Sziasztok, Pilot Road 2 8000km, Balaton körül, autópályán, kanyarban, Ausztriában...köszöni jól van. Úgy gondolom hogy a 2 komponensű gumi remek találmány.
Sok pajtás csak lesi, hogy a közepe mért nem kopott el (ők csoda tapadó sportgumival mennek)
Szerintem kétféle gumi van:
- amelyik tapad és tudod is meddig
- amelyik nem és lecseréled
Jó hát a sport gumi, meg főleg a slick hamarabb elfogy, nyilván jobban is tapad. De nekem elég volt a Road2 tapadása is, egyedül a Hringen éreztem, hogy oda már kevés.
Lehet.... ha sokat kanyarodik az ember, akkor persze nem a közepe kopik.
Nekem a gyáriban volt 3 Hring nap és még sok ezer egyéb élvezetes km..
Ha sokat (én nem finoman......) gyorsítasz ki, akkor kopik. Ennyi.
A médium sclick is elfogyott 5000 után, de addig tépőzár módon tapadt.
A tapadás szubjektív, kinek mi jelenti azt.
Üdv a Klánnak! Szervezkedem, ha érdekel valakit! TÜRNITZ április 30.-i délután 14 órai indulás és vissza érkezés május 4,.én késő délután. Együtt a banda
Az én gummámmal valami történik....fémszerű izé látszik a közepén, és csúszik, este szikrázik...valami történt vele Kanyarban egész jó...fene se érti ezt..
Bocs Gino, de most nem értek egyet, Michelin Pilot Road2 első szett gumimmal 12ezret mentem, 1 kakucs, 1 hring, plusz a bükk lábánál lakok, hegy mindenfele, gondolhatod nem sokat megyek egyenesen, meg azért láttál, hogy már az első kakucson lekarcoltam mindent, és mégis 12ezernél csak azért cseréltem, mert ledefekteltem a hátsóval, javított gumival nem fogok közlekedni, cserélni meg párban cserélem, és csak újra. Úgyhogy de, a jó gumi is tud 10e felett menni, és a Road2 tapad is.
Gino, Egyszerűen különbözik a véleményünk. Ezzel nincs semmi baj! Hogy egy kedves barátom mondását idézzem: Még jó, hogy különbözőek vagyunk, ez így szép, különben unalmas lenne az egész.
Mindannyian más stílusban, tempóban, módszerrel motorozunk. Mást jelent az élménymotorozás mindenkinek. Van aki a tájat szereti nézni és kényelmesen kanyarogni, van aki meg 120szal venni a kanyarokat és persze van aki ezt is, azt is. Ez így jó ahogy van. Remélem ebben egyet értünk mind itt ezen a fórumon.
Amikor így kezdődik egy hozzászólás ez elég nyilvánvaló, hogy engem érint és nekem szól. Kevés olyan ember van -szerintem- aki nem veszi magára azt a megjegyzést, ami a nevével kezdődik.
Én biztosan nem kezdek fikázni. Sértődés meg főleg nincs.
Tudom, láttam, hogy Hayabusán ülsz.
Viszont tőled függetlenül én akkor is azt mondom, hogy egy GSR-el is és legfőképp egy Hayabusával 10e km felett menni egy hátsógumival nem élvezetes motorozást takar, hanem nagyon finom tempót. Ezt Tybee is megerősítheti, ő így motorozik.
Motorféknél is fogy a gumi rendesen. Szóval egy gumi ami tapad, az nem bír ki használva 10e km-et úgy, hogy még bőven jó utána.
Valóban nem ismerjük az előző tulajokat. De amelyik motor ennyi idősen ennyi km-el és ilyen gumival van, az nem a használtságot tükrözi. Az esztétikai hibák semmit nem jelentenek futásteljesítmény tekintetében.
Én 10E km-et raktam a hátsó gumimba és még jobb mint a 4200kM es eladó motoron. Na persze, ő jobban verette mint én, hahaha. 6 év alatt :D Jó motoros :D
akár ebben a hónapban, valameik vasárnap egy sima kettőperÁ[O12
vagy igény szerint bárkit
sziasztok jó estét
Sok pajtás csak lesi, hogy a közepe mért nem kopott el (ők csoda tapadó sportgumival mennek)
Szerintem kétféle gumi van:
- amelyik tapad és tudod is meddig
- amelyik nem és lecseréled
Nekem a gyáriban volt 3 Hring nap és még sok ezer egyéb élvezetes km..
Ha sokat (én nem finoman......) gyorsítasz ki, akkor kopik. Ennyi.
A médium sclick is elfogyott 5000 után, de addig tépőzár módon tapadt.
A tapadás szubjektív, kinek mi jelenti azt.
Mindannyian más stílusban, tempóban, módszerrel motorozunk. Mást jelent az élménymotorozás mindenkinek. Van aki a tájat szereti nézni és kényelmesen kanyarogni, van aki meg 120szal venni a kanyarokat és persze van aki ezt is, azt is. Ez így jó ahogy van. Remélem ebben egyet értünk mind itt ezen a fórumon.
"Gino, ha agyatlanul húzod neki, akkor elhiszem"
Amikor így kezdődik egy hozzászólás ez elég nyilvánvaló, hogy engem érint és nekem szól. Kevés olyan ember van -szerintem- aki nem veszi magára azt a megjegyzést, ami a nevével kezdődik.
Én biztosan nem kezdek fikázni. Sértődés meg főleg nincs.
Tudom, láttam, hogy Hayabusán ülsz.
Viszont tőled függetlenül én akkor is azt mondom, hogy egy GSR-el is és legfőképp egy Hayabusával 10e km felett menni egy hátsógumival nem élvezetes motorozást takar, hanem nagyon finom tempót. Ezt Tybee is megerősítheti, ő így motorozik.
Motorféknél is fogy a gumi rendesen. Szóval egy gumi ami tapad, az nem bír ki használva 10e km-et úgy, hogy még bőven jó utána.
Valóban nem ismerjük az előző tulajokat. De amelyik motor ennyi idősen ennyi km-el és ilyen gumival van, az nem a használtságot tükrözi. Az esztétikai hibák semmit nem jelentenek futásteljesítmény tekintetében.