Amikor átmentünk a Petiékhez , amire nem emlékszem , és fürödtünk , amire nem emlékszem , amikor kijöttünk a vízből rajtad volt a fürdőgatyám , rajtam meg semmi ! , , , , ,
észre vettem,,,kék zöld vagyok mindenhol és csak a seggem és a jobb karom ép,továbbá nem emléxem rá,hogy hol nyekkenhettem ekkorát,hogy így nézek ki,,,,de náluk az tuti,,,,furcsa rezgése van Kulcsnak,de jól éreztük magunkat,,,,,,Másnaposok 3at forgattuk le
Mennyi hülyeséget tudnak összehordani a német GSR fórumon!
Én mindig többet tettem bele 2-3 decivel,mert egykerekeztem vele magas fordulaton,jó hosszan és inkább legyen kenés,minthogy sem,,,,,,,és nem lett semmi baj még ilyen igénybevételnél sem,pedig aztán 78ezer kilométert sikerült bele gurítanom,,,jól mondja a Gino és megnyugtatlak,hogy egy liter többletnél sem biztos olyan károkat okozna,mint amiket leírtál.
Az a 3 dl kb. 3 mm szintmagasságot jelenthetett ami meg semmi.
Sosem ér bele a hajtókar.
A legelején írtam, hogy ha jóval több olaj van benne az lehet káros, mert a szellőzési nyílásokat elzárhatja és túlnyomás keletkezhet a blokkban. Az airboxba soha nem fogja feltolni az olajat, szerintem még + 5-6 dl sem. Ugyanis a blokk tetején van egy "centrifugál labirintus" , amin az olaj nem tudna könnyen átverekedni és még akkor ott van gumicső majd a szűrő az airboxban.
Ha annyi olaj lenne a blokkban, hogy mindezeken átverekszik, ami akár + 1-1.5 liter kb. akkor előbb látod valahol máshol a nyomát, problémát minthogy az airboxhoz eljutna.
Azt látom, hogy kérdezel. Segítek, segítünk. Nem hiszed el.
Akkor miért kérdezel?
A német fórumokból táplálkozol, ahol valószínű többnyire userek írnak.
Én meg cukrász vagyok.
(mellesleg 2009-ben én beleöntöttem mind a 4 liter Repsol-t mikor cseréltem az enyémben. Láss csodát semmi baj nem történt. )
Tegnap délután sikerült leszívnom a felesleges olajat, pontosan 3 dl-t szedtem le és így is maximumon van az olaj, ha a motor egyensúlyban, a saját kerekein áll.
A német GSR fórumon azt írták, hogy ennyi plusz akár már káros is lehet, mert egyrészt a szellőzőn keresztül a felesleget az airboxba fogja nyomni, másrészt pedig a főtengely/hajtókar "habosra" verheti az olajat, ami logikus módon megnit csak rossz, mind a motornak, mind az olajnak (vagyis utóbbi miatt az előbbinek).
Nem vagyok szakértő, de van benne logika. Mindenesetre nyugodtabb vagyok, hogy most beállítottam gyári értékre. Sajnos újfent meg kellett arról bizonyosodnom, hogy nem véletlenül nem szeretem "szak"szervizbe vinni a motoromat.
Vannak fotók , bazdmeg ! ,
Tökéletes !
Szerencsére semmire sem emlékszem ! , , ,
Én mindig többet tettem bele 2-3 decivel,mert egykerekeztem vele magas fordulaton,jó hosszan és inkább legyen kenés,minthogy sem,,,,,,,és nem lett semmi baj még ilyen igénybevételnél sem,pedig aztán 78ezer kilométert sikerült bele gurítanom,,,jól mondja a Gino és megnyugtatlak,hogy egy liter többletnél sem biztos olyan károkat okozna,mint amiket leírtál.
Sosem ér bele a hajtókar.
A legelején írtam, hogy ha jóval több olaj van benne az lehet káros, mert a szellőzési nyílásokat elzárhatja és túlnyomás keletkezhet a blokkban. Az airboxba soha nem fogja feltolni az olajat, szerintem még + 5-6 dl sem. Ugyanis a blokk tetején van egy "centrifugál labirintus" , amin az olaj nem tudna könnyen átverekedni és még akkor ott van gumicső majd a szűrő az airboxban.
Ha annyi olaj lenne a blokkban, hogy mindezeken átverekszik, ami akár + 1-1.5 liter kb. akkor előbb látod valahol máshol a nyomát, problémát minthogy az airboxhoz eljutna.
Azt látom, hogy kérdezel. Segítek, segítünk. Nem hiszed el.
Akkor miért kérdezel?
A német fórumokból táplálkozol, ahol valószínű többnyire userek írnak.
Én meg cukrász vagyok.
(mellesleg 2009-ben én beleöntöttem mind a 4 liter Repsol-t mikor cseréltem az enyémben. Láss csodát semmi baj nem történt. )
Irány Cserkeszőllő , mai program STRAND , +1jóhidegcsapoltsöööör /vesekő ellen /
A fogaskerekek akkor mit művelhetnek az olajjal !Nem tejszínt öntöttel bele
Ez nem azt jelenti tőlem hogy jó a + 3dl de tapasztalatom szerint még mindíg jobb mint a kevesebb van benne .
/ egykerék -pályázás - kanyarok .................bele van tervezve valamilyen szinten /
Tegnap délután sikerült leszívnom a felesleges olajat, pontosan 3 dl-t szedtem le és így is maximumon van az olaj, ha a motor egyensúlyban, a saját kerekein áll.
A német GSR fórumon azt írták, hogy ennyi plusz akár már káros is lehet, mert egyrészt a szellőzőn keresztül a felesleget az airboxba fogja nyomni, másrészt pedig a főtengely/hajtókar "habosra" verheti az olajat, ami logikus módon megnit csak rossz, mind a motornak, mind az olajnak (vagyis utóbbi miatt az előbbinek).
Nem vagyok szakértő, de van benne logika. Mindenesetre nyugodtabb vagyok, hogy most beállítottam gyári értékre. Sajnos újfent meg kellett arról bizonyosodnom, hogy nem véletlenül nem szeretem "szak"szervizbe vinni a motoromat.