Ez az első akkor kettesen van csak. 7 vonal van, ha teljesen be van tekerve, akkor van 7-es előfeszítés. Nekem 2 vonal látszik ki, a harmadik vonal van pont egy szintbe. az az 5.
Hátsót pont nem látom, rugó felső részén van a számozott lyukacsos gyűrű.
Normális esetben nincs rá szükség és sosem éreztem hiányát, pályán sem.
De létezik megoldás rá, viszont kevésbé esztétikus ahogy és ahová felszerelhető.
Szia Tybee!
Köszönöm szépen az infókat, a wikipedia-ra ráakadtam én is már. Sajnos a váz, villa, teló kombórol nem ír semmit, mikor melyiknek kell feketének lennie!
Ha lesz időm majd visszaolvasok a fórumon hátha találok valamit.
Üdv.:Zoli
Szia Tybee,
Bocsánat, hogy neked címzem, igazából bárki válaszolhat aki tudja a megfejtést.Segítségeteket szeretném kérni. Nézegetem a GSR 600-at mint potenciális új motoromat, de kinézet és az évjárat között nem fedezek fel semmi logikát. Gondolok itt a váz, első teló, hátsó villa fényezésére és a kipufogó borítás fényezésére. Van logika benne, hogy melyik évjáratnak mikor mi van feketére fényezve? Én nem tudtam felfedezni semmit, hiába keresgéltem a neten.
Konkréten a 2008-2009-2010 modellek között mi a különbség, hogyan lehet beazonosítani őket kinézetre.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.:Zoli
Az a tárcsa már megmelegszik és üt. Hidegen lehet kiórázni, még jó. Valami puha betét kéne.
Az enyém is ilyen, hidegen jó, de fékezéskor megmelegszik és üt, pedig még abban is van 0,15 mm.
Csere, kb 60-é van /db a bárdiban, vagy a nagyvas.hu-n, 55-é.
Köszi. Biztató hogy legalább van. Személyesen jobblene, ezert közelebb jobb lenne (legalább az országbanxD) de ha nagyon nem lesz más akkor sajnos be kell vállaljam
Sziasztok! Azért másolom ide is be, mert úgy emlékszem mintha olvastam volna korábban itt hasonló hibáról.
Adott egy GTR1400as Kawasaki aminek fékezéskor ráz az eleje. A szerelő először fékbetétet mondott, mivel szerinte meg volt égve. Ez cserélve lett, de nem változott semmi. A második tippje a féktárcsa, aminek igen húzós az ára... Kióráztuk mindkét tárcsát ezekben kb. 0,15mm van, ami miatt szerintem nem szabadna ilyet csinálnia. A féknyergek tiszták, a dugattyúk könnyen járnak. Kormánycsapágy jónak tűnik, érzésre a kerékcsapágy is. Új gumik vannak a motoron. ABSes a motor, de nincs hozzá köze szeintem. A motorban 45e km van és sérülésmentes. Tudtok valamit tanácsolno amit még nem néztünk meg és játszhat? Kerékcsapágy okozhat ilyen hibát? Úszóágy esetleg?
Hátsót pont nem látom, rugó felső részén van a számozott lyukacsos gyűrű.