Így igaz, de szerencsére azt időben észre lehetett venni. Én leginkább a kanyarokban található apró zúzaléktól tartok, főleg akkor, mikor tulajdonképpen csak a két kocsinyom tiszta. Elég csak egy picit gyorsabban bemenni abba kanyarba és ha nem sikerült tartani azt a keskeny kis sávot, akkor könnyen taknyolás a vége. Az utolsó tavalyi utamon majdnem elestem egy ilyen helyzetben, még a mögöttem jövő srác is nagyon megijedt, olyat csúszott a motor.
Az a helyzet eléggé rosszul érintett. A baj az, hogy az egész motorozásban pont a kanyargást imádom a legjobban, ugyanakkor nem akarok nyomorék lenni, de még a motort rommá törni sem.
Elhatároztam, hogy ha a Bükkbe megyek, akkor először nagyon óvatosan bejárom az utat, felmérem az állapotát, majd keresek egy tiszta, viszonylag rövid szakaszt és akkor azon már kicsit bátrabban gurigázhatok ide-oda.
Annál az ominózus esetnél sem mentem gyorsan, egyszerűen a fény-árnyék játék miatt nem lehetett látni, hogy ott van valami finom "por" a kanyar közepén. Aztán hirtelen mindkét kerék ki akart menni alólam és valóban egy hajszálon múlott a dolog.
Azért is félek, mert maga az esés általában nem lenne nagy, mivel a Bükkben nem igazán megy az ember nagy tempókat a kanyarokban. DE: Mi van, ha szembe pont jön egy másik motoros/autós? Lehet, hogy megúszom, de lehet az is, hogy nem. Ráadásul miattam sérülhetne meg egy ártatlan ember.
A közúton nincsenek kiépített bukóterek, de vannak fák, kövek, szalagkorlátok, és mindenféle egyéb sz..., amitől egy életre le lehet nyomorodni.
Lehet, hogy öregszem, de elhatároztam, hogy idén még inkább fokozott óvatossággal fogok közlekedni, nem érdekel, ha a haverok esetleg lassú hurkának tartanak :)
Mára kivettem egy nap szabit, mert hétvégére nem jósolnak valami frankó időt. Úgy tervezem, hogy megnézem milyen a Bükk. Bár csak lájtosan, óvatosan, mert ez lenne az első idei utam oda.
Igaz, GtFour-ral már Felsőtárkány felől elmentünk a "rétig" (visszafordítós kanyar, ahol ki lehet állni egy "parkolóba"), de akkor még hó volt az út szélén, itt-ott vízátfolyások meg mindenféle hordalék az úton.
Misleny irgalmatlanul tartós.A metz nem fog annyit birni bár a közepe csuszkálósabb mert kemény.
Volt olyan is igaz nem GSR-en hogy a széle lett kuka nem a közepe.
Így szerintem táncolni fog kicsit kigyorsításoknál míg az M3 nem.
Bár a frász tudja láma fakezű vagyok és nekem dobáta a farát picit féktávnál.
Meglátom mennyit megy el a Michelin,meg neked kb az M3,aztán döntök melyik lesz a következő gumi, mert a tied olcsóbb mint a Michelin,de ezekszerint hasonlóan tartós
nem a térdelésen múlik a kanyarodás.... az csak igazából egy jelző, főleg sportmotoron, ha megszoktad és mindig ugyanannyira nyitod a lábad, akkor jelzi neked, hogy ne "döntsd tovább".....
Szépnek szép az a forma, de sportmotoron könnyebb és magas embereknek nem könnyű....mivel jóval magasabban van a térdük így addig ledönteni már esés gyanús...
Ne törekedj a térdlerakáshoz..... nem múlik azon semmi... főleg GSR-nél, ahol nem hasalós testhelyzetben ülsz a motoron.
Ha magas vagy, hosszú a lábad... akkor pl. nem nagyon fog a föld közelébe kerülni, hiába terpesztesz -ami ugye néha csak azért van, hogy leérjen a koptató, de előnye nincs-...... a kicsik, mint para ... már eleve lent ülnek a lábtartón, onnan már csak oldalra billent és le is ér
Ott aztán igazán elengedheted magad.
Az a helyzet eléggé rosszul érintett. A baj az, hogy az egész motorozásban pont a kanyargást imádom a legjobban, ugyanakkor nem akarok nyomorék lenni, de még a motort rommá törni sem.
Elhatároztam, hogy ha a Bükkbe megyek, akkor először nagyon óvatosan bejárom az utat, felmérem az állapotát, majd keresek egy tiszta, viszonylag rövid szakaszt és akkor azon már kicsit bátrabban gurigázhatok ide-oda.
Annál az ominózus esetnél sem mentem gyorsan, egyszerűen a fény-árnyék játék miatt nem lehetett látni, hogy ott van valami finom "por" a kanyar közepén. Aztán hirtelen mindkét kerék ki akart menni alólam és valóban egy hajszálon múlott a dolog.
Azért is félek, mert maga az esés általában nem lenne nagy, mivel a Bükkben nem igazán megy az ember nagy tempókat a kanyarokban. DE: Mi van, ha szembe pont jön egy másik motoros/autós? Lehet, hogy megúszom, de lehet az is, hogy nem. Ráadásul miattam sérülhetne meg egy ártatlan ember.
A közúton nincsenek kiépített bukóterek, de vannak fák, kövek, szalagkorlátok, és mindenféle egyéb sz..., amitől egy életre le lehet nyomorodni.
Lehet, hogy öregszem, de elhatároztam, hogy idén még inkább fokozott óvatossággal fogok közlekedni, nem érdekel, ha a haverok esetleg lassú hurkának tartanak :)
Üdv
Peti
Aztán csak óvatosan! Délután cseréljük az olajat, meg miegymást, ha megyünk még utána valamerre, akkor dobok egy sms-t, hogy ráérsz-e.
Az is jól hangzik Power "One", vagy Power "Pure" ?
Mára kivettem egy nap szabit, mert hétvégére nem jósolnak valami frankó időt. Úgy tervezem, hogy megnézem milyen a Bükk. Bár csak lájtosan, óvatosan, mert ez lenne az első idei utam oda.
Igaz, GtFour-ral már Felsőtárkány felől elmentünk a "rétig" (visszafordítós kanyar, ahol ki lehet állni egy "parkolóba"), de akkor még hó volt az út szélén, itt-ott vízátfolyások meg mindenféle hordalék az úton.
Majd beszámolok.
Gyerünk dolgozni
Na jóéjt mindenkinek, köszi az infokat
6-7 ezernél elváltok,de van hogy 10 ezer fölé is megy a mutató
hihetetlen,de tényleg sokat elmegy ez a gumma...
Volt olyan is igaz nem GSR-en hogy a széle lett kuka nem a közepe.
Így szerintem táncolni fog kicsit kigyorsításoknál míg az M3 nem.
Bár a frász tudja láma fakezű vagyok és nekem dobáta a farát picit féktávnál.
Gázt szoktál neki húzni?
Szépnek szép az a forma, de sportmotoron könnyebb és magas embereknek nem könnyű....mivel jóval magasabban van a térdük így addig ledönteni már esés gyanús...
Ha magas vagy, hosszú a lábad... akkor pl. nem nagyon fog a föld közelébe kerülni, hiába terpesztesz -ami ugye néha csak azért van, hogy leérjen a koptató, de előnye nincs-...... a kicsik, mint para ... már eleve lent ülnek a lábtartón, onnan már csak oldalra billent és le is ér