Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Gsx 750 F bocin szeretnék kormányt cserélni, és szükségem lenne egy legalább 60 centis fékcsőre, ahogy néztem, a többi kábel elér odáig. Mindegy, milyen tipust veszek, vagy hogy keressek rá?
A bandit rugós tagja, már pár év után megadja magát, kilágyul a rugója. A suzukiknál vannak "átfedések az alkatrészeknél", de ezeket neked kell felkutatnod külföldi fórumokon legtöbbször. Èn azért mégis azt ajánlanám, hogy vidd el, és újítasd fel a rugóstagot. Van pár mühely ahol ilyet csinálnak. A rugót is le lehet cserélni progresszívre vagy csak erösebbre.
Egy elsö telo cserélnél a kereket és feéknyerget is cserélni kell legtöbb esetben...manapság a vizsgaállomások ezeket a tákolásokat nem igazán értékelik...

A kipurendszer esetében kell keresni utána gyártott E-szabványos-típusbizonyítványos rendszert akár bontottan, másodkézből is. Pl nekem a 85`-ös GSX 1100-en SITO dobok vannak, mert 30 év alatt mind elporlad ugyan ott. A leömlőkben még volt anyag, azok bírják. Ha a tied nem, akkor azokat meg le kell gyártatni, ha nincs utána gyártott.
Amúgy ha ennyi bajod van vele, és ennyire tájékozatlan vagy, lehet inkább meg kéne tőle szabadulni. Nem igazán értékes darab, viszont a munka vagy alkatrészek ugyan annyiba fájnak mint mondjuk egy 1100-es Katanához...Gondolom a porlasztókba még bele sem néztél, vagy a szívócsonkokra, hogy mennyire vannak kikeményedve...
GSX 600F ,,99'' BONTÓDIK.
70/6321-829
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
Sziasztok kedves motoros társak !

Eladók nálam Suzuki GSX-F 750 bontott főelemek és alkatrészek .

Első-hátsó kerék féktárcsákkal
Teljes komplett idomszett lámpákkal
Sebring sportdob , 4:1 rendszerrel
Műszerfal rögzítővel együtt
Komplett karburátorsor levegőszűrővel
Hátsó rendszámtoldat indexekkel
Kormány
Komplett motorblokk váltóval
Első villa
Hátsó lengőkar
Komplett váz

És még apróságok dögivel

Érdeklődni 06 30 866 2022
Sziasztok

Egy gsx 550-et újítanék fel. Nemrég vettem, így a fórumban még nem voltam régebben. Tudom ez F és 750es fórum, de talán valaki tud segíteni.

Szeretnék cserélni hátsó lenségcsillapítót, mert a gyári régi eléggé megfáradt. Jól láttam, hogy a sv-jé a banditoké, vagy a korábbi gixereké jó lehet hozzá? Eléggé körben van ágyazva, így tartály nélkülit gondoltam, de ha esetleg van valakinek tapasztalata. Valami olat szeretnék, ami biztonságosabb és kényelmesebb mint a mostani.
Nem tudom, hogy első telepszkópokat érdemes-e cserélni, gondolom azt villahíddal együtt kellene, így az szerintem egy következő lépés lenne.

A másik a kipufogó. Olyan lukas és gyenge a kipufogó anyaga, hogy hiába hegesztem, csak eltűnik az anyag. Nem tudjátok esetleg, hogy valamelyik másik típusé legalább leömlő szinten jó lehet-e?

Nagyon köszönök minden segtséget! Üdv
Következöket kéne csinálni:
- kiórázni a tárcsát, hogy mennyit üt oldalirányba...ha 0.1-0.2 mm-nél többet üt, akkor lehet ez az egyik hiba
- rámérni a tárcsára, azonos rádiuszon egy mikrométerrel 8-10 pontján, hogy mekkora a vastagsága...ha több mint 1-2 század az eltérés, akkor kagylósra kopott a tárcsa
- légteleníteni, nem csak a féknyergeknél, hanem fent a föfékhengernél is meg lehet picit nyitni a fittinget, mert oda is be szokott ragadni légbuborék...
- ezen 20 éves motoron mindenképpen érdemes elvégezni egy teljes ellenőrzést/felújítást: kinyomkodni a dugattyúkat, szükség esetén cserélni a karmantyúkat, kitakarítani a karmantyúk hornyát, felpolírozni a dugattyúkat, ha nincs túl mély hiba a felületen, tisztán - spec pasztával összeszerelni a munkahengereket, cserélni a gyári fékcsövet fémhálósra, (bizonylatos), fent említett mérések elvégzése a féktárcsán (axiális ütés-kagylós kopás), megnézni hogy a fékbetétek párhuzamosan koptak-e korábban, vagy esetleges sérülés miatt félrekoptak.
Amúgy a legalapveteöbb hiba, hogy betétcserekor visszanyomják a koszos felületű munkahengereket, amik aztán megszorulnak...
Üdv márkatársak.
98-es Szuzikámon kicseréltem a téli állást követően az első fék betéteket. Sok szívás és küszködés után is megmaradt a hiba. a fék kart, ha óvatosan húzom be, majdhogynem koppanásig be lehet húzni. fel pumpálva minden ok. Én már légtelenítettem annyiszor... és a másik probléma, ami talán ennek a jelenségnek a kiváltója is lehet az az hogy fékezéskor nem egyenletes a fékerő. mintha egy dugattyú néha néha adná át a fékerőt a betéteknek... lehet hogy az egyik dugattyú szorul, esetleg valahogy levegő kerül mögé állandóan? Főfékhenger felújító készlet segíthethet a bajomon? Vagy inkább egy kombinált fogót heggesszek fel a villára? :D jó ez utóbbi vicc volt. de már lövésem sincs hogy mit csináljak vele. Esetleg valaki járt már így?
Sziasztok!
Megjelent a 2017. 6. havi Motorrevü újság. Az áprilisi gsx f találkozóról található benne fényképes beszámoló.
Akit érdekel az újságárusoknál megtalálja a lapot.
Nem tetszik nem olvasod. Ennyi.
Van még topik amit teleszarhatol mennyiért adod megveszem azt nem fárasztasz minket...
Eladó szakszerűen kezelt, de túltárolt vadonatúj gumi (puha, nincs kirepedezve, nem mállik) az alábbi méretben:

Metzeler Roadtec Z6 150/70 ZR17 1 db 18990 HUF

Telefon/SMS 06303572549 email: lucifer0820@freemail.hu
Szevasztok!
Van itt valakinek 750-es Inazumája? Levegőszűrő bemeneténél van valami fojtás?
Sziasztok! Most találtam rá az oldalatokra és lenne egy kérdésem hozzátok. Nemrég vásároltam egy 1996-os gsx 750f mocit, és azt játsza mostanság,hogy alapjáraton mintha egy pillanatra levenném a gyújtást és le akar állni. Fordulaton és menet közben nem produkálja a hibát,csak alapjáraton. Volt már valakinek ilyen hiba jelenség vagy tudtok valami okosat mondani? Előre is köszönöm!
Ha csak lábtartó kell és nem a konzol, akkor a hátsó is átszerelhető előre, bár a döntésjelző koptatóról le kell mondanod, mert a hátsóban nincs menet.
Sziasztok! Ismerősömnek keresnék bal első lábtartót, 2005-ös évjáratú a paripa. Amennyiben van tippetek, hol lehet hozzájutni, kérlek jelezzétek. Előre is köszi!
A vezetéket könnyen szét lehetett húzni mert a japo rakott rá egy széthúzható sarut .
Sajnos ettől függetlenül a vas alsó fokozatokban 10000 .nél 5-6 ban 9000 elfogy ,tehát
valószínű karbi, esetleg vezérlés, fő fúvóka is a 180 km/h van méretezve . A fogyasztás viszont
most jó, úgy ,hogy az utolsó 20 km repkedéssel tellett 6 literre jött ki , a gyári 6.7 literes megadotthoz ez sztem korrekt .
Visszadugtam a vezetéket , kap egy szinkront és marad minden a régiben , annyit nem ér ,hogy mindent módosítsak .
Esetleg elér a sebességmánia veszek egy 1200 -t
Mindenkinek köszönöm a segítséget !
Köszi, akkor holnap próba .
A 4 eres csati a kimenö-gyújtótrafós oldal. A másiknál a rózsaszín lehet a kakukktojás.
naracssárga:gyújtáskapcsolóra megy/jön
cirtomsárga: a jeladóról jön
piros/fekete a fordulatszámalóra megy/jön
fekete/kék: a jeladó másik kábele

A rózsaszín nincs az eu modelleknél...

ELvileg egy kis müszerész csavarhúzóval ki lehet lökni a csúszósarut a csatiból és lehet egyet tesztelni.
Van , bár ebben a korban ilyen irányú számítógép ismeret már nem mindig megy
Komolyra fordítva nemrég cseréltem gépet és sajnos ezen még sok minden nincs meg
a másikon volt képszerkesztő stb és ahhoz már értettem itt + csak bénázok .
Talán sikerül feltenni bár ebből sokat nem tudunk + vagyis igen mert én azért nem tétlenkedtem
és elmentem boglárra azt megtudtam ,hogy a 1200 banditnak 8 kivezetéses a csatija ,tehát valószínű jó .
Sajnos nem volt náluk próbavezérlő , alapjában véve segítőkészek voltak ,de közölték japán belpiacos géphez
még csak nem is nyúlnak mert nincs hozzá semmi és mivel nem forgalmazzák nem kapnak segítséget a gyártótól.
Magyarul szép finoman leráztak .Kérdeztem esetleg egy karbi szinkron majd októberben volt a válasz
Ettől függetlenül meghallgatta gázra, alapjáraton azt mondta nincs evvel semmi gond szépen visszaáll alapra jól gyorsít stb .
Holnap lemegyek Pécsre hátha nekik van esetleg doksi stb .Amúgy engem nem hajt a tatár innentől már szerezni kell
egy másik vezérlőt és próbálni . Mentem kb 100 km még így is szépen megy 4000 től olyat gyorsul mint azállat , ha így kell
maradnia akkor sem fogok a könnyeimmel küszködn i , csak úgy vagyok ha lehet jobb mért ne
Azért nem haragudj, de nincs egy normális fényképező géped??? Nem tudnál pár éles két csinálni mondjuk a gyújtásdobozról, csatlakozókról, vezeték színéről, mondjuk a váltó fokozat jeladója csatlakozása, kábelszínek...akkor nem kéne napokig hetekig egy helyben toporogni...meg innen kitalálni, hogy neked milyen cuccok vannak...
Egy gyújtás modul ebből az időből nem olyan bonyolult. Egyik oldalon vannak bemenő jelek, tiltások , engedélyezések (gyújtás jeleadó jele, üres, oldaltámasz, stb) másik csatlakozó meg gyújtótrafókra adja ki a jelet. Már lehet rég ki lehetett volna bökni, hogy egy Európai piacos motort (annak doksiját ) használva, hogy melyik vezeték " feleslegese"...
Sziasztok!
Ha érdekel valakit 2006-os,750ccm boci eladó alkatrésze,írjon nyugodtan,vagy hívjon!
Facen is fent vagyok vagy 06704157070
Köszi ,de sajnos nem jó a lábkiosztás .Nekem a szélesebb csatin 8, a keskenyen 4 érintkező van .
Beszéltem már bontóssal holnap pontosan meg tudja mondani a lábkiosztást egy 1996 1200 banditénak
a képek alapján az lenne a nálam használható ,de sajna mért is ne olyan szögben van fényképezve ,hogy
csak egy sor érintkező látszik . Bár ebből a szélesebbnél 4 a keskenyebbnél 2 van, ezért feltételezem azt ,hogy
jó lesz az enyémre .Persze itt még kérdéses a sorszám amiből semmi nem látszik ,holnap erre is választ kapok .
UI: Megfelelő érzékem van arra ,hogy belenyúljak ilyesmibe , van egy Chrysler Stratusom mikor megvettem már rossz volt a vezérlő (néha megállt ) aztán egyszer végleg .
Mindenki nézett rá mint egy ufóra pedig így utólag az sem volt bonyolult a márkaszervizbe a szerelő benyúlt a fiókba kivett egy ugyanolyan számút és ment minden tovább .
Épp ma adok fel egy másikat amiből ki kell irtani az immót , mert persze a 12 év alatt mindkét távirányító meghalt és innentől a vas sehová nem megy .
Ezt már rutinból elhárítottam, kiszedtük az immo egységet, a donorból raktam bele egy nyers motorvezérlőt, és go .
Ha az ember tudja mi a megoldást onnantól már csak a pénztárca szab határt .