Szia fruttika !
Holnap jön le a sok buzi a telekre megbeszélni megint a semmit , a fa...m se kíváncsi rájuk . , Remélem mi ketten maradunk az eredeti felállásnál ! , ,
Mivel fizikailag megfogható dologról beszélünk, így felesleges találgatni és összegyűjteni azt, hogy ki mire gondol.
Diagnosztizálni kell (ez nem mindig könnyű és egyszerű) és utána javítani.
24e-nél volt elméletileg (kellett volna lennie) egy szelephézag ellenőrzésnek. Egyébként nem hiszem, hogy szelephézag pontatlanság ilyen jelenséget eredményezne.
Egyébként simán lehet TPS is....de mondom, kár találgatni. Közel sem biztos, hogy ha egy motornál X volt a hiba, akkor a másiknál is az lesz, még ha hasonlóak a tünetek is.
"kisfiam" véged lessz kint mint a botnak
inkább hozz nőt....jobban jársz mert ha csak te maradsz egyedül lánykának a sok kiéhezett kan közt...hát lessz bajod nem kevés
a másik trauma...felkerült végre tegnap a "mennydörgésre"-a Dunlop GP-Sportmax...véged lessz,190/55 kiváncsi vok...hogy tapad majd de véged lessz igy is -úgy is
Hali! Nekem ez volt a probléma, de nem így jött elő, hanem úgy hogy kigyorsításnál ledadogott és nem pörgött ki a motor! Egyébként a másodlagos folytószelepsor vezérlőmotorja buzerált!
Újra felteszem a kérdést gyári szerviz utánakérdezés után.
Nem tudja-e esetleg valaki hogy mitől lehet mostanság olyan probléma, hogy kigyorsítás után ha megállok és üresben vagy behúzott kuplunggal vagyok, erősen leesik a fordulat szám, 1400on van az alapjárat de néha 1000-1100 on és a hangja is elég fura. A szervizben azt mondták hogy szelephézag állítás, létezik hogy ez okoz ien hibát? Előre is köszönöm.
Holnap jön le a sok buzi a telekre megbeszélni megint a semmit , a fa...m se kíváncsi rájuk . , Remélem mi ketten maradunk az eredeti felállásnál ! , ,