És ne felejtsd el a szervízköltségeket és egyéb rizikófaktort se beleszámítani a vásárlásba.
Egy elterjedtebb motorra fillérekért kapsz mindent, míg egy ritkább darabhoz eleve kevesebb helyen értenek és horror hozzá minden, és ráadásul a lopási rizikó is más sajnos :(
Őőőőő a kereskedéses teszt engem meggyőzött..............nem kell viszont a streetet temetni.................gyakorlatilag nem hasonlít semmire amivel mentél................vagyis egen de mindenben picit jobb.
És nem igen láttam bizonyos tekintetben japánabb gépet európaiban mint ezt.
Triumphot elvileg a pesti márkakereskedésben is lehet tesztelni (ill. majd tavasztól lehet megint). De igazi ítéletet mondani úgysem lehet az alapján, hogy a városban megyek vele egy karikát.
Az előbb említett osztrák tesztközpont azért jó, mert többféle motort tudsz egy egész napra elvinni, méghozzá gyönyörű kanyargós utakra.
Emaileztem velük és jövőre teljesen új 2012-es flottát kapnak, és lehet, hogy az Apriliaval bővítik a kínálatot.
Nem volt még európai motorom, de ha végigmegyek gondolatban ezen a listán: Triumph Speed Triple, KTM Superduke, Aprilia Tuono V4, Ducati Streetfighter 848, Monster 1100 EVO, MV Agusta Brutale 920, stb., akkor rájövök, hogy nem nagyon tudnék sok japán megfelelőt felsorolni.
Persze, azt én is látom, hogy egy Street Triple vagy F 800R az valamilyen szinten kompromisszum lenne ahhoz viszonyítva, mint ami az álmom lenne, de 4 millát nem tudok sajnos mozgósítani.
Na, a kipróbálás, az bizony nem lesz egy egyszerű dolog. Erre igazából csak akkor lenne lehetőségem, ha még egy évet kihúzok a GSR-rel. Itt tudnám ui. ezeket a gépeket kipróbálni:
Csakhogy ez egyben egy kisebb fajta nyaralás lenne és 200-250 ezer forint alatt nem úsznám meg.
Most jön a spórolás és agyalás időszaka. Azt már kb. tudom, hogy mennyi zsét tudnék áprilisban mozgósítani, kb. 2 milliót (ha a GSR 1,4 milla körül elmegy). Hitelt persze nem szeretnék, de a kiszemeltek közül egyik sem egy nélküle, de mondjuk 600-800 ezer belefér, mert semmi egyéb hitelem nincs.
Azaz elvileg belefér még akár egy új CB 1000R is
Abban bízom még, hogy - mivel nagyon kevés új motort adnak el - sikerül "olcsón" megcsípni valami készleten ragadt motort.
A legjobb valszeg tényleg a Speed Triple lenne, de 750 ezerrel azért nem jobb szerintem a Hondánál.
Nem gyenge a GSR sem, de normálisan használva nem igazán megy jobban az SV-nél, hiába több papíron 26 lóval. A nyomatéka ugyanis ugyanannyi, ráadásul nehezebb attól kb. 15 kilóval.
Érzésem szerint a 800 köbcentis 2 hengeres BMW sem lehet rossz, főleg a Bükkben, ahol leginkább a nyomaték számít.
Ha már lecseréled a gépet ilyen gyorsan bár vérzik a szívem a Hondát válaszd.
A nyertes mindenképp a speede lenne minden tekintetben.
Viszont ha évente váltod a gépet a hondát simán elpattintod míg bármilyen jó is a triumph és tökéletes a nyakadon fog maradni.
A monster szintén.
Az F800 és a street R meg ugyan jobbak a gsr-nél de annyit nem ér meg mint amennyit buknál a cserén.
Tehát ha jól meggondoltad és hosszú távra keresed a társad akkor csak is a Triumph speed triple és lehetőleg új ha még keresgéled a legmegfelőbbet és tapogatózol akkor a CB 1000 R.
Hali, szerintem a felsoroltak közül a Monstert és a BMW-t hanyagold. Gyengébb, mint a GSR és szerintem annyival a nyomaték se tutibb... a Honda CB pedig nem nyers, hiányzik belőle az a skizofrén kettősség, ami a GSR-ben van, viszont nyomatékból megold mindent. Amit leírtál, azok közül a nagyobb Triumph áll a legközelebb az igényeidhez.
Próbáld ki mindegyiket a pénzgyűjtés időszaka alatt , akkor fog igazán letisztulni, hogy mi is kell neked. Ha a CB futna be, akkor szólj, lehet rászánom magam egy VFR cserére.
Jövőre lehet, hogy lecserélem a GSR-t. Nem minden áron, de ha kapok rá egy jó ajánlatot egy kereskedőtől, esetleg sikerül eladnom akkor igen. Feltettem a hasznaltauto.hu oldalra, de a képek sajnos nem a legjobbak:
Páran innen ismerik a motort, tehát tudják, mennyire becsben van tartva. Hátha valaki vagy az ismerőse éppen ilyet keres.
Ez csak egy terv, igazán még nem is tudom, hogy mit vennék helyette, de naked vonalnak hű maradnék. Persze vannak "kiszemeltek", mint pl. Honda CB 1000R, Ducati Monster 796, BMW F 800R, Triumph Street Triple/Speed Triple (bár utóbbi már túl drága).
Valami puritánabb, nyersebb, nagyobb hengerűrtartalmú gépet szeretnék. A felsoroltak közül a legjobban egyébként a Monster tetszik.
Hy vagányok
Mi páran felnézünk citára....nem pont a kollektív állatkodásra...azt leszarom....beszélgetni...picit gurulni
Mi 14-óra körül mennén fel
Abdult meg megismerem a "női"mocijával
Héééé... látszik kevés a dolgozó ember, hogy így ráértek szombati munkanapokon... Holnap én dolgozom, de Citadellára felmegyek legalább dumálni (fél4-re legkésőbb, mert 4-kor lesz indulás). Vasárnapom viszont szabad, akkorra tegyétek már a gurulást.
Ja, és mindig is szerettem volna magángéppel utazni Bár ez inkább osztálykirándulás hangulatú volt (Malév járat Bp-Prága között).
Egy elterjedtebb motorra fillérekért kapsz mindent, míg egy ritkább darabhoz eleve kevesebb helyen értenek és horror hozzá minden, és ráadásul a lopási rizikó is más sajnos :(