Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké :) Csak azért fura mert a haver sor4-es GSX-f-jén ezt nem éreztem. Pedig az ő lánca már kritikán aluli, körbeforgatva látszik az egyenletlen nyúlás. De lehet én vagyok paranoiás. Sajnos az autómnak is van egy ilyen jellegű hibája ami x-aktás. Az alapjáraton rángat és 10 szerelő nem tudott vele mit kezdeni mire kiderült típushiba és sokan szenvednek ugyan ezzel a motorral szerelt autón. Azóta a rángatás a végzetem, de komolyan!
Szia , nekem fingom sincs a motorozáshoz , de én pont azért adtam el a Gsr-t /pedig nagyon jó kis motor ! /, mert szarrá kellett pörgetni állandóan , hogy haladjon , én pedig inkább a dízeles nyomatékot szeretem .
Ez valóban nem bonyolult.....sajnálom ennyire forgatni 50 tempóval végig egész Miskolcon :)
Hát egy próba alkalmával másképp megy egy motorral az ember mintha napi szinten használja.
Ha csak lötyögök városban 50-el 2-3 ban teszem.
És nekem van elég combos középtartomány.
Próbálj pici életet csempészni bele és lökj vissza egyet.
e előbb zárd ki a szakszos nyúlást egy centivel és pár perc idővel emelőn.
Lehet hogy igazad van, sőt. GTFour kolléga kipróbálta már a motorom, ő szerinte jó a lánc, de lehet a nyúlást nem érezte.
Menj 3-ban, ne 6-ban vagy 5-ben....... ugye nem bonyolult ez?
Igen, akkor is ez volt, de azóta nem csopperes fordulaton járok :) Nem hiszem hogy 4000 körüli fordulat 50Km tempónál kevés. Valahogy haladnom kell városban, ott érzem nagyon.
Mert neked nincs ki a 4 hengered.....
Pont az nincs, amitől egyenetlenül menne.
Attól még az SV is kinyuvad.
Te miből, honnan tudod, hogy hol mennyire kellene egyenetlenül mennie? Alacsony a fordulat, kicsi a sebesség, nyúlott a lánc, egyenetlenül kopott lánckerekek.....

4000? ehh...... neked valami V2 kellett volna...
Nincs.Zsínóregyenes még 4-esben is.
Ezt értem, de 4000-es fordulaton azért nem kellene egyenletlenül mennie. De lehet hogy ez ilyen. Másnál egyenletese 50Km el nincs ilyen érzés?
Pedig az (is) lehet.
Mikor vette a motort már ezen küzdött.
Akkoris valami eszemet csopperes fordulaton bluttyogva rángatott.

Akkoris megmondtad hogy pöegesse.

Szerintem a láncot könnyű kizárni.
Emelőn 10 centinként egy mérőszalaggal és emelőn pörgetve a kereket ki lehet a szakaszos nyúlást szúrni.
22E, de nem láncnak tűnik.
Lehet..... már nem emlékszem a nevekre
Sok.
Már KB 2 hete megmondtad neki hogy természetes a 19-20e nél megnyúlt lánc a GSR-en.
Egyébként nem alacsony fordulatszámra való egy GSXR blokk....tehát 5-6000 alatt nem ajánlatos menni vele
Mennyi km van a láncban?
Sziasztok! Mi lehet az oka hogy nem szeret a moci egyenletes gázon menni? 40-50-60km el egyenletes gázon gurulva, mindegy hogy 4-5 vagy 6 ba olyan mint ha rángatna kicsit vagy nem egyenletesen kapna benzint , ha odahúzom kicsit is szépen gyorsul és nagyobb sebességnél már nem érzem. Ez természetes vagy valami hiba ? Már egyszer kérdeztem itt de még mindig idegesít
Tényleg , most már tudom minek kellett neki a tigra !
Ja..... társaságban meg mutogatja az öreg Tigrát.....
Mondjuk van miből , ahogy a Para akciózik ! , , ,
Jól menő zőccséges , külföldi rendszámú nagykocsi , jól megy a bolt , na !