Köszi
tényleg jobban néz ki.
Nektek is problémás volt a jobb alsó csavar?
Úgy sikerült leszedni hogy már nem lehetett visszatenni.
Azt mondta a szerelő vegyek hozzá gyári csavart mert ez valami spéci.
Szerintetek is?
Szia. Az én GSR mocimba egyszer több olaj lett beletöltve és ez miatt nem emelt ki a kuplung rendesen, és váltásnál nagyokatt kattant a sebváltó. Mivel a kuplung olajfürdöben van a lamellákra hatással van az olaj!
Én is így látom. Nem véletlenül van megadva egy tól-ig szint. A motornak úgy kell megtervezve lennie, hogy minimum szint esetén sem lehet semmi gond. A srác meg azt mondta, hogy nem baj ha több egy kicsit, legalább akkor sem szív mellé, ha nagyon be van döntve. Na ez már fájt egy kicsit :)
Tegnap olvasgattam a neten és leginkább azt találtam, hogy semmiképpen sem jó a túltörltött olaj (több okból is), úgyhogy ma megpróbálok majd kiszipkázni belőle valamennyit, ha nem megy, akkor engedek le belőle.
Ha a kémlelőablak felső szintjéig van az olaj, az is szakszerű még.
Egyébként nem baj ha picivel több van benne..... legalább nem lesz gond ha kajálja az olajat a motorja....
(most jól beletettem az ideget, hogy eszi az olajat a motorja )
én nem hoztam volna el úgy a helyedben, azért szakszervíz, ha annyi kell bele és jel is meghatározza meddig kell lennie akkor az legyen addig. nem több, nem kevesebb, annyi. azért fizetsz hogy szakszerüen végezzék a dolgukat mert ez igy minden csak az nem
Akkor legyen 1 jó adag fini pöri?szerintem ne szarozzunk,ha meglessz az össz létszám aki jön,és eszik,meg tudjuk venni az alapanyagot:)
Ha ez így ok?jelezzétek,Kriszti-nővérkének
Mert a "beöntést" is ő adja majd:)
Krisz köszönöm a vendéglátást,minden ok!ithon!
Jól néz ki a cső és kétségtelen, hogy praktikus is, csak az a felső tartócsavar ne lenne annyira rusnya. Nem értem, miért nem tudtak már valami szép csavart adni hozzá? Attól a csavartól nekem olyan barkács érzetet kelt. De attól eltekintve tényleg fasza
Ma kicserélték a feszszabályzót és az olajat. A szerelő srác viszont túl sokat öntött bele, hiába pofáztam, hogy emelőn van a motor és ezáltal előre lejt. Asszem 3,9 litert nyomott bele, holott csak 3,6 kellene. Muszáj leszek valami vékony csővel és fecskendővel leszipkázni, mert úgy tudom, hogy nem tesz jót a motornak, ha túl sok benne az olaj.
http://youtu.be/2sOB0MiZuE0
A jövő héten majd kompenzálom akciós árakkal az eheti kellemetlenséget ! , ,
6 ra lett papírunk
Mi a baj?
Hiányzom a melóból ?
http://youtu.be/roatXzp5yWE A NAP[/L]
Akkor ez megmagyarázza, hogy miért mutat olyan sokat a mérleg...
Jó regg:)
Ja és ennél izgalmasabb beszámoló fog készülni
http://www.motorostura.hu/buil...
A seggem meg így fér el a motoron...
tényleg jobban néz ki.
Nektek is problémás volt a jobb alsó csavar?
Úgy sikerült leszedni hogy már nem lehetett visszatenni.
Azt mondta a szerelő vegyek hozzá gyári csavart mert ez valami spéci.
Szerintetek is?
Tegnap olvasgattam a neten és leginkább azt találtam, hogy semmiképpen sem jó a túltörltött olaj (több okból is), úgyhogy ma megpróbálok majd kiszipkázni belőle valamennyit, ha nem megy, akkor engedek le belőle.
Üdv (és amúgy jó reggelt)
Peti
Egyébként nem baj ha picivel több van benne..... legalább nem lesz gond ha kajálja az olajat a motorja....
(most jól beletettem az ideget, hogy eszi az olajat a motorja )
hiába nem para, de nem is szakszerű
Tybee, az meg végképp no problem, ha az ablak tetejéig van az olajszint, álló motornál.
R.I.P
Ha ez így ok?jelezzétek,Kriszti-nővérkének
Mert a "beöntést" is ő adja majd:)
Krisz köszönöm a vendéglátást,minden ok!ithon!
Majdnem tele van az ablak, de járó motornál lemegy ahogy figyeltem ...................egykerekezni nem akarok pedig
Ma kicserélték a feszszabályzót és az olajat. A szerelő srác viszont túl sokat öntött bele, hiába pofáztam, hogy emelőn van a motor és ezáltal előre lejt. Asszem 3,9 litert nyomott bele, holott csak 3,6 kellene. Muszáj leszek valami vékony csővel és fecskendővel leszipkázni, mert úgy tudom, hogy nem tesz jót a motornak, ha túl sok benne az olaj.