Ilyenkor az van, hogy ÉN megnéztem volna, hogy melyik jel nem érkezik meg a motorvezérlőhöz 4 mp-en belül indítózás közben.
Ez elárult volna már valamit.....
Tiszteletem :)
Had kavarjam a bilibe újra a vihart
Hazaértem Erdélyből a kölcsön motorral , 7 nap állás után tegnap a GSR nem akart beindulni, 1 henger néha elkapta és ennyi, csak köszörült. Kb 2 perc vacakolás után indult be, de utána mint ha misem történt volna járt rendesen. Ma reggel elmentem vele motorozni, és láss csodát nem produkálta a hibát ami miatt itthon maradt! 60Km-et belecsavartam, hegyre fel, le, kisgázas egyenes...semmi rángatás! Ilyenkor mi van?
Komolyan mondom nem tudom egyértelműbben mondani.
Eleje van felpócolva.És áll.
Ha az kész van akkor visszaengedem és leeresztem meg lesz oldva a másik része,
Hónap eleje óta áll.
Nincs rajta műszaki.
Hova a jó édes pi..ba siessek fékpofát venni mikor a kereket se vehetem le?
A kézifék szoros kapcsolatban áll a fékpofával...azaz ugyanaz.
Ha a kézifék része nem jó, én nem gondolkodnék a cserén.
Egyértelmű csere, mivel sovány vigasz ha az üzemi fék jó....
Persze, hogy van már lengőkar....mert megvetted, előre....feleslegesen
Tudom,az lesz.Ezt most én csinálom.De pénz,pénz,pénz.
Igazából már minden megvan.Lengőkar nem volt betervezve de leszedéskor beletört a stabilizátor rögzítő csavarja. Kapott wd-t de ez van.
Vizsga előtt kellet ezt meglépni.Még jó hogy nyár van és lehet motorral mászkálni.
Ez elárult volna már valamit.....
Had kavarjam a bilibe újra a vihart
Hazaértem Erdélyből a kölcsön motorral , 7 nap állás után tegnap a GSR nem akart beindulni, 1 henger néha elkapta és ennyi, csak köszörült. Kb 2 perc vacakolás után indult be, de utána mint ha misem történt volna járt rendesen. Ma reggel elmentem vele motorozni, és láss csodát nem produkálta a hibát ami miatt itthon maradt! 60Km-et belecsavartam, hegyre fel, le, kisgázas egyenes...semmi rángatás! Ilyenkor mi van?
de
Volt sokminden , újdonság a kamion gyorsulás volt
Volt fél óra eső közben , szárazon mentem -jöttem az a lényeg
És van még 3 kocsi és egy motor amit simán használhatok.
Minek siessek?
Eleje van felpócolva.És áll.
Ha az kész van akkor visszaengedem és leeresztem meg lesz oldva a másik része,
Hónap eleje óta áll.
Nincs rajta műszaki.
Hova a jó édes pi..ba siessek fékpofát venni mikor a kereket se vehetem le?
Ha a kézifék része nem jó, én nem gondolkodnék a cserén.
Egyértelmű csere, mivel sovány vigasz ha az üzemi fék jó....
Persze, hogy van már lengőkar....mert megvetted, előre....feleslegesen
Csak a kézifék nem.
Lengőkar van.
Kocsi áll.
És még fog míg minden nem működik.
A kézifék is beleértve.
A fékpofa fontos! A beletört csavar megoldható, ennyi.
Kicsi.
Jön a fizu oszt nagyobb lesz.
Van egy keret.
Bagóért van hátsó pofa a fijáthoz
Igazából már minden megvan.Lengőkar nem volt betervezve de leszedéskor beletört a stabilizátor rögzítő csavarja. Kapott wd-t de ez van.
Vizsga előtt kellet ezt meglépni.Még jó hogy nyár van és lehet motorral mászkálni.
Állandóan beragad.Cseréltek már kötelet minden szart de hiába.
Ne kelljen 1-2 hét vagy hónap múlva cserélni.