A tuning valóban növelheti az élettartamot,de ehhez egy olyan jobb lábú ember kell aki ezt tudja,és ezért rakja bele.
Sokan azért tuningolják szarrá a "pédétédéít",hogy leverjenek (vagy legalább megpróbálják ) minden turbós,benzines 250 lovas subarut,toyotát,mitsubishit a lámpától való elgyorsuláskor,holott a dízelt nem kifejezetten erre találták ki.
Amiket leírtam, azok főleg tapasztaltak alapján van. Nem okítás, vagy okoskodás céljából írtam be.
Szal örülnék, ha nem jönne senki se azzal, hogy ne próbáljam megmagyarázni.
Ha más a véleménye, akkor csak simán írja be azt és akkor jól meggyőz esetleg vagy csak simán külön véleményen leszünk. Önnyi!
Én is autószerelő vagyok, meg gépészmérnök. Szerviz munkafelvételen dolgozok.
A jó dízel tunningokról annyit, hogy jobban megy és kevesebbet eszik tőle az autó. Persze ez is egy határig igaz. Ha még többet akar az emberünk kihúzni belőle, akkor többet eszik nagyon max 1 lityivel (dízelnél, konkrétan PD motorokra gondolok)
De ez minden fejlesztésnél más. Valami a végére ért és konyec.
Nekem nem kell megmagyaráznod mi és hogyan működik!
Autószerelő vagyok és mi is végzünk ECM átprogramozást. Valamint szerelek be tuningokat, főleg a common rail diesel-ekbe. Ismerem a technológiát és hidd el, nincs "mindent visz" megoldás!
Valami mindig egy másik tulajdonság kárára megy!
Azért mondtam, hogy utána járok pontosan mit csinál a progi.
Ha csak ki nem használt erőtartalékot szabadít fel, akkor szerintem meg lehet csinálni ha az ember vágyik egy kis pluszra. Ha viszont jelentősen elhangolja a motor karakterisztikáját, akkor nem feltétlen nyúlnék hozzá. Szal a lényeg az, hogy tudni kéne hogy mükszik a cucc.
Hogy lásd mire gondolok. A VW csoport egyik motorja van 200 és 240 pacis változatban. Az 1ik modellbe a 200-ast a másikba meg a 240-est teszik bele. Azért csinálják ezt, hogy kategóriák közt legyenek különbségek és ez nem azt jelenti, hogy a 200-as motorja valamiben is külömbözne a 240-estől, hanem csak szoftveresen le van fojtva.
Semmi értelme a GSR-t megpiszkálni!
Elveszti azt, amiért nagyon jó motor a GSR! Kár "elrontani" azt ami jó!
Ha téged az a +30% érdekel, akkor vegyél egy 600-as gixxer-t, az "ugyanolyan", mint a GSR felpiszkálva.
Alul, középen semmi csak fordulaton. Vagyis mindig fent kell tartania fordulatot. Városban rossz lesz vele közlekedni és többet is fog enni emiatt.
Megvárom míg bejáratod!
Csippeld csak össze vissza és még akkor is olyan lesz mintha lassulnál mellettem!
Csak ne felejtsd el,hogy a software turkálstól mindig 4est fog mutatni a shift icon!
Nekem más trükköm van,de majd megsúgom személyesen!
De az elején nem fogok új szoftverrel hősködni.
Őrülök ha így vissza fogom tudni magam.
Sőt jól utána járok, hogy pontosan mit művel a géppel az új progi.
Jó napot all!
Igen szép motoros idejük lesz a ginonak,meg ricnek!Én nem tudtam velük menni mert nincs kész a motorom és jön az asszonykám is!
As Dragon!Azt tudtad,hogy az ezüst színű GSRek a leggyorsabbak,mert abból kevesebbet kérnek és ezért több idejük van jobban összerakni! Majd csak úgy suhanok el melletted mint ha állnál!
Hali mindenkinek! Már úton van az én kicsikém is!
Fökete lett végül. Úgy csináltam, hogy 1 hónap múlva érjen ide. Még ezt a havi törlesztőt kibekkelem.
Ricardo, Gino ti már átvettétek? A tiétek milyen színű?
Kell powercity e-mail címe?