Bazzzzzz meg van még 1 vagány a rucija..a mocija is pont olyan mint a tied
Majdnem odamentem hozzá hogy szeva Görög
Osz nem te voltál...jah hogy asszony nem enged motorozni?
Most olvasom én is a fordulatszámot... Hááát, te még akkor nem is motoroztál igazán a GSR-rel. 8000 alá ne is engedd, új dimenzió nyílik meg (ezt mondtam, ez a kettősség hiányzik a CB-ből). Egyszer próbáld ki egy előzésnél... 90-nél visszaváltasz 3-ba és tökig húzod tiltásig... eltelik 1-2 másodperc és már 150-nél jársz, aztán komótosan feldobod négybe, ötbe, hatba és ellazulsz. Kész orgazmus.
A Hungaroringen is 4-8ezer között forgott a blokk?
Peti te a Bükkben 4.-5.-ben mész ?! Én ott 3.-nál feljebb sose kapcsoltam, igaza van Zolinak, nem kínálod meg eléggé, hidd el 7ezer felett beleharap....
Hazafelé összefutottam Anrettiben a "nyugdijas" bandával
Old-Alme-Fndi..... Hazafelé a Pesti rakparton nem győztem rájuk várni
Sebaj jöttök 1 garcsi fékbetéttel annyit fékeztem hogy bevárjalak benneteket
Már majdnem ithon voltam,1 vagány azért csak kijött elém korom sötétben....mikor én épp "szabályossan"előztem a kocsisort...cc 180al
Volt minden keresztbe csúszás sportcsoki
A végén egy nevelő szándékú pofánverés a tisztelt autós kolegának
Holnap gurulunk páran ha minden igaz. Találka a budaörsi kútnál (AGIP, a körforgalmas felüljárónál) 10 órakor. Cél a Balaton, egy jó ebéd Füreden, kis kanyargás Veszprém felé. Délután 4-re sötétedés előtt itthon leszünk. A jelszó újra: "Óvatosan, hideg az aszfalt"
Na jó, az SV azért meg volt két évig, és kb. 20 ezer km-t tettünk meg együtt. A GSR-be is közel 11 ezret tettem ebben az évben, tehát szerintem már egész jól összecsiszolódtunk. Érzem azt is, hogy jobban motorozok most, mint tavaly ilyenkor, és ezt részben a GSR-nek köszönhetem.
Azért nem pont abban a fordulatszám-tartományban használom, mint az SV-t, hanem úgy választom meg fokozatot, hogy kanyarból való kigyorsításkor (4. és 5. fokozatnál) legalább a 4.500-5.000 fordulat legyen meg. Szerintem 4-8 ezer között használom leginkább a motort. A Bükkben nincsenek olyan hosszú egyenes szakaszok, hogy jobban lehessen kiforgatni a motort.
Szóval jó kis gép ez, finoman működik rajta minden, nagyon jó a kuplung és a váltó, amivel még sosem váltottam lyukat, mindig tökéletesen veszi a fokozatokat, legyen az fel- vagy visszaváltás. A fék is határozottan jobb rajta, mint az SV-n volt. És ott van az a pár nagyon pazar alkatrész rajta, mint pl. a hátsó lengővilla, ami egyértelműen túlmutat kategóriáján.
Egy barátom vett idén tavasszal egy Monster 1000 i.e.-t. Olyan kicsi és filigrán az a motor és mégis tökös. Vagy nemrég láttam Bécsben egy matt-fekete Speed Triple-t. Egyszerűen állat volt. Nem igazán tudom leírni, de ez hiányzik nekem a GSR-ből, viszont ez nagyon.
A GSR nagyon népszerű motor lett Európában, tehát biztosan velem van a baj :)
Valójában pörgesd és kicsit nagyobb távon használd............van alapja hogy kedvelik.Ha úgy használod ahogy az sv-t az nem az ideális neki.............az túl alacsony fordulatszám.
És igen ha a bükkön kívül is megjáratnád azt lehet jót tenne neki is meg lehet jobban kijönnének a jó tulajdonságai.A változó körülmények miatt.
Kinn több a lehetőség.
Így évente cserélgetve meg se szoksz egy gépet.
Bár lehet nem jól látom.
Én tuti bebetonoztam magam most 4-5 évre.
Most nem teljesen értettem, hogy mit is akarsz pontosan mondani. Azt, hogy pörgessem jobban a GSR-t ahhoz, hogy megszerethessem? Meg hogy én teszteljem a GSR-t Ausztriában? Vagy Te fogod ott tesztelni?
Bocs, ha hülyének tűnök, de nem tudom pontosan mit is akartál mondani :)
Pedig a külsővel nincs baj.
Persze homlokegyenes karakter az sv-vel.
Viszont jobb annál..................de szerintem nem pörgeted úgy ahogy kellene...............mert akkor szedi a lábát.
Én megyek jövőre ausztriába......................ott lehet tesztelni a gsr-t is.
Valszeg simán megszeretnéd.
Mert nem rossz.
Egyébként a GSR-rel a legnagyobb bajom talán éppen a kinézete. Sok szép részlet van rajta, de összességében valahogy nem áll össze egy kerek, szép egésszé. Legalábbis nekem. Most, hogy nézegettem a gépemen a régi képeket, azt kell mondjam, hogy összességében még a volt SV 650-emet is vonzóbbnak látom.
Mindez a külsőre vonatkozik, mert a motorozhatóság szempontjából persze jobb a GSR, ez számomra is egyértelmű.
Amúgy érdekes dolog ez, mert van mikor szépnek látom, de van, mikor nem igazán. Nem tudom, miért van ez így
Mindegy, decemberben még kifizetem azt a kis hitelt, ami rajta van, aztán majd lesz valahogy :)
Nem temetem én a Street-et, sőt. Egyrészt erősebb és nyomatékosabb egy fokkal a GSR-nél, és ehhez még hozzájön, hogy jóval könnyebb is.
Ár/érték-arányban szerintem a Honda lesz talán a legjobb, csak annak egy kicsit túl futurisztikus nekem a kinézete. Nekem jobban tetszik az az egyszerűség (már ami a design-t illeti), ami egy Triumphra vagy Ducatira jellemző.
Jó érzés kicsit eljátszani a gondolattal, de könnyen lehet az is, hogy marad a GSR. Majd elválik, hogy a kereskedők mennyire akarnak motort eladni
BMW-t nem ismerem de triumphnak nem drágább az alkatrésze normál kopó fogyóban mint egy Hondának.Gyári szinten.
Törésnél meg mind drága ahogy sasolom az árakat.Tökmindegy hogy honda vagy más a cimke.
És van egy előnye a triumphnak..............minden balesetben sérülő fődarab széria japán termék............A féktől a teleszkópon át a gázkarig minden.
Majdnem odamentem hozzá hogy szeva Görög
Osz nem te voltál...jah hogy asszony nem enged motorozni?
A Hungaroringen is 4-8ezer között forgott a blokk?
1. ez nem fekete
2. mi vártunk rád nem te ránk, majd a fotokból kiderül
de azért jó volt kicsit roszalkodni
Old-Alme-Fndi..... Hazafelé a Pesti rakparton nem győztem rájuk várni
Sebaj jöttök 1 garcsi fékbetéttel annyit fékeztem hogy bevárjalak benneteket
Már majdnem ithon voltam,1 vagány azért csak kijött elém korom sötétben....mikor én épp "szabályossan"előztem a kocsisort...cc 180al
Volt minden keresztbe csúszás sportcsoki
A végén egy nevelő szándékú pofánverés a tisztelt autós kolegának
Köszönet a részvevőknek
Bocsi hogy lépnem kellett
Ime az indokom:
Azért nem pont abban a fordulatszám-tartományban használom, mint az SV-t, hanem úgy választom meg fokozatot, hogy kanyarból való kigyorsításkor (4. és 5. fokozatnál) legalább a 4.500-5.000 fordulat legyen meg. Szerintem 4-8 ezer között használom leginkább a motort. A Bükkben nincsenek olyan hosszú egyenes szakaszok, hogy jobban lehessen kiforgatni a motort.
Szóval jó kis gép ez, finoman működik rajta minden, nagyon jó a kuplung és a váltó, amivel még sosem váltottam lyukat, mindig tökéletesen veszi a fokozatokat, legyen az fel- vagy visszaváltás. A fék is határozottan jobb rajta, mint az SV-n volt. És ott van az a pár nagyon pazar alkatrész rajta, mint pl. a hátsó lengővilla, ami egyértelműen túlmutat kategóriáján.
Egy barátom vett idén tavasszal egy Monster 1000 i.e.-t. Olyan kicsi és filigrán az a motor és mégis tökös. Vagy nemrég láttam Bécsben egy matt-fekete Speed Triple-t. Egyszerűen állat volt. Nem igazán tudom leírni, de ez hiányzik nekem a GSR-ből, viszont ez nagyon.
A GSR nagyon népszerű motor lett Európában, tehát biztosan velem van a baj :)
És igen ha a bükkön kívül is megjáratnád azt lehet jót tenne neki is meg lehet jobban kijönnének a jó tulajdonságai.A változó körülmények miatt.
Kinn több a lehetőség.
Így évente cserélgetve meg se szoksz egy gépet.
Bár lehet nem jól látom.
Én tuti bebetonoztam magam most 4-5 évre.
Bocs, ha hülyének tűnök, de nem tudom pontosan mit is akartál mondani :)
Persze homlokegyenes karakter az sv-vel.
Viszont jobb annál..................de szerintem nem pörgeted úgy ahogy kellene...............mert akkor szedi a lábát.
Én megyek jövőre ausztriába......................ott lehet tesztelni a gsr-t is.
Valszeg simán megszeretnéd.
Mert nem rossz.
Mindez a külsőre vonatkozik, mert a motorozhatóság szempontjából persze jobb a GSR, ez számomra is egyértelmű.
Amúgy érdekes dolog ez, mert van mikor szépnek látom, de van, mikor nem igazán. Nem tudom, miért van ez így
Mindegy, decemberben még kifizetem azt a kis hitelt, ami rajta van, aztán majd lesz valahogy :)
Ár/érték-arányban szerintem a Honda lesz talán a legjobb, csak annak egy kicsit túl futurisztikus nekem a kinézete. Nekem jobban tetszik az az egyszerűség (már ami a design-t illeti), ami egy Triumphra vagy Ducatira jellemző.
Jó érzés kicsit eljátszani a gondolattal, de könnyen lehet az is, hogy marad a GSR. Majd elválik, hogy a kereskedők mennyire akarnak motort eladni
BMW-t nem ismerem de triumphnak nem drágább az alkatrésze normál kopó fogyóban mint egy Hondának.Gyári szinten.
Törésnél meg mind drága ahogy sasolom az árakat.Tökmindegy hogy honda vagy más a cimke.
És van egy előnye a triumphnak..............minden balesetben sérülő fődarab széria japán termék............A féktől a teleszkópon át a gázkarig minden.