A gyári is durva! Szerintem itt nem sokan merik izomból fullra rántani 1-ben és elváltani 2-be majd megint egyből fullra rántani, 3 megint fullra....
Az már nagyfiús ám.... nem lassan leforgatni
megálltam Nagytéténynél az M0 mellett egy egyenes hosszú aszfaltcsíkon ahol szinte nulla a forgalom és kipróbáltam a gyorsulást így hogy egyel kisebb fogaskerék van elől...
pikk-pakk leforognak a fokozatok...hatalmas a különbség
majdnem 2 kilónál szúrtam a négyest...(mondjuk óra kicsit siet),
kib@szott jóóóó
Jóestét Én most tankoltam: 220km=11,6L. Azaz kb 5.7-5.8.
Peti, bocs, hogy nem irtam, a többiek már tobzódtak, a fékolajat le se cseréltük, csak mentünk egy kört bükkaranyos felé, meg miskolc-plaza egy kis dumcsi, mindenki sietett, erre a kapkodásra meg nem akartalak "előcibálni".
Vehettél volna valami robogót is.....
Ha így jársz vele, nem használod és nem élvezed ki amit TUD a motor.
Ergo csökkentett élményben lesz részed mindig.
Járt alapjáraton és toltad?
Nekem egyetlen 1x volt 4.3.... amikor sort vezettem Balatonra és volt a sorban egy leányzó... na ott nem mentem 80-90-nél jobban, arra percek alatt felgyorsulva
Ja, mértem ma egy fogyasztást is. Teletankoltam, amikor indultam, majd hazafelé újból. 157 km-t tettem meg 7,53 literrel, vagyis kb. 4,8 liter volt a fogyasztásom százon. Ez egész jó, mert ettől gyorsabban nem nagyon szoktam motorozni. Ráadásul ebben volt város, Bükk és országút. Attól tartottam, hogy 6,5 liter alá nem nagyon fog menni a fogyasztás, legalábbis azok alapján, amit ezzel kapcsolatosan olvastam itt-ott.
Az SV 650 4,2-4,4 litert evett százon, tehát nem drasztikus a különbség :)
Nem tudom. A csizma talpa is elég puha gumiból van, az is meg van kopva már rendesen, igaz már a 3. szezont kezdem vele. Lehet, hogy pont a két puha gumi találkozása az oka. Vagy időközben beszállítót váltott a Suzuki vagy ki tudja ...
Ha nagyon szétkopik veszek hozzá egy új garnitúrát, hátha az jobban bírja majd. Mondjuk április elején szeretném megvenni az új csizmát is, majd meglátjuk, hogy az mennyire koptatja.
Más: Nektek mennyire kopik a lábtartó gumija? Mert nekem még 1.000 km sincs a motorban, mégis már elég erősen meg vannak kopva a lábtartók gumibetétei, főleg baloldalon, a váltások miatt. Az SV-nél volt némi kopás, de közel 20e után kopott meg ennyire, mint a GSR-en már most meg van kopva.
Utánanéztem a neten, az a gumis rész cserélhető és kapható is külön, na de nehogy már 2-3 ezer km-enként cserélni kelljen
Megvolt a mai guriga a Bükkben. Nagyon jó volt, kis forgalom, viszonylag tiszta út, vagyis minden ami kell. Ez volt az első utam a GSR-rel a Bükkben és már pár kanyar után nagyon egymásra találtunk, szerintem egy remek útfekvésű a motor, jók a fékek, jól tartja az ívet, könnyen terelhető.
Szóval nagy élmény volt :)
Képeket ma csak itthon csináltam. Érdekes, hogy az SV-n, úgy hogy jól ismertem a gépet és nyár volt, mekkora majrécsík maradt a gumin:
Rögtön bénának is lettem titulálva, hiába magyaráztam, hogy a keskenyebb, hegyesebb gumit sokkal nehezebb a széléig koptatni. Ezt szerintem igazolja a GSR-en maradt majrécsík. Meleg sem volt még igazán, október óta ez volt az első utam a Bükkben, ráadásul a GSR-rel is az első volt, mégis:
Lesz ám újdonság, meglepetés!