Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyenkor az van, hogy ÉN megnéztem volna, hogy melyik jel nem érkezik meg a motorvezérlőhöz 4 mp-en belül indítózás közben.
Ez elárult volna már valamit.....
Tiszteletem :)
Had kavarjam a bilibe újra a vihart
Hazaértem Erdélyből a kölcsön motorral , 7 nap állás után tegnap a GSR nem akart beindulni, 1 henger néha elkapta és ennyi, csak köszörült. Kb 2 perc vacakolás után indult be, de utána mint ha misem történt volna járt rendesen. Ma reggel elmentem vele motorozni, és láss csodát nem produkálta a hibát ami miatt itthon maradt! 60Km-et belecsavartam, hegyre fel, le, kisgázas egyenes...semmi rángatás! Ilyenkor mi van?
Nekem 1X elég volt Kunmadár, nézegetni nem élmény ezt a gyorsulást, csinálni meg nincs lehetőség, ennyi
Román indulókkal le a kalappal , jól szerepeltek . .
..........................................



de
Hurrááááá..................hogy...............
Hapsikáim az a helyzet hogy jó volt Kunmadaras

Volt sokminden , újdonság a kamion gyorsulás volt

Volt fél óra eső közben , szárazon mentem -jöttem az a lényeg
Van melóm ezen kívül pár apró dolog.
És van még 3 kocsi és egy motor amit simán használhatok.
Minek siessek?
Mi tart eddig egy egyszerű fiaton?
Komolyan mondom nem tudom egyértelműbben mondani.
Eleje van felpócolva.És áll.
Ha az kész van akkor visszaengedem és leeresztem meg lesz oldva a másik része,
Hónap eleje óta áll.
Nincs rajta műszaki.
Hova a jó édes pi..ba siessek fékpofát venni mikor a kereket se vehetem le?
A kézifék szoros kapcsolatban áll a fékpofával...azaz ugyanaz.
Ha a kézifék része nem jó, én nem gondolkodnék a cserén.
Egyértelmű csere, mivel sovány vigasz ha az üzemi fék jó....
Persze, hogy van már lengőkar....mert megvetted, előre....feleslegesen
Fékpofa tökéletesen működik.
Csak a kézifék nem.
Lengőkar van.
Kocsi áll.
És még fog míg minden nem működik.
A kézifék is beleértve.
Nem a méretre gondoltam.... a kereten belül a helyezkedésre.
A fékpofa fontos! A beletört csavar megoldható, ennyi.


Kicsi.

Jön a fizu oszt nagyobb lesz.
Rosszul használod a keretet.
Abból a pízből van a lengőkar.
Van egy keret.
Frászt.Már itt az új.
Ne nekem....
Bagóért van hátsó pofa a fijáthoz
fúrd ki
Tudom,az lesz.Ezt most én csinálom.De pénz,pénz,pénz.
Igazából már minden megvan.Lengőkar nem volt betervezve de leszedéskor beletört a stabilizátor rögzítő csavarja. Kapott wd-t de ez van.
Vizsga előtt kellet ezt meglépni.Még jó hogy nyár van és lehet motorral mászkálni.
Cseréltess fékpofákat.
Pénz kérdése.
A redvás kézifékkel nem tom mit kezdek.
Állandóan beragad.Cseréltek már kötelet minden szart de hiába.
Én akkor már cserélnék mindent.... egyidős legyen minden.
Ne kelljen 1-2 hét vagy hónap múlva cserélni.