhajtani és az hogy felül rá az ember a kereskedésbe abból meg nehéz eldönteni hogy "kényelmes"-e( ahhoz legalább egy 20-30 km nem ártana)
Kb 4-5 hónapja szolgálok egy ezredes hatása alatt. Még ő főnök. Ezzel különösebben nem is lenne baj, csak észrevettem, hogy eléggé elkezdett füstölni a vas. Terhelés alatt nem veszem észre, álló helyben viszont derekasan löki ki a kékes-fekete füstöt. Főleg nagy fordulaton. Tudom ne tiltassam álló helyben, de ettől függetlenül nem szabadna füstölnie.
Találkozott már valaki ilyennel?
Legutóbb Castrol racing olajat kapott. Egyesek szerint az lehet a hiba oka...
Szervízbe nem akarom addig vinni, amíg nagyjából nem tudom a hiba okát...
Mostani Motor Revüben ha jól emlékszem pont van 1 rövid cikk, hogy a Kawa szervez pályamotorozást olyanoknak, akik zx6 vagy zx10-et akarnak venni a Hungaroringre. Ha jól emlékszem csak regisztrálnod kell magad vmelyik kereskedőnél.
Suzukit is ki tudod próbálni a Full-Gasnál, igaz azért fizetni kell, és Bbogláron vagy Blellén van erre lehetőség. De az sem vészes, sztem megéri ha tényleg gondolkozol a vételen.
Ha hozzáfűzhetem személyes megjegyzésemet mielőtt megvennél egy közel 3.5 millás motort ülj rá mind2re és te magad dönts és ne másra hallgass mert akkor lehet hogy utólag bánni fogod.
Zotyó41: ha ki szeretnéd próbálni a ZX-10R -t, akkor szerintem a D.M.C. Kft nél (volt Csepel művek területe) kellene érdeklődni! Egy jó barátom ott dolgozik, ha gondolod megkérdezem pontosan hogy is megy ez!? De szerintem ezt a témát a ZX-10R tpoicba folytassuk!
üdv.
Köszi! 2003as R1et cserélek. A Kawa felé húzok de sajna nem nagyon van lehetőség kipróbálni ezért kértem véleményeket olyanoktól akik próbálták mindkettőt.
Hát volt szerencsém menni mindegyikkel.Igazából mindegy melyiket veszed.Bár én a 06-os ZX10R-t venném,sokkal jobb volt mint a 05-ös ezres gixxer.Viszont 05-ös ZX10R-t ne vegyél.De ha neked motorvásárláshoz segítség kell,akkor lebeszélnélek az ezres gépekről.
De mint mondtam teszteltük mind a kettőt,és a 06-os ZX10R volt a nyerő,és megbizhatóbb is,és a gyorsabb is.
A szlovák a legjobb!(pascalplast).
Az enyém az spkomposit(nagyatádi) szerintem ez is jobb mint a Dúzs féle.
Ja és 30rugóért vettem alig használtan,az se utolsó dolog.
Azért számít a kialakítás is, nem csak az anyagminőség.
Az összes japán mocin M10x1,25 és M12x1,25 menetek vannak.
10.8 és 12.8 csavarok nincsenek, csakl 10.9 és 12.9.
Gombának 8.8 vagy 10.9 elég, a 12.9 már sok.
Van másik megoldás, 40 milivel hosszabb csavart veszel, és rágörgőzöd, vagy késsel rávágod a menetet. A metszőt el lehet felejteni, mert az szar szálkás menetet csinál.
Egyedül az apriliákban találtam eddíg normál menetet.
Valószínű, hogy más a csavar menetemelkedése, mert én is egy hónapja szopok vele...
Hol lehet ilyen csavart venni? Milyet kell kérnem?
Elkészült a bukógomba, vettem csavart is. Ez volt a baj. Mert lehet, hogy a csavar nem normál menetes?
És igenis a kényelem fontos
Vegyél burgmant.
Sportmotornak a jó futómű harapós fékek erős motor az erénye, nem a kényelem.
Megköszönném ha megkérdeznéd, én nem találtam tesztelhető 10-est, de lehet hogy az én "készülékemben" van a hiba!
Kb 4-5 hónapja szolgálok egy ezredes hatása alatt. Még ő főnök. Ezzel különösebben nem is lenne baj, csak észrevettem, hogy eléggé elkezdett füstölni a vas. Terhelés alatt nem veszem észre, álló helyben viszont derekasan löki ki a kékes-fekete füstöt. Főleg nagy fordulaton. Tudom ne tiltassam álló helyben, de ettől függetlenül nem szabadna füstölnie.
Találkozott már valaki ilyennel?
Legutóbb Castrol racing olajat kapott. Egyesek szerint az lehet a hiba oka...
Szervízbe nem akarom addig vinni, amíg nagyjából nem tudom a hiba okát...
Mostani Motor Revüben ha jól emlékszem pont van 1 rövid cikk, hogy a Kawa szervez pályamotorozást olyanoknak, akik zx6 vagy zx10-et akarnak venni a Hungaroringre. Ha jól emlékszem csak regisztrálnod kell magad vmelyik kereskedőnél.
Suzukit is ki tudod próbálni a Full-Gasnál, igaz azért fizetni kell, és Bbogláron vagy Blellén van erre lehetőség. De az sem vészes, sztem megéri ha tényleg gondolkozol a vételen.
Ha hozzáfűzhetem személyes megjegyzésemet mielőtt megvennél egy közel 3.5 millás motort ülj rá mind2re és te magad dönts és ne másra hallgass mert akkor lehet hogy utólag bánni fogod.
Peet
üdv.
De mint mondtam teszteltük mind a kettőt,és a 06-os ZX10R volt a nyerő,és megbizhatóbb is,és a gyorsabb is.
Ezredes vásárlása elött állok(szigorúan új gép). Az egyetlen kérdés már csak az: ZX-10R vagy GSX-R 1000
Vélemények? Esetleg volt aki próbálta mindkettőt?
Az enyém az spkomposit(nagyatádi) szerintem ez is jobb mint a Dúzs féle.
Ja és 30rugóért vettem alig használtan,az se utolsó dolog.