Beszereztem egy sportdobot, így a régi átalakított gyári dobom keresi új gazdáját! Hogy pontosan mi van vele csinálva azt nem tudom, mert már én is így vettem, de gondolom ki van "herélve"! A lényeg hogy az eredetitől kicsit hangosabb, markánsabb hangja lett! Én azért vettem, mert nem volt pénzem sportdobra, nomeg tudjuk milyen ritkán akad egy két eladó darab, így több mint egy évig használtam! Szerintem mindenképp jobb hangja van, mint a gyárival! Ha kérdés van, csak bátran! Űdv!
Köszi srácok!
Beszereztem egy mágneses tanktasit. Egyelőre tetszik, a műszereket sem takarja, bár még fölfelé nem nyitottam ki. Strandolásra már volt nálam,de hétvégén letesztelem rendesen Sajnos hosszabb túrákra nem nagyon van lehetőségem, de úgy látom, 2-3 napra teljesen elég
Nem vagyok egy tózentmester, de a dobozt felrakni körülolvasással és a helyes csavarok kiválasztásával együtt (nem raktam fel az összes vasat rá ami a tartozék része, csak a szükségeset) 15 perc.
Pakolás, hááát... kiderül. Nyilván oldal dobozoknál egyszerübb lenne. Fontos lehet a súly elosztása. Kipróbáltam a dobozt 20 kg teherrel, nagyon éreztem. 8 napos lesz a következő túra ruha, neszeszer dobozba max 6-8kilóig, maragék cucc (ruha) hátizsák lehúzva mögém az ülésre sisakhálóval. Tanktatyó csak ha szükséges, engem zavar, ha nem látom a müszert a tanktáskától. Sebesség index stb... miatt
Frissítő cigi papirok esőruha píz legyen kéznél, két állomás között más nem igen kell
Szóval, szeretnék egy kis segítséget kérni. Tanktáskát vennék, mivel 2 személlyel számomra az lenne a praktikus. Dobozt semmiféleképpen nem tennék a kis motorkámra. Ahogy olvasom a fórumot, látom, hogy sokan túráztok, megosztanátok 1-2 jó tanácsot, tapasztalatot? Pl pakolhatóság, tartósság, márka? Mennyire tartós egy ilyen szerkezet? Nehéz-e fel/le szerelni?
Előre is köszi!
Örülök, hogy tetszik.
Érdemes alaposan átolvasni, utána motorozni pár száz km-t és utána újbóli alaposan elolvasni.
Nekem sokat segített, rengeteget tanultam belőle.
Nem azt mondtam hogy nem tudok, hanem hogy jobb motorossá szeretnék válni. Persze gyakorlok nagyon sokat, és motorozok amennyit csak tudok, de ezt a könyvet mindenképp érdemes volt elolvasni, tudnám ajánlani nagyon sok embernek....
A motoron, főleg az elején semmit nem kell változtatni. Van aki magasabb plexivrl jár, ez a használat függvénye. Ha sportosabban használod rövid v közép távon akkor nm szükséges;
, ha nagy túráznál akkor hayznos lehet. Ha elfogadsz egy tácsot, akkor bukógomba és cső a dekni köré ill öltözz rendesen rá.
Ne akarj a 600-ból 750-et csinálni, butaság!
Sokat kanyarogj, ismerjétek meg egymás határait, jó gumát tegyél rá és keress sokat benyára!
Csak több 10000 km-et balesetmentesen!
Üdv Henti
Sziasztok. Pár hete vásároltam meg első motorom, A GSR 600-at. Jogosítvány A korlátlan még folyamatban, a forgalmi vizsga Van még hátra. Addig is motorozok, gyakorlok, próbálom minél jobban megismerni.
Korábban robogóim (125,150ccm) és supermotom(125ccm) volt. Mondanom se kell, amint az első pár métert megtettem ezzel a motorral, egyszerűen leírhatatlan ézés fogott meg.
Bármilyen hasznos tanácsot, tippet szívesen fogadok, jelenleg még jogsi hiányában nem nagyon találkozok más motorossal mivel keveset megyek, 2 hét alatt 500km-t mentem többnyire város és 20-30km-es vonzáskörzete.
Viszont lenne pár kérdésem:
- helyzetjelző, index csere ledesre (érdemes-e, ha igen milyet?)
- tompított izzó csere xenonra/bixenonra vagy h.o.d. vagy valami 110% extra fehér halogén
- Nem-e lehet a külsőt kicsit Gsr 750-esre alakítani? (Fejidom átrakható-e, stb...)
- valamint tudtok-e valami irományt, videót ajánlani amiből tanulhatnék, "profibb" motoros lehetnék? Vezetéstechnikai tréningre sajnos külföldi munkám miatt nem tudok elmenni, nincs időm. A másik lehetőség hogy minél többet motorozzak azon rajta vagyok.
Egyenlőre ennyi....remélem minél hamarabb részt tudok venni túrákon, találkozókon és találkozhatunk esetleg. Előre is köszönöm a válaszokat.
SZÉLES UTAT!!!
Megvan a db killer, szépen elcsomagolom a túrára és magammal viszem. Gyári már árkon bokron túl van, a mostani hangját meg már annyira megszoktam, h a dbk-val már zavaró. Olyan mintha valami elektromos szaron ülnék
Kell a szép hang(osság), csak egyszer, egyelen egyszer, pont akkor halja meg az ökör amikor kijönne ő is előzni és Te már épp azt csinálod
Elgondolkodtató
Krómoztatni szeretnék műanyag idomot mit és kit ajánlotok?
olyan kérdésem lenne 2006-os GSR 600-nál az aksit álló motornál mértem és12 V volt az eredmény mikor elinditottam 13 V.
Nem kéne kicsit többnek lenni?
Beszereztem egy mágneses tanktasit. Egyelőre tetszik, a műszereket sem takarja, bár még fölfelé nem nyitottam ki. Strandolásra már volt nálam,de hétvégén letesztelem rendesen Sajnos hosszabb túrákra nem nagyon van lehetőségem, de úgy látom, 2-3 napra teljesen elég
Nem vagyok egy tózentmester, de a dobozt felrakni körülolvasással és a helyes csavarok kiválasztásával együtt (nem raktam fel az összes vasat rá ami a tartozék része, csak a szükségeset) 15 perc.
Pakolás, hááát... kiderül. Nyilván oldal dobozoknál egyszerübb lenne. Fontos lehet a súly elosztása. Kipróbáltam a dobozt 20 kg teherrel, nagyon éreztem. 8 napos lesz a következő túra ruha, neszeszer dobozba max 6-8kilóig, maragék cucc (ruha) hátizsák lehúzva mögém az ülésre sisakhálóval. Tanktatyó csak ha szükséges, engem zavar, ha nem látom a müszert a tanktáskától. Sebesség index stb... miatt
Frissítő cigi papirok esőruha píz legyen kéznél, két állomás között más nem igen kell
Szóval, szeretnék egy kis segítséget kérni. Tanktáskát vennék, mivel 2 személlyel számomra az lenne a praktikus. Dobozt semmiféleképpen nem tennék a kis motorkámra. Ahogy olvasom a fórumot, látom, hogy sokan túráztok, megosztanátok 1-2 jó tanácsot, tapasztalatot? Pl pakolhatóság, tartósság, márka? Mennyire tartós egy ilyen szerkezet? Nehéz-e fel/le szerelni?
Előre is köszi!
Érdemes alaposan átolvasni, utána motorozni pár száz km-t és utána újbóli alaposan elolvasni.
Nekem sokat segített, rengeteget tanultam belőle.
"valami irományt, videót ajánlani amiből tanulhatnék, "profibb" motoros lehetnék? "
Alapokat ad a könyv, de mindenképpen élőben kell gyakorolni és elsajátítani az olvasottakat.
Ha adsz e-mail címet, elküldöm.
A motoron, főleg az elején semmit nem kell változtatni. Van aki magasabb plexivrl jár, ez a használat függvénye. Ha sportosabban használod rövid v közép távon akkor nm szükséges;
, ha nagy túráznál akkor hayznos lehet. Ha elfogadsz egy tácsot, akkor bukógomba és cső a dekni köré ill öltözz rendesen rá.
Ne akarj a 600-ból 750-et csinálni, butaság!
Sokat kanyarogj, ismerjétek meg egymás határait, jó gumát tegyél rá és keress sokat benyára!
Csak több 10000 km-et balesetmentesen!
Üdv Henti
Korábban robogóim (125,150ccm) és supermotom(125ccm) volt. Mondanom se kell, amint az első pár métert megtettem ezzel a motorral, egyszerűen leírhatatlan ézés fogott meg.
Bármilyen hasznos tanácsot, tippet szívesen fogadok, jelenleg még jogsi hiányában nem nagyon találkozok más motorossal mivel keveset megyek, 2 hét alatt 500km-t mentem többnyire város és 20-30km-es vonzáskörzete.
Viszont lenne pár kérdésem:
- helyzetjelző, index csere ledesre (érdemes-e, ha igen milyet?)
- tompított izzó csere xenonra/bixenonra vagy h.o.d. vagy valami 110% extra fehér halogén
- Nem-e lehet a külsőt kicsit Gsr 750-esre alakítani? (Fejidom átrakható-e, stb...)
- valamint tudtok-e valami irományt, videót ajánlani amiből tanulhatnék, "profibb" motoros lehetnék? Vezetéstechnikai tréningre sajnos külföldi munkám miatt nem tudok elmenni, nincs időm. A másik lehetőség hogy minél többet motorozzak azon rajta vagyok.
Egyenlőre ennyi....remélem minél hamarabb részt tudok venni túrákon, találkozókon és találkozhatunk esetleg. Előre is köszönöm a válaszokat.
SZÉLES UTAT!!!
Elozeskor nyomom a dudaaaat de nagyon ...........sot mar elotte !
Az atalakitott gyari kipufogo ha kell valakinek akkor meg1ezunk
Elgondolkodtató