és pálya is van benne
Csatlakozom mösziő Darázshoz és hozzátenném, h az M3 esőben is fogott! A harmadikat koptatom, de SOHA nem volt vele bajom!
Mellesleg megjegyezném, ha már M3-at nem tudokmajd venni Én a Michlein powerpilot 2ct választom majd. Árban kb azonos és néhány pofának van fent most is,elég jó véleménnyel vannak róla a használói
Ha a metzelernél akarsz maradni akkor a sportec M3 valóban
jó választás. Nem tudom hogy a Z6-nak mennyi volt a futásteljesítménye,bár az biztos többet elmegy mint az M3,mert "túrásabb" gumma. 10-12 ezret simán elmegy az M3 is...
Kijavítalak, ha nem baj...... a Z6 volt olyan! Nem összefoglalva a Metzeler.
Nem tudom, hogy neked mi az elbizonytalanodás és a lehűlés....
Esőben minden gumi más lesz. Nyilván nem szabad vele úgy menni, mint száraz úton.
Nekem a slick-el sem volt semmi bajom..... sem a -tévhit, negatív kampány- lehűléssel kapcsolatban, sem esőben!
A lehűlésre panaszkodás számomra mindig furcsa. Ha áll a motor, persze nem melegszik..... de ezt tudomásul kell venni és állás után újrainduláskor természetesen újra be kell melegíteni a gumikat. Tehát ez nem hátrány, ez ilyen. Ezt észben kell tartani mindig!
Nekem olyan gumi kell ami nem bizonytalanít el mert sajnos a metzeller esőben ilyen volt ! Ha lehűlt esőben és nedves úton nem lehetett megbízhatóan menni vele
Eltérő vélemények vannak.....
Olyan szerintem nincs, hogy melyik a legjobb gumi a GSR-re.
Tapasztalatok vannak erről is, arról is.
"csoda" gumi nincs...ami olcsó, tapad mindig és nem is kopik
A kompromisszum arra kell, hogy dőljön...miszerint 1. tapadjon... 2. bír, amennyit bír km-ben
Amúgy szinte minden gumira igaz -amelyik tapad is- , hogy kb. 5-8000 km a futásteljesítményük, használattól függően.
Nekem a medium slick is elment 6000-et, pedig én nem kíméltem
Várj egy kicsit, jönnek majd a többiek, akik elkoptattak már pár M3-at..... Majd ők mondják a részleteket.
Amúgy az, hogy mennyit bír ki ....nagyon is vezetési stílus függő!
Saját véleményem szerint inkább bírjon ki kevesebb km-et, de tapadjon. Mert ha sűrűbben kell gumit cserélned, az még mindig nem olyan költséges, mint a törött motor javítása! Mellesleg biztonságos érzés az útra tapadó gumival motorozni....
Főként túrára használtam kicsit döntögetős gyorsabb menetekre de pályán nem voltam . A Metzeler Roadtech Z6-os gumival főként hideg időben és esőben volt problémám. Melegben tökéletes volt a tapadása.
Kellene egy kis segítség mert nem tudom, hogy milyen gumit vegyek a motoromra. Az eredeti ugye Bridgestone volt aztán egy Metzelerre cseréltem de most nem tudom milyet vegyek mert nem voltam velük megelégedve. Ha tudtok segítsetek. Köszi
ne érts fére, nem akarlak ezzel bsztatni