Ez egy tipikus user kérdés volt....
Mert: Hány érintkezős csatlakozó, melyik lábon, kapcsolási rajz...
Egyébként általánosságban elmondhatom, hogy teljesen normális, hogy az - állandó- akku feszültség található a generátor feszültségszabályozó egyik vezetékén. Ugyanis az a töltő szál, amit direkt és soha, sehol nincs gyújtáskapcsolón keresztül vezetve.
Talán hibás a feszültségszabályozód...
Gini baba aztatat mond el inkább......mért maradhat 12v-afesz szabályzó csatijában...ha nincs rajta gyujtás...se semmi?nem vágom,mert e miatt 2-3 nap alatt merül az aksi,kiszürtem végre,most széthuzogatom a csatit...igy ok,de elötte ilyen nem volt....hiba?gyujt kapcs?vagy mifaszom? pegasorol lenne sóóó
Fogd össze a csapatot neked nincs dolgod egyedül ! Mikor? hol? szervezkedj ! Amúgy tényleg meg kéne már beszélni mi a halál véreres f@sz@ lesz most ki kivel mikor és mivel és mikor indul megy stb. Annyi dolgom van mostanában már majdnem 2x lemondtam az egészet !
Gratula! Ma voltam én is, de maradok a kezdő csoportban, 2:20 alá nem tudok menni, talán jobb is így.
És Para kezdem megérteni, miért csak a pályán kockáztatsz. Hétvégén mentem egy tényleg laza, nem gyors Duna-kanyar kört és 4x volt ultra necces szituáció az autósok miatt. Lassan tényleg annyi lesz a motorozás, hogy itthon pályázás, külföldön meg túrázás.
meg volt a Ring!Geci jó volt! jókat meccseltem ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, első 20percben a 2.kanyar előtt húzódok ki ,hogy kanyarodok mint marha ,erre jobb oldalról nekem jött az ember pont a térd koptatómat kapta el mintha oldalba rúgtak volna nem estem el de nem esett jól megúsztam
Mert: Hány érintkezős csatlakozó, melyik lábon, kapcsolási rajz...
Egyébként általánosságban elmondhatom, hogy teljesen normális, hogy az - állandó- akku feszültség található a generátor feszültségszabályozó egyik vezetékén. Ugyanis az a töltő szál, amit direkt és soha, sehol nincs gyújtáskapcsolón keresztül vezetve.
Talán hibás a feszültségszabályozód...