Hali nekem pontosan 100 km/ h nál rezonált idegesitően de egy gumicsere meg lánc csere megoldotta sok időre.ezután megint rezonált, ekkor vezérmű láncot cseréltünk és megint nem rezonált. Mostanában megint rezonált de egy kis lánc feszítés kisimította. Szóval vannak lehetőségek.
Sziasztok.
Egy ideje 4000-4500 fordulat közt nagyon berezonál a boci. Olvastam, hogy más is tapasztalt hasonlót.
Tudtok segíteni, hogy mi lehet az oka, és hogy lehet csökkenteni?
Ma csináltam egy nagyobb mosást a gépen, és rájöttem hogy a blokk előrefelé néző részét nem tudom az itthoni cuccaimmal rendesen letakarítani. Arra gondoltam hogy nekiállok egy rendes mosóban, csak nem tudom, hogy azon a részen nincs-e valami, aminek árt ha megtámadom egy nagynyomású cuccal? Az olajhűtő alatti részről van szó, azt tudom hogy a hűtőt nem szabad így mosni, de mi a helyzet a blokkal? Nem tud ott beázni valami csatlakozó, vagy valami tömítés kinyíródni a mosótól, vagy ilyesmi?
Sziasztok!
1998 600-as bocihoz szeretnék vásárolni egy pár féktárcsát előre!
Ha valakinek van jó állapotú, ne féljen felvenni velem a kapcsolatot:
gergely.nagy@gmail.hu
0670-380 4609
Sziasztok! felszeretném újitani a karbisoromat és az o-gyürűknek a helyével nem vagyok tisztában.A főfúvókáé az megvan, de a maradék 2-3-ról fogalmam sincsen. Ha valaki neadjisten tudná és leirná nekem azt megköszönném. Üdv! Zoli
Mérés nélkül nem lesz előrelépés az ügyben...
Szét kell húzni a csatlakozókat, megtakarítani, ellenállást mérni...ha megtaláltad a bünöst, akkor lehet vakarózni egy másik generátor után. Majd beszerelve kimérni, hogy nehogy megint elfeküdjön.
Azért tisztán jó-szándékból javasolnám, hogy vonjál be egy olyan személyt aki ért is hozzá, mert ez nem szerelés. Az ugyanis a gyökér ok megkeresésével kezdődik, utána azt elhárítjuk, kicseréljük a szükséges dolgokat , majd mérünk és ellenőrzünk, annál többet, minél járatlanabbak vagyunk.
A neten levő jellemzően angol manuál, szövegértés nélkül is érthető a benne levő ábrákból, és a hozzá tartozó mérési is tolerancia értékekből.
"A felszabályzó fedélzeti feszültséget figyelő kontrol szálja az akksitól először felmegy a gy.kapcsolóba és onnan vissza a szabályzóba. Az ezen út alatt elszenvedett fesz csökkenés (korrózi, oxidált saruk, stb) miatt a szabályzó túlgerjeszt. Mire a veszteségekkel csökkentett fedélzeti fesz eléri a 14,4 V-ot, addigra az akkunál 15-16 volt is lehet. Ez így igaz. A kitalált megoldása is frappáns, mert simán annyit csinál, hogy az eredeti kontroll szál csak egy relét húz be és az akkutól ad új kontrol feszt a fesszabnak. Azért kell a relé, hogy a gyújtás levétele megszakítsa az áramkört, ne folydogáljon álló motornál a kontrolszálon áram." (Kraven írta)
Rámértél? Mennyire esik vissza az feszültsége indításkor?
Mikor cserélted a generátort, megmérted a töltést? Töltőt rendesen?
Olvastam ezeknél az olajos erőforrásoknál egy olyan jelenséget:
A felszabályzó fedélzeti feszültséget figyelő kontrol szálja az akksitól először felmegy a gy.kapcsolóba és onnan vissza a szabályzóba. Az ezen út alatt elszenvedett fesz csökkenés (korrózi, oxidált saruk, stb) miatt a szabályzó túlgerjeszt. Mire a veszteségekkel csökkentett fedélzeti fesz eléri a 14,4 V-ot, addigra az akkunál 15-16 volt is lehet. Ez így igaz. A kitalált megoldása is frappáns, mert simán annyit csinál, hogy az eredeti kontroll szál csak egy relét húz be és az akkutól ad új kontrol feszt a fesszabnak. Azért kell a relé, hogy a gyújtás levétele megszakítsa az áramkört, ne folydogáljon álló motornál a kontrolszálon áram.
Ha elküldi a régi felhasználónevemmel akkor sikerült .
A rezonálást fizikailag is érzed?
Egy ideje 4000-4500 fordulat közt nagyon berezonál a boci. Olvastam, hogy más is tapasztalt hasonlót.
Tudtok segíteni, hogy mi lehet az oka, és hogy lehet csökkenteni?
Ma csináltam egy nagyobb mosást a gépen, és rájöttem hogy a blokk előrefelé néző részét nem tudom az itthoni cuccaimmal rendesen letakarítani. Arra gondoltam hogy nekiállok egy rendes mosóban, csak nem tudom, hogy azon a részen nincs-e valami, aminek árt ha megtámadom egy nagynyomású cuccal? Az olajhűtő alatti részről van szó, azt tudom hogy a hűtőt nem szabad így mosni, de mi a helyzet a blokkal? Nem tud ott beázni valami csatlakozó, vagy valami tömítés kinyíródni a mosótól, vagy ilyesmi?
1998 600-as bocihoz szeretnék vásárolni egy pár féktárcsát előre!
Ha valakinek van jó állapotú, ne féljen felvenni velem a kapcsolatot:
gergely.nagy@gmail.hu
0670-380 4609
Üdv, Geri
Hol tudok beszerezni hátsó utaskapaszkodót?
szombaton reggeli induláskor már fent kellene hogy legyen
Bp
Köszönöm Neked a segítséget.
Szét kell húzni a csatlakozókat, megtakarítani, ellenállást mérni...ha megtaláltad a bünöst, akkor lehet vakarózni egy másik generátor után. Majd beszerelve kimérni, hogy nehogy megint elfeküdjön.
Azért tisztán jó-szándékból javasolnám, hogy vonjál be egy olyan személyt aki ért is hozzá, mert ez nem szerelés. Az ugyanis a gyökér ok megkeresésével kezdődik, utána azt elhárítjuk, kicseréljük a szükséges dolgokat , majd mérünk és ellenőrzünk, annál többet, minél járatlanabbak vagyunk.
A neten levő jellemzően angol manuál, szövegértés nélkül is érthető a benne levő ábrákból, és a hozzá tartozó mérési is tolerancia értékekből.
Mikor cserélted a generátort, megmérted a töltést? Töltőt rendesen?
Olvastam ezeknél az olajos erőforrásoknál egy olyan jelenséget:
A felszabályzó fedélzeti feszültséget figyelő kontrol szálja az akksitól először felmegy a gy.kapcsolóba és onnan vissza a szabályzóba. Az ezen út alatt elszenvedett fesz csökkenés (korrózi, oxidált saruk, stb) miatt a szabályzó túlgerjeszt. Mire a veszteségekkel csökkentett fedélzeti fesz eléri a 14,4 V-ot, addigra az akkunál 15-16 volt is lehet. Ez így igaz. A kitalált megoldása is frappáns, mert simán annyit csinál, hogy az eredeti kontroll szál csak egy relét húz be és az akkutól ad új kontrol feszt a fesszabnak. Azért kell a relé, hogy a gyújtás levétele megszakítsa az áramkört, ne folydogáljon álló motornál a kontrolszálon áram.