Hát olvasgattam én is, amikor megjelent, de máig nehezen hiszem el a szám adatokat... majdnem 170LE, 180kg és 200-as hátsó gumi... durva naked az biztos. A hátsó ülést gyönyörűen oldották meg.
szia Abdul
Ma voltam Dunakeszin a Mille-motornál..hát bazze az RSV4-és VR4 Tuono...nem kegyelmez a "konkurenciának"...ha nevezhetjük annak a többit
Kurva kemény...nagyon kidolgozot.........de hogy ez se legyen hibátlan 4,5 mill az ára............szóval majd 1x csak
Alpinestars, vagy dainese kesztyűt vásárolnék fekete, esetleg fekete-fehér szinben.
Nem igazén erős oldalam a sz.gép, ha valaki venné a fáratságot megköszönném
Egy kis help kéne.Ha egy gépjármüvet használatba veszek,és erröl kölcsönadási szerzödést irunk,akkor meghatalmazás nélkül bármit intézhetek vele?Müszakira gondolok.Vagy arrol,külön meghatalmazás kell?
Gino, nem kell átíratni, két hete voltam műszakin. Ha át lenne festve, akkor át kell vezetni, viszont a fóliázást nem. Csodálkoztam én is, de így van. Igaz hogy nem látszik az eredeti szín, de majd ha megunom (vagy az új tulaj), akkor fólia lehúz és ott van a karcmentes gyári fény. Nem rossz a fekete, hidd el.
Abdul, igen, mi voltunk Szardínián! A CB-t nézegettem én is, lehetséges célpont, vagy egy nagyobb túra, plexivel, stb. Öregszem :)
tapasztalat az az hogy a Bandit 1250 nyomatékos mint a disznó, ha felváltottál 6 ba akkor ott is maradhat amig meg nem álsz
az eleje hajlamos maga alá fordulni gondolom a villaszöge miatt, és a súlyához képest az eleje hajlamos beszitálni a fékek brutálisan fognak, főleg a hátsó a rajta lévő hátsógumi Metzeler Z4 egy bakelit elől az M3 jól teljesített.
a GSR 750 nos annak az eleje nagyon jó, stabil nem szitál nem remeg, jól rugózik, nyomatékos de nem eléggé és a szelet sem szereti. Az ülés pozicioja sem fogott meg a tank kényelmetlenül nyomja a lábamat de összességében nem olyan rossz kár hogy a hátsó villáját zártszelvényre cserélték és hogy a kiput oldalra rakták
igen az ülés...és minden marha szép...igényes,és minőségi a cucc
csak az a kurva ártábla
amiket frutti linkelt annak a feléért megvan
Ma voltam Dunakeszin a Mille-motornál..hát bazze az RSV4-és VR4 Tuono...nem kegyelmez a "konkurenciának"...ha nevezhetjük annak a többit
Kurva kemény...nagyon kidolgozot.........de hogy ez se legyen hibátlan 4,5 mill az ára............szóval majd 1x csak
Alpinestars 2
Nem igazén erős oldalam a sz.gép, ha valaki venné a fáratságot megköszönném
Egy kis help kéne.Ha egy gépjármüvet használatba veszek,és erröl kölcsönadási szerzödést irunk,akkor meghatalmazás nélkül bármit intézhetek vele?Müszakira gondolok.Vagy arrol,külön meghatalmazás kell?
Abdul, igen, mi voltunk Szardínián! A CB-t nézegettem én is, lehetséges célpont, vagy egy nagyobb túra, plexivel, stb. Öregszem :)
az eleje hajlamos maga alá fordulni gondolom a villaszöge miatt, és a súlyához képest az eleje hajlamos beszitálni a fékek brutálisan fognak, főleg a hátsó a rajta lévő hátsógumi Metzeler Z4 egy bakelit elől az M3 jól teljesített.
a GSR 750 nos annak az eleje nagyon jó, stabil nem szitál nem remeg, jól rugózik, nyomatékos de nem eléggé és a szelet sem szereti. Az ülés pozicioja sem fogott meg a tank kényelmetlenül nyomja a lábamat de összességében nem olyan rossz kár hogy a hátsó villáját zártszelvényre cserélték és hogy a kiput oldalra rakták