Tegnap a Kompnál volt egy öreg Ts 150-es:)
Telyessen ZSÍR állapotban:)
Nem is tudtam hogy ismerősé lehet?
De mostmár rémlik,mintha Gino-ülte volna meg:)
Sőt ha motort nézek:)
Pl a sajátomat,és bemelegszik üzemi höfokra:)
rögtön több olaj van benne
Bakker már csak az a gáz,hiába rakom ki a napra melegedni,a benzint nem termeli a ROHADT
3.6 liternél is.
Majd egyszer nézz meg egy GSR-t álló motornál meddig látod az olajszintet az ellenőrző ablaknál. Majd járó motornál is nézd meg, nem is látszik az olaj az ablaknál vagy éppen a legaljánál.
A több, az általában nem 10% szokott lenni.
A több olaj miatti túlnyomás az előbb leírt ok miatt lehet, ha nem tud megfelelő lenni a szellőzés.
Egyébként meg amikor jár a motor akkor ugye elég sok olaj "mozgásban van", tehát az olajteknőben kevesebb olaj van, mint ha áll a motor és megfelelő mennyiség van benne. Vagyis az a 3 deci rohadtul nem számít....
Gino!
Te mint majnem-"kolega"!
Figyu mi ez a baromság?
Ha több az nem jó!én még azt tanultam annó 208-sz Gettóban:9
hogy a szimeringek nem igazán dijazzák ezt!
De javíts ki kérlek ha tévednék:)
A 3 decivel kevesebb olajat is ugyanúgy szórja, fröcsköli, mint a 3 decivel több olajat. A fogaskerekek szempontjából teljesen mindegy, hogy 3 decivel több vagy kevesebb olaj van benne.
Szerintem semmi köze nincs a kuplunghoz +- 3 deci olajnak.
Ha jelentősen több olaj van benne és a olyan a blokk kialakítása, ahol a több olaj elzárhatja a karter és váltóház szellőzését, akkor lehet probléma.
De az nem 3 dl többlet.
Jah baccák meg 16-ééééé,ha jól számolom,az 3 pipu gumi nélkül:)+1 ki ráadás
Más nem nagyon megy a közvéleménykutatásra a válaszadás!
akkor?
Ez lessz http://bolthely.hu/hazaviszi/k...
Csinálsz 1 kis maszekot......és meg is van a LÉ