Köszi szépen, most olvasom mit írtál:) sajnos teltház van már teljesen, 11en vagyunk. De tudtommal jön még egy magyar brigád akkor oda (Cala Gonone) arra a hétre (pünkösd), náluk lehet van még hely.
Gratulálok!
De csak óvatosan, csalóka ez a 7-8 fok. Az utak elég taknyosak.
A motorod felkészítése során az "olcsó" dolgokat felejtsd el. Olaj olajszűrő, gyertya, levegőszűrő, ezeken ne akarj spórolni! Az egyik legfontosabb dolgok. Én ezekből mind csak a gyárit veszem bele. Olajból mindenki másra esküszik, de a gyári füzetben a motul 5100 10w40 az ajánlott. Én is ezt használom. Olaj és légszűrőből idáig csak gyárit vettem, ezek ára 3800 ft és 7800 ft kb. Ennek a négy alkatrésznek a cseréje kb munkadíj nélkül 35 ezer körül van. Persze egy hiflofilter olajszűrő olcsóbb, kb fele, sokan ezt használják és állítólag jó minőség, de én nem azért vettem ilyen drága motort, hogy utána meg pár ezer forinton filléreskedjek. Pillangószelep szinkron mindenképp ajánlott, fékfolyadék csere, hűtővíz csere. Fékek állapota, ami a legfontosabbak között szerepel. Futómű állapota, nem eresztenek-e a teleszkóp szimmeringek stb. Lehet rá költeni több száz ezret is. Megelőzés a fontos, azzal lehet sokat spórolni. Még amit érdemes ellenőriztetni, beállítani ha szükséges, azok a szelephézagok. Gumiből viszont rengeteg a választék. 50 ezertől 90 ezerig nyitott a paletta. R17 vagy a kékhold segít a számodra megfelelő gumi kiválasztásában.
Sziasztok!
Üdvözlöm a márkatársaimat én is.
Tavaly novemberben sikerült vennem egy ilyen gyönyörűséget nekem is (2007-es évjárat, 34000 km és majd képeket is rakok fel róla).
Az első nagy motorom a jogosítvány megszerzése után.
Nem sokat vezethettem azóta de amint lehetőség adódik a mérsékelt hidegben is megyek picit vele.
Tanácsot kérnék tőletek a szezon előtti felkészítésről-amire gondolok pl: nem drága, megfizethető de mégis minőségi motorolaj, szűrők, hátsó gumi ..stb
Előre is köszönöm:
Imre
Olvastam ilyenrol, de rátaláltam a fórumra ea gondoltam rákérdezek a tapasztaltabb embereknél.
Próbakörön ez az egy dolog volt ami zavart a motornál, de ugy gondolom gyorsan orvosolhato a dolog (az elado onkoltsegen megcsinalja es ad garanciat is barmi elojonne az elso honapokban). Szoval nem latom akadalyat annak, hogy a heten lefoglalozzam :) koszonom a valaszolat es boldog uj evet mindenkinek ;)
A leállás előjött minden GSR-nél, software frissítés kellett rá, és megoldotta, emelték az alapjáratot. Akkor áll le, ha hirtelen vissejted a gázt, de valóban okozhatja az állott üzemanyag is.
A leállás okát ki kell deríteni, az nem normális szerintem sem.
A tépőzárat meg lehet cserélni, viszont csak gyárit érdemes venni, de az meg elég drága. 4-5000ft körül van emlékeim szerint.
Fel tudod pakolni hatodikig is álló helyzetben a váltót. A tépőzárnak biztos lehet csinálni vmit, hogy funcionáljon. A leállás engem zavarna, az nem normális jelenség egy ilyen gépnél.
A mai nap meglatogattam egy kereskedest ahol kinaltak egy GSR600-at. Par dolog feltunt a tesztkor soran:
1. A valtot en ugy tudom szekvencionalis, ami ugye azt jelentene, hogy egyszerre egy sebesseget valtunk egy kuplungolassal. Itt a motor engedett akarmennyit. En tudtam rosszul vagy ez a GSRnel a megszokott?
2. Nagyobb gaznal szimplan leallt a motor, inditasra egybol, poccre indult ujra, par regebbi motoros szerint (akik epp egy VFRt vittek el) lehet csak azert csinalja ezt mert sokat allt a motor de 60-70 km utan rendbe jonne minden.
3. Ez inkabb paromat erdekli, nekem kevesbe fontos..:)
Az ulesnel a tepozar nem zar rendesen ami csak egy pici esztetikai "baj", ezt lehet orvosolni?
Annakidején én is pontosan az XJ-t néztem, mert akkor még Yamaha volt nekem is, gondoltam márkahű maradok, 125 után 600 teljesen elég is, aztán FZ8N nézegetés, hogy kicsit fickósabb is belefér mint egy 600-as majd a Suzuki honlapjára tévedve rögtön tudtam hogy GSR 750 lesz
Sziasztok!
GPR Ghost kipufogó felszereléséhez kell valami egyéb módosítás vagy beállítás a motoron?
Youtube-on néztem felszerelési videókat, nem tűnt nagy dolognak. Van amire jobban figyelni kell?
Köszönöm!
Gratulálok!
De csak óvatosan, csalóka ez a 7-8 fok. Az utak elég taknyosak.
A motorod felkészítése során az "olcsó" dolgokat felejtsd el. Olaj olajszűrő, gyertya, levegőszűrő, ezeken ne akarj spórolni! Az egyik legfontosabb dolgok. Én ezekből mind csak a gyárit veszem bele. Olajból mindenki másra esküszik, de a gyári füzetben a motul 5100 10w40 az ajánlott. Én is ezt használom. Olaj és légszűrőből idáig csak gyárit vettem, ezek ára 3800 ft és 7800 ft kb. Ennek a négy alkatrésznek a cseréje kb munkadíj nélkül 35 ezer körül van. Persze egy hiflofilter olajszűrő olcsóbb, kb fele, sokan ezt használják és állítólag jó minőség, de én nem azért vettem ilyen drága motort, hogy utána meg pár ezer forinton filléreskedjek. Pillangószelep szinkron mindenképp ajánlott, fékfolyadék csere, hűtővíz csere. Fékek állapota, ami a legfontosabbak között szerepel. Futómű állapota, nem eresztenek-e a teleszkóp szimmeringek stb. Lehet rá költeni több száz ezret is. Megelőzés a fontos, azzal lehet sokat spórolni. Még amit érdemes ellenőriztetni, beállítani ha szükséges, azok a szelephézagok. Gumiből viszont rengeteg a választék. 50 ezertől 90 ezerig nyitott a paletta. R17 vagy a kékhold segít a számodra megfelelő gumi kiválasztásában.
Üdvözlöm a márkatársaimat én is.
Tavaly novemberben sikerült vennem egy ilyen gyönyörűséget nekem is (2007-es évjárat, 34000 km és majd képeket is rakok fel róla).
Az első nagy motorom a jogosítvány megszerzése után.
Nem sokat vezethettem azóta de amint lehetőség adódik a mérsékelt hidegben is megyek picit vele.
Tanácsot kérnék tőletek a szezon előtti felkészítésről-amire gondolok pl: nem drága, megfizethető de mégis minőségi motorolaj, szűrők, hátsó gumi ..stb
Előre is köszönöm:
Imre
Próbakörön ez az egy dolog volt ami zavart a motornál, de ugy gondolom gyorsan orvosolhato a dolog (az elado onkoltsegen megcsinalja es ad garanciat is barmi elojonne az elso honapokban). Szoval nem latom akadalyat annak, hogy a heten lefoglalozzam :) koszonom a valaszolat es boldog uj evet mindenkinek ;)
A tépőzárat meg lehet cserélni, viszont csak gyárit érdemes venni, de az meg elég drága. 4-5000ft körül van emlékeim szerint.
A mai nap meglatogattam egy kereskedest ahol kinaltak egy GSR600-at. Par dolog feltunt a tesztkor soran:
1. A valtot en ugy tudom szekvencionalis, ami ugye azt jelentene, hogy egyszerre egy sebesseget valtunk egy kuplungolassal. Itt a motor engedett akarmennyit. En tudtam rosszul vagy ez a GSRnel a megszokott?
2. Nagyobb gaznal szimplan leallt a motor, inditasra egybol, poccre indult ujra, par regebbi motoros szerint (akik epp egy VFRt vittek el) lehet csak azert csinalja ezt mert sokat allt a motor de 60-70 km utan rendbe jonne minden.
3. Ez inkabb paromat erdekli, nekem kevesbe fontos..:)
Az ulesnel a tepozar nem zar rendesen ami csak egy pici esztetikai "baj", ezt lehet orvosolni?
Üdv,
Kere
ez angol mindegyik
http://d4ch0l.webd.pl/artur/Su...
Boldog karacsonyt mindenkinek!
Valaki tudna küldeni, vagy linkelni valami emberi nyelven íródott szerviz manualt gsr600 (2006) -hoz?
válaszokat előre köszönöm
GPR Ghost kipufogó felszereléséhez kell valami egyéb módosítás vagy beállítás a motoron?
Youtube-on néztem felszerelési videókat, nem tűnt nagy dolognak. Van amire jobban figyelni kell?
Köszönöm!