Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GSR 600 2007-2008 hajtok első motorom lesz bármilyen jó tanácsot szívesen várok.
Szia..............bár régi és nyúvadt az arcom.
Sziasztok új arcok....
Üdv mindenkinek!
OK, jöhet (nekem K6)
Köszi
Szeretnél képekkel, feliratokkal illusztrált útmutatót?
K7 kék motorról, természetesen
Kösz mindent ,jó éjt!
Csak bátran, ha én nem is tudom, Gino biztosan segit, ő jobban ért hozzá
Zsír. Ha megakadnék, még kérdezek (ma biztos nem állok már neki)
Namosmá' jóéjt mindenkinek
Nincs mit, még valami, a gyújáskapcsoló panel csavarjainak kilazitása utána óvatosan hátrafelé húzd, két fül fogja az indexburkolatok tetejéhez.
A csavarokkal majd elbíbelődöm!
Így nem olyan tuti, de azért köszi
És a képet is! (az enyém is kék)
El is felejtettem, a győjtáskapcsoló panel alatt van még egy tartókonzol, 4csavarral lefogatva, az is tartja az index burkolatot, nem árt leszedni
Ha LEGO -znál
Itt ha megfelel igy is.
Hasznos infó, Így elsőre hogy egyáltalán merre húzzam,mert nem akarom letörni az idomot
Esetleg jó minőségben, hol találok kézikönyvet? (ha tudsz)
Annyira nem bonyolult, két csavar fogja a gyújtáskapcsoló panelét, egy az index burkolatot. Ha a fenti panelt leemelted,az egész indexburkolatot óvatosan előrefele tudod lecsúsztatni. Alatta ott a kupak.
2.ik infónak jobban örülök!
THX
Aha.. sejtettem,hogy nem lesz 1Xű
Köszönöm..
Ja, meg is van, a tankot fel se kell nyitni.
jobb oldali index-idom alatt van a betöltő nyílása. A tartály is ott valahol.
Ha emlékezetem nem csal, akkor tankot fel, és alatta.
Gyújtáskapcsoló panel le, index burkolatok le, ülés le, oldal takaró panelek le, tankot fel.
Sziasztok! Pár napja tettem szert egy GSR-re
Sajnos nem vagyok tisztában azzal,hogy mit kell ahhoz megbontanom,hogy hozzáférjek a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartályához,és után tölthessek bele.. (megköszönném ha segítenétek)