Heló! Bármelyik Suzuki kereskedésben kapsz. Sajnos elég drága (10000) ezért nincs polcon és rendelni kell. Néhány munkanapon belül a kezedben van. Mindig ezt használom és tökéletes.
Sziasztok érdeklődnék hol tudnék beszerezni a vashoz gyári szűrőt ?
Van valakinek biztos tippje 21x19cm ovális szélekkel kb 4-5 cm vastag (ezt nem mértem le ) .
Ilyen :
DID-re cseréltettem! A múltkor amikor voltam nálatok kamiont gumizni akkor hallgattam meg a te gépedet és rájöttem,hogy az enyémnek nem pont ilyen hangja van! Most nagyon szépen jár. A lábtartó gumit már akkor is beszéltük. Az a baj,hogy külön gumit nem tudsz cserélni csak komplett lábtartót,mindössze a koptatót lehet kicsavarozni. A gyári új 15 körül van.
A fogyasztás? :))) Egyszer évekkel ezelőtt Budaörs - Gyöngyös parketta gázon 2 kiló felett az M3 -on. Beszívott 10 Litert!!!! Most nyáron az Albán túrán halál kényelmesen csomaggal 120-130 al nem hittem el 4,8 Liter erre varjatok gombot! :))
Nekem 42 nél volt halál... cserélni is kellett. Úgy tudom elég sok bocinál fingik kia vez lánc elég korán,mert szar a gyári. Csere csak DID-re! Nekem most van benne 72 és semmi hangja. Üdv: Tommy
95 benzint használok én is. Az a tapasztalatom a prémium üzemanyagokkal,hogy télen azokkal sokkal könnyebben indul. Én minden hónapban egyszer elindítom télen is a gépet es üzemmelegre járatom,ha száraz a pálya megyek egy két kört is vele.
Sziasztok! Nálam az átlag valahol 6 alatt. Általában hosszú túrákon szoktam mérni akkor pedig 2 személy+tanktáska+2 oldaltáska+hátsó doboz játszik.
Az ideji Dolomit túrán ebben a felállásban sehol nem érte el a 6 litert. A Német autópályán ugyanígy megrakva folyamatos 180km/h. mellett beverte a 8-at is. Nem sokaltam azt sem mert jól haladtunk végig 180,néha előzés közben még 2kiló fölé is szaladt az óra és mint említettem f@szig megpakolva!
No nálam pont ez a probléma bárhogy megyek 5 liter környékén sosem jártam .
Van egy 2.5 v6 vasam sima szívó benzin, ha azzal finoman közlekedem 7.8-8.5 között
eszik , ha hajtok pár literrel többet a város + horror tehát van kontraszt, itt+ nem nagyon .
Bár az is igaz van ,hogy evvel is csak dolgozni megyek rövid távra és városban 25 km oda-vissza ez gondolom azért növeli a fogyit .
Majd megnézem így kipucolt szűrűvel mi a helyzet, tegnap ketten mentünk a nejemmel fürdőre ,de nem hajtottam
jobban 100-nál csak pár előzés volt amikor igen ,a szűrőben azért volt némi kosz és ahogy nézem 100km alig mozdult ki a üza mérő .
Mi a véleményetek a spuriról, érdemes használni talán kicsit pucolja a karbit avagy csak parasztvakítás ?
Gyarit tennek bele...
Vagy u.gy. pink motors Tatabanya.
Van valakinek biztos tippje 21x19cm ovális szélekkel kb 4-5 cm vastag (ezt nem mértem le ) .
Ilyen :
Nincs valakinek elfekvőben lámpa feletti kis idom meg egy óra taró idom? Vagy tudtok valakit aki bont?
Az ideji Dolomit túrán ebben a felállásban sehol nem érte el a 6 litert. A Német autópályán ugyanígy megrakva folyamatos 180km/h. mellett beverte a 8-at is. Nem sokaltam azt sem mert jól haladtunk végig 180,néha előzés közben még 2kiló fölé is szaladt az óra és mint említettem f@szig megpakolva!
Ti milyet tankoltok? Sima 95 vagy valamilyen extra benzint?
Van egy 2.5 v6 vasam sima szívó benzin, ha azzal finoman közlekedem 7.8-8.5 között
eszik , ha hajtok pár literrel többet a város + horror tehát van kontraszt, itt+ nem nagyon .
Bár az is igaz van ,hogy evvel is csak dolgozni megyek rövid távra és városban 25 km oda-vissza ez gondolom azért növeli a fogyit .
Majd megnézem így kipucolt szűrűvel mi a helyzet, tegnap ketten mentünk a nejemmel fürdőre ,de nem hajtottam
jobban 100-nál csak pár előzés volt amikor igen ,a szűrőben azért volt némi kosz és ahogy nézem 100km alig mozdult ki a üza mérő .
Mi a véleményetek a spuriról, érdemes használni talán kicsit pucolja a karbit avagy csak parasztvakítás ?