Szerintem a cikk / már régebben többször elolvastam / teljesen hiteles , napra kész .
Ford fórumon lehetett olvasni azt hogy üresjárati gond van főleg hidegen , mi lehet a baj ,mert többször át van vizsgálva minden és a jelenség nem múlik el .Egyszerűnek tűnő hiba volt , nem megfelelő olaj volt benne, 0W-30 , vagy 5W-30as olajjal megszünt a probléma
A 30 egy olajnál nem "híg vagy nem híg" állapotára utaló szám.
A W előtti szám a hideg (szivattyúzhatósági) viszkozitási paraméter.
A hátsó szám a melegé..... pályára, nagy terhelésre a hátsó szám a fontosabb és nem az a jó, ha minél kisebb.
A lényeg : Demjénbe megyünk , valami leander panzió vagy nem , ez most nem lényeg , a lényeg az ez :
Jellemtelen Szarházi Motoros Baráti Kör Szezonnyitó !
Az időpont : január 20-21-22 .
A szállás Egerhez közel , pancsolási lehetőséggel .
9 főre van hely , úgyhogy szedjétek össze magatokat , mert pótágy még cociért sem lesz !
Az ár 76,000 forint a két napra .
Részvételi feltételek : bírd a jagert , a többire másnap már úgysem emlékszel ! ,,,
1,Kériferkó
2, Grkrisz
3,Fndi
4, Lacosz
5, Alme
6, Frutika Ott legyél , mert azért !
7, ?
8, ?
9, ?
Én úgy gondolom hogy ahogy én motorozom / majdnem eldől a motor ahogy megyek / , idáig csak április.01.-től szeptember végéig , tehát jó időbe a 10W-40 bőven elég .Ha tehetném hogy hűvösebb időben is motorozzak / ilyen már nem igazán várható , de soha se mond hogy soha / akkor 5W-40 -est használnék .Pályázni ......az nem az én világom már sajnos , akkor jöhetne a ........híg 30-as olaj mert ott nagyon jó időt szeretnék elérni !és a súrlódás minnél kevesebb legyen
Tehát a motornak 10W - 40 tökéletes és az ára legyen olcsó mert az nekem fontos . Ez a felállás most .Szűrőt minden alkalommal kicserélem.
Azonos motorhasználatnál nincs jelentősége a 40-es, 50-es olajnak.
Ha huzamosabb ideig nagyobb terhelést kap a motor, akkor az 50-es vagy akár 60-as olaj jobban tudja teljesíteni még akkor is azt, amit kell és nem fog változni a "melegviszkozítása" ahol a 40-es olaj már 'végét' járja.
Oké, de ha cikket, ill. annak folytatását valaki figyelmesen elolvassa, akkor éppen az a konklúzió, hogy az 50-es olaj nem "jobb" a 40-esnél vagy 30-asnál.
Nekem az látszik tévhitnek, hogy ha a gépkönyv 40-es olajt ír elő, akkor sokan azt hihetnénk, hogy ez egyfajta "minimum" követelmény és mi jót teszünk a motornak, ha 50-eset teszünk bele, ami a cikk szerint azonban nem így van és elolvasva az érvelést logikusnak is látszik.
Nem tudom ki hogy van vele, nekem nagyon is szakszerűnek tűnik a szóban forgó cikk.
Köszi én is ezt akartam venni De így biztos, hogy ezt fogom.
Egy másfajta kérdés.
GSR-re nincsen valakinek bukógomba méretei.
Tudnék esztergáltatni melóhelyen csak méretek kellenének hozzá.
Leginkább a távtartóé, de a kopó részé is jöhet.
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon meg köszönném.
Ha sietni kell sok minden nem számít ..............csak az ezredek
Figyu, melyik olajban sül meg a rántott hús jobban a floriol, éden vagy a vénusz olajban?
olajilag főleg
Ford fórumon lehetett olvasni azt hogy üresjárati gond van főleg hidegen , mi lehet a baj ,mert többször át van vizsgálva minden és a jelenség nem múlik el .Egyszerűnek tűnő hiba volt , nem megfelelő olaj volt benne, 0W-30 , vagy 5W-30as olajjal megszünt a probléma
Van ilyen is !
Tybee bácsi kérem!
A 30 egy olajnál nem "híg vagy nem híg" állapotára utaló szám.
A W előtti szám a hideg (szivattyúzhatósági) viszkozitási paraméter.
A hátsó szám a melegé..... pályára, nagy terhelésre a hátsó szám a fontosabb és nem az a jó, ha minél kisebb.
Na gyerünk cukorkáim !
Januári évadnyitó részegeskedés ! ,,
A lényeg : Demjénbe megyünk , valami leander panzió vagy nem , ez most nem lényeg , a lényeg az ez :
Jellemtelen Szarházi Motoros Baráti Kör Szezonnyitó !
Az időpont : január 20-21-22 .
A szállás Egerhez közel , pancsolási lehetőséggel .
9 főre van hely , úgyhogy szedjétek össze magatokat , mert pótágy még cociért sem lesz !
Az ár 76,000 forint a két napra .
Részvételi feltételek : bírd a jagert , a többire másnap már úgysem emlékszel ! ,,,
1,Kériferkó
2, Grkrisz
3,Fndi
4, Lacosz
5, Alme
6, Frutika Ott legyél , mert azért !
7, ?
8, ?
9, ?
Én úgy gondolom hogy ahogy én motorozom / majdnem eldől a motor ahogy megyek / , idáig csak április.01.-től szeptember végéig , tehát jó időbe a 10W-40 bőven elég .Ha tehetném hogy hűvösebb időben is motorozzak / ilyen már nem igazán várható , de soha se mond hogy soha / akkor 5W-40 -est használnék .Pályázni ......az nem az én világom már sajnos , akkor jöhetne a ........híg 30-as olaj mert ott nagyon jó időt szeretnék elérni !és a súrlódás minnél kevesebb legyen
Tehát a motornak 10W - 40 tökéletes és az ára legyen olcsó mert az nekem fontos . Ez a felállás most .Szűrőt minden alkalommal kicserélem.
Ha huzamosabb ideig nagyobb terhelést kap a motor, akkor az 50-es vagy akár 60-as olaj jobban tudja teljesíteni még akkor is azt, amit kell és nem fog változni a "melegviszkozítása" ahol a 40-es olaj már 'végét' járja.
Nekem az látszik tévhitnek, hogy ha a gépkönyv 40-es olajt ír elő, akkor sokan azt hihetnénk, hogy ez egyfajta "minimum" követelmény és mi jót teszünk a motornak, ha 50-eset teszünk bele, ami a cikk szerint azonban nem így van és elolvasva az érvelést logikusnak is látszik.
Nem tudom ki hogy van vele, nekem nagyon is szakszerűnek tűnik a szóban forgó cikk.
Egy másfajta kérdés.
GSR-re nincsen valakinek bukógomba méretei.
Tudnék esztergáltatni melóhelyen csak méretek kellenének hozzá.
Leginkább a távtartóé, de a kopó részé is jöhet.
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon meg köszönném.