Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hahóóó !!!

Kezdetét vette az első nagy karbantartás a GSR-en 12. éves korában .
A terv a következő :első teleszkópolaj csere , első fékmunkahengerek tisztítása , dugattyúk megjáratása , fékolajcsere , eső kerék csapágy kimosása , új spéci zsír bele , hűtő folyadék csere , szelephézag ellenőrzés , szükség szerint értékre állítás korong cseréjével és még pár apróság..........
Alapból meg van fordítva.
Közvetlenül a tengelyre kell szerelned a megfelelő formájú váltókart és kész is vagy.
Jóféle :)
üdv! váltófordítót hol tudok szerezni?
Pedig annak semmi hangjának nem kéne lennie. Max a lánc hangja ahogy átgördül a lánckeréken.
OK !!!!!!
Leszedtem a fedelet is a kis lánckerékről.
Rendben van a lánckerék, tisztán hallom, hogy a fogaskerekek felől jön a hang a váltóból.. Érdekes, hogy ha hátratolom valameddig, utánna elmúlik a kopogás előre is. Hátra nem szokott kopogni.
...a kislanckerekre raneznek hogy rendben van-e !!!

Nyugodtabb lennek .
Ez nem a lánc hangja, hanem a váltóból jön. Ezért halgattam meg emelőre téve, kézzel pörgetve, közel hajolva. Ezelőtt nem csinált ilyet, de működésében nincs baj, remélem nem is lesz.
Én tárolóban tartom. Nekem is elég macerás a ki be,de ennyit megér :)
Wili a motor nagyon teszik :). Még egy kicsit szokni kell de rajta vagyok. Örülök hogy ezt választottam.
Par eve kezdtunk epitkezni. Szoltam a tervezonek, hogy a garazst ugy szamolja, hogy 2 auto 3 motor kenyelmesen elferjen. Eloszor bedobott nekem egy 2 autos garazst. Mondom a haz osszes reszet leszarom, de a motoroknak kell a hely! :D igy lett 50 m2-es a garazs, es mindenki kenyelmesen elfer, bar most csak ket motor van itthon... :) szoval ha valaki nem fer el, hozzam hozhatja a gyongyszemet
Teljes terhelésen működik a garázs, kocsi + 3 motor (ebből kettő robogó) ,de szerintem ez elég jó arány :D
Add el a kocsit és vegyél még1 motort úgy elférnek egymás mellett....
:D hogy csapassak vele, csak ki kell tolnom, este meg betolni, hogy biztonságban legyen a kicsike :DDD (sajnos kevés a hely a garázsban, így viszonylag macera, kocsi kitolat, motor kitol, haza ér motor be tol, kocsi bejár)
Ott a pont!
Ne tologassátok fiúk ki-be a garázsbó l hanem csapassatok vele ,a motor meg a kipuffanó zaja majd elnyomja azt a fránya lánchangot!!!
Ha tologatom a motort garázsból ki-be, akkor nekem is ad hangot, de az nálam a lánc hangja. De azt is inkább csak akkor, mikor hideg a lánc. Ha üzem meleg, akkor nem igazán ad hangot.
Az okát nem tudom, de ha megnyugtat, az enyém is ilyen. Bár én nem váltónak mondanám, vagy a lánc ad ilyen hangot, ahogy fordul az első fogaskeréken vagy valami hasonló. Nekem is akkor tűnik fel, amikor a garázsban tologatom a motort.
Szia!
Én is M3- at használtam anno. Most pilot road 3 van fent, ez a hamadik hátsó amit ledobok róla. Hasonloam viselkedik mint az M3, annyit el is bír sportosabb használatnál is és túrázásnál is kb 13-14 ezer km-t. Csak tippnek írtam, majd eldöntöd.
Üdv, Henti
Közben a jelöléseket megtaláltam! Az már nem kérdés.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van-e valakinek a kutyulin Metzeler Roadtech 01? Ezt nézegetem, a vélemények amiket olvastam eddig pozitívak. Normál felhasználás mellett (nem pályázom) tartós guminak írják. Eddig metzeler Sportech M3 volt fenn, azon a méret mellett szerepelt az : M/C , a Roadtech-en TL van ez mit jelent amúgy?
Köszi!