Helló! Nekem is pont ilyen nehéz volt elején felrakni a motort középre. 140 KG vagyok azért nem mondanám pudingnak magam, de majd beszartam elsőre.
A videóban van, de pont a mozdulatról nem ír semmit.
Fontos a sík felület, és hogy csak akkor kezd el a mozdulatot amikor a középsztender mindkét lába.
A mozdulat pedig, hogy nem emeled a motort hanem tiprod felfelé a sztenderd kiálló végét.
Ekkor motor emelkedik neked maximum egy icipicit kell csak hátrafelé húzni.
Ezt vétjük el sokszor, hogy a munka 95%-a a taposásé, mert az fogja megemelni a motort.
A dolog pikantériája, hogy jó kezdésnél a motor szinte magától felmegy 3 túradobozzal asszonnyal mindennel..............
amolyan HÓ-RUKK
Ha esetleg van doboznak konzolod a motor szélén ott tudsz egy kicsit kitámasztani kézzel, hogy még erősebben tudjad taposni...
sZIASZTOK 750ES SUZKI GSXF 750 közepsö sztendert ma felraktam sose volt rajta ugy vettem és lám egyedül nem birom ferlhuzni rá motort 2 emberes.én rontok el valamit vagy ez ily
en?
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni ! A gsx 750 f motoroknak mi a motorkódjuk ? Többféle motorkóddal/motorblokkal voltak e szerelve ? Továbbá milyen karburátorokat raktak fel rájuk , többféle lehet belőle ? Hogyan lehet a karbikat beazonosítani , van e rajtuk valahol írás , cikkszám ?
Köszönöm !
Heló! Nekem is 32000-nél kezdett el csúszni 7000 felett. Most 48000-nél tartok. Nálam az a jelenség, hogy a bemelegítés utàn egyszer-kétszer megcsúszik de utána tökèletesen működik. Aztán megálok lehül és kezdődik újra. Neked melegen is megcsúszik?
sziasztok több év után váltottam600-750 gsx-r-ről ,gsx-f 750-re öszinte leszek kezelhető,kevesebbet fogyaszt mindenféle használatnál,kényelmesebb rövid- hosszú távon,igaz 200-felett nem él úgy mint gigxi alatta se de nem bántam meg 1éve lessz novemberben hogy meg van 328000km van benne 5000-ret raktam bele. eddig semmi gond nem volt vele,bár cserélnem kell kuplunglamellákat csúszik sajna 7000-felett már.
Sziasztok.
Előre is Bocsánat, hogy ide írok, de más fórumot nem találtam ami közelebb állna az én motoromhoz.
Szóval van egy Suzuki Gsx 250 F [Across] motorom. A karburátor egyik membránja kiszakadt. Honnan tudnék szerezni hozzá egyet? Milyen más típus membránja lehet jó hozzá? (Sajnos belpiacos motorról van szó)
Mindenféle megoldást, ötletet nagyon megköszönném.
üdv.
A hosszú és tanulságos verzió http://gsx-f.com/index.php?topic=60.0