Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...speciel ERRE nem is gondoltam ! .
meg buzi is
A B. az boldog-ot jelent de lehetne BICSKE is .
...és a ZOLTÁNoknak B.
engem is
a 2perA nem sima hanem kanyarog
jön a tavasz össze kéne állni egy laza gurulásra
akár ebben a hónapban, valameik vasárnap egy sima kettőperÁ[O12
Minnyá leanyázom a Parát
vagy igény szerint bárkit
sziasztok jó estét
épp ezt akartam mondani, végre éled a társaság veszekedjetek nyugodtan, jó olvasgatni, hogy történik valami
Te sem lettél normálisabb
Egy kis vélemény különbség és máris feléled a topik!
Sziasztok, Pilot Road 2 8000km, Balaton körül, autópályán, kanyarban, Ausztriában...köszöni jól van. Úgy gondolom hogy a 2 komponensű gumi remek találmány.
Sok pajtás csak lesi, hogy a közepe mért nem kopott el (ők csoda tapadó sportgumival mennek)
Szerintem kétféle gumi van:
- amelyik tapad és tudod is meddig
- amelyik nem és lecseréled
Jó hát a sport gumi, meg főleg a slick hamarabb elfogy, nyilván jobban is tapad. De nekem elég volt a Road2 tapadása is, egyedül a Hringen éreztem, hogy oda már kevés.
Lehet.... ha sokat kanyarodik az ember, akkor persze nem a közepe kopik.
Nekem a gyáriban volt 3 Hring nap és még sok ezer egyéb élvezetes km..
Ha sokat (én nem finoman......) gyorsítasz ki, akkor kopik. Ennyi.
A médium sclick is elfogyott 5000 után, de addig tépőzár módon tapadt.
A tapadás szubjektív, kinek mi jelenti azt.
Üdv a Klánnak! Szervezkedem, ha érdekel valakit! TÜRNITZ április 30.-i délután 14 órai indulás és vissza érkezés május 4,.én késő délután. Együtt a banda
Az én gummámmal valami történik....fémszerű izé látszik a közepén, és csúszik, este szikrázik...valami történt vele Kanyarban egész jó...fene se érti ezt..
Schuldigung, benne volt még a közös Türnitz is
Bocs Gino, de most nem értek egyet, Michelin Pilot Road2 első szett gumimmal 12ezret mentem, 1 kakucs, 1 hring, plusz a bükk lábánál lakok, hegy mindenfele, gondolhatod nem sokat megyek egyenesen, meg azért láttál, hogy már az első kakucson lekarcoltam mindent, és mégis 12ezernél csak azért cseréltem, mert ledefekteltem a hátsóval, javított gumival nem fogok közlekedni, cserélni meg párban cserélem, és csak újra. Úgyhogy de, a jó gumi is tud 10e felett menni, és a Road2 tapad is.
Gino, Egyszerűen különbözik a véleményünk. Ezzel nincs semmi baj! Hogy egy kedves barátom mondását idézzem: Még jó, hogy különbözőek vagyunk, ez így szép, különben unalmas lenne az egész.

Mindannyian más stílusban, tempóban, módszerrel motorozunk. Mást jelent az élménymotorozás mindenkinek. Van aki a tájat szereti nézni és kényelmesen kanyarogni, van aki meg 120szal venni a kanyarokat és persze van aki ezt is, azt is. Ez így jó ahogy van. Remélem ebben egyet értünk mind itt ezen a fórumon.
Na jóóóóvan... nem kell rögtön helyeselni!
Gondolhattad volna?

"Gino, ha agyatlanul húzod neki, akkor elhiszem"

Amikor így kezdődik egy hozzászólás ez elég nyilvánvaló, hogy engem érint és nekem szól. Kevés olyan ember van -szerintem- aki nem veszi magára azt a megjegyzést, ami a nevével kezdődik.
Én biztosan nem kezdek fikázni. Sértődés meg főleg nincs.
Tudom, láttam, hogy Hayabusán ülsz.
Viszont tőled függetlenül én akkor is azt mondom, hogy egy GSR-el is és legfőképp egy Hayabusával 10e km felett menni egy hátsógumival nem élvezetes motorozást takar, hanem nagyon finom tempót. Ezt Tybee is megerősítheti, ő így motorozik.
Motorféknél is fogy a gumi rendesen. Szóval egy gumi ami tapad, az nem bír ki használva 10e km-et úgy, hogy még bőven jó utána.

Valóban nem ismerjük az előző tulajokat. De amelyik motor ennyi idősen ennyi km-el és ilyen gumival van, az nem a használtságot tükrözi. Az esztétikai hibák semmit nem jelentenek futásteljesítmény tekintetében.
Én 10E km-et raktam a hátsó gumimba és még jobb mint a 4200kM es eladó motoron. Na persze, ő jobban verette mint én, hahaha. 6 év alatt :D Jó motoros :D
Eléggé.