Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó,vettem egy új gépet, no nem motort mert az még a régi GSF 750 próbálok belépni .
Ha elküldi a régi felhasználónevemmel akkor sikerült .
Kösz, próbálkozom....
Hali nekem pontosan 100 km/ h nál rezonált idegesitően de egy gumicsere meg lánc csere megoldotta sok időre.ezután megint rezonált, ekkor vezérmű láncot cseréltünk és megint nem rezonált. Mostanában megint rezonált de egy kis lánc feszítés kisimította. Szóval vannak lehetőségek.
Igen. Nem is kicsit.....
Nekem is hidegen ebben a fordulatszámtartományban csörgőkígyó, de amint bemelegszünk, elmúlik.
A rezonálást fizikailag is érzed?
Sziasztok.
Egy ideje 4000-4500 fordulat közt nagyon berezonál a boci. Olvastam, hogy más is tapasztalt hasonlót.
Tudtok segíteni, hogy mi lehet az oka, és hogy lehet csökkenteni?
Sziasztok!

Ma csináltam egy nagyobb mosást a gépen, és rájöttem hogy a blokk előrefelé néző részét nem tudom az itthoni cuccaimmal rendesen letakarítani. Arra gondoltam hogy nekiállok egy rendes mosóban, csak nem tudom, hogy azon a részen nincs-e valami, aminek árt ha megtámadom egy nagynyomású cuccal? Az olajhűtő alatti részről van szó, azt tudom hogy a hűtőt nem szabad így mosni, de mi a helyzet a blokkal? Nem tud ott beázni valami csatlakozó, vagy valami tömítés kinyíródni a mosótól, vagy ilyesmi?
Suzuki GSXF- Magyarország
Mi a neve a facebookos csoportnak?
A facebook csoportba épp a minap írt Bandibá,hogy két bocit is bont. Talán van neki.
Sziasztok!
1998 600-as bocihoz szeretnék vásárolni egy pár féktárcsát előre!
Ha valakinek van jó állapotú, ne féljen felvenni velem a kapcsolatot:
gergely.nagy@gmail.hu
0670-380 4609

Üdv, Geri
Nincs sajnos!
Sziasztok! felszeretném újitani a karbisoromat és az o-gyürűknek a helyével nem vagyok tisztában.A főfúvókáé az megvan, de a maradék 2-3-ról fogalmam sincsen. Ha valaki neadjisten tudná és leirná nekem azt megköszönném. Üdv! Zoli
Segíteni sajnos nem tudok, de hogy szűkre szabtad a határidőt, abban biztos vagyok
Szia! Megvan még a kapaszkodó?
Sziasztok!
Hol tudok beszerezni hátsó utaskapaszkodót?
szombaton reggeli induláskor már fent kellene hogy legyen
Bp
Tatabánya vagy a közelben, tisztességes ,motorhoz értő villamossági szakembert keresek !
Jogos.....Egyet értek Veled , ezért is kértem a tanácsokat.
Köszönöm Neked a segítséget.
Mérés nélkül nem lesz előrelépés az ügyben...
Szét kell húzni a csatlakozókat, megtakarítani, ellenállást mérni...ha megtaláltad a bünöst, akkor lehet vakarózni egy másik generátor után. Majd beszerelve kimérni, hogy nehogy megint elfeküdjön.
Azért tisztán jó-szándékból javasolnám, hogy vonjál be egy olyan személyt aki ért is hozzá, mert ez nem szerelés. Az ugyanis a gyökér ok megkeresésével kezdődik, utána azt elhárítjuk, kicseréljük a szükséges dolgokat , majd mérünk és ellenőrzünk, annál többet, minél járatlanabbak vagyunk.
A neten levő jellemzően angol manuál, szövegértés nélkül is érthető a benne levő ábrákból, és a hozzá tartozó mérési is tolerancia értékekből.
"A felszabályzó fedélzeti feszültséget figyelő kontrol szálja az akksitól először felmegy a gy.kapcsolóba és onnan vissza a szabályzóba. Az ezen út alatt elszenvedett fesz csökkenés (korrózi, oxidált saruk, stb) miatt a szabályzó túlgerjeszt. Mire a veszteségekkel csökkentett fedélzeti fesz eléri a 14,4 V-ot, addigra az akkunál 15-16 volt is lehet. Ez így igaz. A kitalált megoldása is frappáns, mert simán annyit csinál, hogy az eredeti kontroll szál csak egy relét húz be és az akkutól ad új kontrol feszt a fesszabnak. Azért kell a relé, hogy a gyújtás levétele megszakítsa az áramkört, ne folydogáljon álló motornál a kontrolszálon áram." (Kraven írta)
Sajnos amatőr módon, cseréltem a generátort és a csatlakozókat pucoltam csak meg, és az akksinál is. Semmit nem is mértem bevallom
Rámértél? Mennyire esik vissza az feszültsége indításkor?
Mikor cserélted a generátort, megmérted a töltést? Töltőt rendesen?

Olvastam ezeknél az olajos erőforrásoknál egy olyan jelenséget:
A felszabályzó fedélzeti feszültséget figyelő kontrol szálja az akksitól először felmegy a gy.kapcsolóba és onnan vissza a szabályzóba. Az ezen út alatt elszenvedett fesz csökkenés (korrózi, oxidált saruk, stb) miatt a szabályzó túlgerjeszt. Mire a veszteségekkel csökkentett fedélzeti fesz eléri a 14,4 V-ot, addigra az akkunál 15-16 volt is lehet. Ez így igaz. A kitalált megoldása is frappáns, mert simán annyit csinál, hogy az eredeti kontroll szál csak egy relét húz be és az akkutól ad új kontrol feszt a fesszabnak. Azért kell a relé, hogy a gyújtás levétele megszakítsa az áramkört, ne folydogáljon álló motornál a kontrolszálon áram.
igen az akksi jó
igen