Nem arról van szó, hogy a pénz nem számít. 35 éves elmúltam, nincs családom, gyerekem akikért felelősséggel tartoznék. A motorozás hobbi, szórakozás. Így megtehetem, hogy jóval több pénzt szánjak erre a dologra, mintha én is úgy élnék ahogy a többség, értsd: családom, gyerekem lenne, építkeznék, lakást vennék, stb.
Ez egyfelől jó, másrészt viszont nem, de ez már egy teljesen más kérdés.
Az egész életünk arra épül, hogy gürizünk öreg korunkig. Én nem tartom betegesnek azt, hogy 1 év után esetlegesen már lecserélném a motoromat. Az idő nagy részében dolgozom, töröm a fejem, koncentrálok idegeskedek. Így egyszerűen szükségem van arra, hogy - ha megtehetem - megadjam magamnak azt, amire vágyom, ami örömet okoz.
Ha ésszerűen nézzük a dolgot, akkor járhatnánk mind 20 éves Polo kategóriájú kocsikkal, nézhetnénk a 20 éves csöves tévét, addig hordhatnánk egy ruhát míg szét nem szakad, stb.
Persze, elismerem, hogy elkapkodott döntés volt a GSR, de ettől még nem tartom magam olyan embernek, mint amit a te hozzászólásod sugall.
Nincs ezzel gond . Előbb vásárol , majd otthon nézi meg mit vett .Nála az anyagi része nem hiszem hogy probléma .Ilyen motoros is van .Ha +lesz a következő otthon szemügyre veszi és megint új után néz ..........A XXI . század ezt nevelte ki ...Nem kell ezt irigyelni
Türnitzi túrán mondtuk a strandon hogy még a békának sem mindegy hová születik !
Én nekem az a véleményem .......1x csak +találja az igazit
@Lacosz: a régi Tuono sem tetszik igazán, nekem valahogy nem harmonikus a kinézete. Az új sem a legszebb, de ezért sokat javult már a helyzet. De az már az elérhetetlen árkategória.
Vegyél egy tuncit....az orgazmus GARANTÁLT
V-2..nyomatékos...van rajta FÉK!Van alatta futómű!
Sorolhatnám estig
És meg van benne az a dolog amit Te keresel
Visszaolvastam a tegnap délután óta felkerült hozzászólásokat.
@Abdul: éreztem én már, hogy mit tud a GSR ha pörgeti az ember :) Tényleg nagyon megy, ha 11-12 ezerig kihúzatja az ember.
@Gergő: igen, a Bükkben főleg 4. és 5.-ben megyek. Az útviszonyoktól függően persze vannak kanyarok, ahol 2., 3. fokozatban megyek, de ilyen csak kevés van.
Én ott inkább "folyékonyan" szeretek menni, tehát elkapni egy kellemes ritmus és úgy végiggurulni. Persze, van egy pár rész, aho az ember gyorsít egy élvezeteset, de amúgy nem az az út, ahol nagyon lehet húzatni.
A másik, hogy én ott egyenesben sem megyek 90-100 km/ó fölé, mert feleslegesnek és veszélyesnek érzem.
Szerintem kicsit félreértettetek. Nincs nekem semmi problémám a GSR teljesítményével, képességeivel. Tudom, hogy bővel elég nekem amit tud.
Racionálisan nézve nincs is semmi értelme, hogy lecseréljem (és ez lehet, hogy legalább egy évig még így is lesz). Nekem inkább az a "bajom" bele, hogy érzelmileg nem fog meg, nem tölt el öröm minden egy egyes alkalommal, mikor ránézek. Ez az érzés viszont egy Monster, Street/Speed Triple, Superduke, Brutale esetében viszont igenis megvan.
És - ha egyszer cserélek - akkor már legyen valamivel több hengerűrtartalom is. Egyszerűen azért, mert egy olyan gép sokkal jobban tol a középtartományban, ahol én szeretek egy blokkot használni.
Persze, hogy nem fogom tudni kihasználni teljes mértékben egy komolyabb gép képességeit, de ha ez lenne a mérvadó, akkor szerintem nem adnának el szinte egy komolyabb motort/autót sem, mivel úgyis "felesleges" a tudása.
Nekem fontos, hogy érzelmileg is hasson rám a technika. Lehet, hogy ez hülye felfogás, de nem tudok rajta változtatni. És valamiért ez a GSR-nél nem működik igazán.
Az egyik haverom is vett még télen (úgy ahogy én) egy 2008-as ZX-6R Kawasakit, gyönyörű, hibátlan állapotban. Biztos vagyok benne, hogy sosem motorozta ki. Aztán augusztusban eladta, mert egyszerűen nem azt kapta, amire vágyott. Van ilyen. Utána vett egy 2006-os R1-es Yamahát, ami szerintem egy nagyon szép és - gondolom - jó motor.
Ők ketten testvérek és van egy Suzuki GSX 1200 Inazumájuk is (egy régebbi olaj-levegős túragép). Szeptember végén voltunk még a Bükkben motorozni és a srác (aki az R1-est vette), jobban élvezte a GSX-en való motorozást, mint az R1-et. Jobban is ment a Suzukival, ami persze betudható annak is, hogy akkor vitte el először a Bükkbe az R1-et.
Csak annyit akartam ezzel mondani, hogy mindenkinek meg kell találnia a neki tetsző motort, ami nem von le semmit a többi motor értékéből, tudásából :)
Nem arról van szó, hogy a pénz nem számít. 35 éves elmúltam, nincs családom, gyerekem akikért felelősséggel tartoznék. A motorozás hobbi, szórakozás. Így megtehetem, hogy jóval több pénzt szánjak erre a dologra, mintha én is úgy élnék ahogy a többség, értsd: családom, gyerekem lenne, építkeznék, lakást vennék, stb.
Ez egyfelől jó, másrészt viszont nem, de ez már egy teljesen más kérdés.
Az egész életünk arra épül, hogy gürizünk öreg korunkig. Én nem tartom betegesnek azt, hogy 1 év után esetlegesen már lecserélném a motoromat. Az idő nagy részében dolgozom, töröm a fejem, koncentrálok idegeskedek. Így egyszerűen szükségem van arra, hogy - ha megtehetem - megadjam magamnak azt, amire vágyom, ami örömet okoz.
Ha ésszerűen nézzük a dolgot, akkor járhatnánk mind 20 éves Polo kategóriájú kocsikkal, nézhetnénk a 20 éves csöves tévét, addig hordhatnánk egy ruhát míg szét nem szakad, stb.
Persze, elismerem, hogy elkapkodott döntés volt a GSR, de ettől még nem tartom magam olyan embernek, mint amit a te hozzászólásod sugall.