Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

PR2 elöl.
A 3c beazonosítja rögtön, de van akinek nem mond semmit. A használtatón is hirdetik ennek és annak is, de a legjobb a vatera, 70% ban B7 nem írják.
Kicsit nagy a majrécsík .
A levegőt a mellkasodról a fejedre vezeti?
Hangosabb lett a sisakod?
Mondjuk magasság kérdése....de nem hinném, hogy csendes a sisak tőle.
Hm.... pedig egészen másak a lámpái, hogy csak külsőről beszéljünk.
Évjáratból azonnal kiderül. Akit megtéveszt, az nincs a toppon a foglalkozási körében.
Aki meg nem ismeri, az hívhatja B12-nek vagy B52-nek is.....
Nem ment fel a kép :)
Hol?
Itt egy fotó a GSR-ről, ilyen plexi ment rá és nem mondanám hogy semmit sem ér. Nekem tetszik, bár biztosan másnak nem
Van aki B7 nek hívja a B6 ost, még boltost is megtéveszt!
Az az 2005 BSE, az indexen egy fórumon vagyunk vagy 10 en akik ezzel küszködnek, passat, jetta, skoda, seat. Már sok nagy szaki nézte az enyémet is és a többi ebben szenvedőét is. Eddig semmi :(
B7? Az nagyon fiatal.... B6 2005-től van és B7 2011-től.
Mi a motorkódja? BSE?
Alapjárati remegés nem típushiba. A 10 szerelő-nek könnyebb volt azt mondani mintsem, hogy nem tudom....
Rengeted V.A.G. csoportos autót szerelnek ezzel a motorral.
Minden megállapítható, diagnosztizálható....javítható.
Elhiszem, de köszi még csak a kormánynál vagyok bátor :)))
Na ez az, már én is egyre bátrabb vagyok, pedig nem kellene. Rutinos motorosokkal voltam túrázni és tartottam velük a tempót kilométereken át, 190-ig jó voltam onnan már nem mertem húzni. Ja nem közút volt hanem ...izé....pálya
Na ez az, még nincs mihez viszonyítanom! de ti legalább helyretettetek és most már tudom hogy kell járni vele!
Még nem ültél nagy motoron , ha gondolod az enyémen van utaskapaszkodó , elviszlek egy karikára , hidd el újra gyerek leszel , mert vonalkódos lesz a tangád újra ! ,
Fél év után nem ült fel az asszony , mert teljesen megőrültem a pörgetéstől , úgy közlekedtem vele mint egy hülyegyerek "by anya" , nem bírtam nem cibálni , kellett a pörgetés , záróvonal , piros lámpa , autók között jobbra-balra , nem voltam normális tőle , imádtam , de el kellett adnom , nehogy összetörjem magam . Lecseréltem egy kicsit nagyobbra , azóta megnyugodtam .
Ennek tükrében meg eleve nem értem ezen kijelentéseid.

"Ezt értem, de 4000-es fordulaton azért nem kellene egyenletlenül mennie."

"Nem hiszem hogy 4000 körüli fordulat 50Km tempónál kevés."


Mihez viszonyítottad?
Passat c3, b6-b7 ki hogy mondja, a kerek ledlámpás. Sajnos a többi adat a gyenge pont, 1.6 8 szelep benzin. Barom vagyok ezt vettem egy 1.8T Audi után :(
Életem első nagymotorja, majd hozzászokom mit és hogy kell!
Ki hogy érzi, nekem még félelmetes :( Most voltam egy 300Km es túrán csütörtökön, most mentem vele ennyit egyhuzamban egyszerre. Borzasztóan megszerettem, ha menni kell nagyon tud! Na jó a B-king-el nem tudtam lépést tartani de 600 asok közt nagyon jó! Eddig 1200Km et csavartam bele, és ezt 3 hét alatt! Jó barátok lettünk, néha túl is! Csak az a gond hogy beszél hozzám, mondja hogy húzzál-húzzál
Milyen autód van milyen motorral?
Teljesen egyetértek .
GSXF meg a GSR nagyon nem ugyanaz.
Mérj.
Ha nincs látható nyúlás lökd vissza és húzzad.
Ha ez nem jön be szerezz GSXF-et.
Ne szégyelld , add ki magadból , rángasd nyugodtan , csak ne közterületen , mert azt büntetik ! , ,
Ennyire? Mennyire?
Ez egy 66 Nm-es sportmotor blokk, visszafogva...... egy ilyen blokknak lételeme, szüksége sőt az ideálishoz közel a magas fordulatszám.

6-ban 6500 körül megy talán 120-at ..... Te 6-ban akarsz 50-el járni?
Rossz motort választottál.