Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Lánckerék cserét szeretnék, és nemtom hogy előre kisebbet, vagy hátra nagyobbat?
Szerintetek melyik a jobb megoldás?
Üdv. Kisth.
Reggelt!

Gumivásárlás előtt állok...
Jelenleg bridgestone van fenn, M3 at szeretnék rá, de csak a hátsót akarom ledobni, az elsőben még van bőven. Nem lesz belőle gondom, ha keverem a két márkát/típust? Valakinek hasonló tapasztalata?
Kösszeeeee
Pont tudnánk pofázni , de viszem a trónörököst a dokihoz
jövök vissza dél körül, csáá

Henti brada!
Sziasztok

Reggelt tesa!
jó reggelt
OK rendben! Köszi
Ha bármi kérdés, gond van keress bátran. (adatlap)
vagy mond
"próbálkozunk" óvatosan
Merész váltás.
Mind nekik hogy NI!
Én most kezdek ismerkedni a típussal. Remélem hálás lesz (Dragstar után)
Fa..a ,most már értem!
Ha Bp-i lennél, mondanám, hogy ugorj el hozzám, segítek.
Mondjuk így is mondom!

Nézd meg az adatlapom és meglátod miért van "szétkapva"
Igen a nívót megtaláltam,és a min-alatt van fögg.-állapotban! Hmmm.. ezért szeretnék tölteni bele. (csak nem tudtam hol bontsam meg miatta?)
Te meg aztán jól szét kaptad a vasat!
Akkor majd kitalálok valamit, hogy a régi arcokat is elijesszem!
Ha másra már nem jó a motorom, szemléltetni jó lesz.
Azé uff neked is.
Nem mutogasd szerencsétlent ennyit mert elijednek az új arcok és ittmaradok én neked.
Akkor ez nem neked szólt....
A K7 kék szebb!

Két patentot óvatosan kihúzod, gyújtáskulcsot kiveszed. Ha a motoron ülsz akkor magad felé lehúzod a gyújtáskapcsolóról a burkolatot, ott lesz alatt egy csatlakozó (immo) húzd szét -apró fület húzni- és vedd le az egészet, ne lógjon ott, mert mindent összekarcol.
A gyújtáskapcsoló körül lesz egy lemez, 4 db 10 mm-es kulcsnyílású csavar fogja le. Lazítsd fel őket és vedd ki. A jobb oldali felső alatt be van fogatva az indexburkolat felső sarka, azért kell a csavarokat kivenni.
Az indexburkolatot előretolva csúsztasd le, majd az index csatlakozót húzd szét.
Máris előtted van a betöltő sapka.

Amúgy nem szokott hiányozni illetve nem kell utánatöltögetni a GSR hűtőrendszerét.
függőleges helyzetben nézz be az önindító mőgé, ott a kiegyenlítő tartály, ha a max és min (két vonal) között van, akkor rendben van.
Üdv Gino.