Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2009.04.03.
Elacsaptak a cigok mint a szart.1év1honap volt mire pont került az ügy végére ugy,hogy egy benzinkut biztonsági kamerája felvette a balesetet,ami alapján természetesen nekem kellett bebizonyitanom,hogy én voltam a vétlen,a kamerafelvétel,rendörségi helyszinelés,és a cigányok tudatlan és valotlan vallomása alapján. . .
úgy emlékszem, hogy sokáig húzódott az ügy.....

De ugye magyarisztánban nem az ártatlant védik .... én is tudom, sajnos
hm,,az szép gondolom a banturomák voltak a hunyók
Valamikor régen volt neki, valami autóssal akik nem teljesen voltak fehérek....
nálad mi a helyzet?ügy lezárult már?
én nem tudtam azt sem
A régi......
Milyen baleset?
És akkor ottvannak az Ekék és más rohadványok amiknél a tartópántok anyáit levételkor 32-es kulcsal kellett meglazítani..........ha lehetett volna.2,5 méteres acélcső toldással lábbal tolva a Béta kulcs kiflibe hajlott de a csavar nem engedett.Úgyhogy le kellett vágni.
De ott volt az üres hengerfeje a zetornak.Volt vagy 100 Kg.
Kell oda kajak.
Az egyik szerelősrác simál leemelte az MTZ hátsó kerekét.Csak néztünk .......bár akkora volt mint egy hegyomlás a srác.
Az tuti....

Még sok-sok évvel ezelőtt henger fejeztem egy MTZ-t egy havernak...... hát volt pár anya -mert tőcsavaros a blokk- , amit 240-270 Nm-el kellett lehúzni a végén! Anyászor mentem körbe lépcsőzetesen.... húúú bazz, kész voltam a végére. Volt vagy kb. 26-28 csavar
Amúgy lehet de én mezőgazdasági gépszerelőit végeztem szakközépként.
Ott ha benne van a kezemben a nyomaték bőven leszakítok mindent a motoron.
Mondta valaki hogy gyakorlott vagyok?
A gyakorlott szerelőknek a kezükben van a nyomaték kulcs.
Zoli ment egy mail
HENTI pajti Sonkára én is benevezek

Ne legyen se öreg és ne legyen neccharisnyába ! olyan köLLene

Mint az öreg Rotterdami kurva melle: Van De Lóg ! (Vagy ez a festő neve volt? )
nyomatekkulcs nem art.en az olajleeresztot is avval huzom meg.de fekhez isnkell bar a gsr nel nem fontos levenni betetcserehez a nyerget.
Fúúúúúú!

KIRÁLYOK VAGYTOK!:)

Magyarán nézzem meg a hátsó kereket, meg vegyek egy nyomatékkoulcsot!
A többiek már meg is válaszoltak szinte mindent.
A hátsó tengely anya meghúzása 100 Nm, fokozott óvatosság mert hamar tönkremegy!
Az első lánckeréknél oda kell figyelni a sebesség szenzor rotorjára is. 25 Nm.
A lánckerék lazításakor a hátsóféket nyomni kell. (két ember)
Az első lánckerék meghúzása szintén nyomaték kulcs, 115 Nm.
A kis fedél csavarok csak éppen, csuklóból, 10 Nm környéke.

Jobbra húzhat a hátsó kerék "ferde" futása miatt, alacsony guminyomás, villagörbület, kormánycsapágy hiba miatt.
Nem hátrány ha van légkulcsod.
Most sajnos nem találom azt a két videót, amit ismertem, de ha beírod, hogy "motorcycle chain and sprocket change/replacement" akkor rengeteg találatot kapsz.
Hali!

A motor oldalra húzása lehet pl. attól, hogy a hátsó kereked nem áll teljesen egyenesen. Ügyelje arra, hogy a láncfeszítők mindkét oldalon ugyanoda legyenek beállítva.

A lánckereket magad is kisebbre tudod cserélni, de nyomatékkulcs kell hozzá mindenképpen, esetleg egy kis közepes erősségű menetrögzítő sem árt.

Amúgy a youtube-on jó kis filmek vannak a lánc-lánckerék cseréjéről. Mindjárt megkeresem neked a linkeket.

Ami a gyertyát illeti. Az, hogy kézzel is kijött nem túl jó, ugyanakkor a gyertyák meghúzási nyomatáka igen csekély, mindössze 11 Nm, vagyis épp hogy meg kell húzni. A könyv is azt írja, hogy amennyiben nincs nyomatékkulcs, akkor kézzel becsavarni addig, míg meg nem szorul, utána pedig egy fél fordulat új gyertya esetén. Használt esetén asszem csak egy nyolcad fordulatot ír a könyv.

Üdv

Peti
Jó reggelt!

indulj később ! Úgy már reggel meleg....este meleg
És jóreggelt
Megy az "kézzel" is simán. De egy nyomaték-kulcs nem árt. A "gyárban meghúzták"-ról annyit, hogy a gyertyát amikor cseréltük egy ujjal kitudtam csavarni, szóval "jól meg húzták"...
Köszönöm szépen!:) Hát most hirtelen annyi kérdésem van, hogy mitől lehet, hogy jobbra húz a moci?!:S Meg hát első lánckereket akarok cserélni, egy foggal kisebbre szeretném cserélni a mostanit, a kerék már megvan.....de nemtom, hogy pl kézzel azt le tudom majd szedni, vagy gép kell hozzá?! Mert ugye a gyárban gondolom meghúzták rendesen...! Hirtelen ennyi lenne!:)