Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láttam-láttam, hogy mindig azzal nyomta. Én magamra céloztam, hogy csak a ringre külön gumit..
Aha Jó gumi És ugyanúgy használom mint eddig. Annyi, hogy a 014es-re rásegitett, hogy akkoriban nagyrészt ketten mentünk, és azért az hamarabb leradirozza De a pirelli akkor is elfogyott 6e-nél, pedig akkoriban már egyedül mentem.
Felhívnám a figyelmed, hogy olvasd át még egyszer kykee írását....
Ő nem beszél gumicseréről pályára...... hanem mindig, mindenhol (minden körülmények között ) slick gumival járt, utcán is.
Ami valóban páratlan érzést és biztonságot nyújt.... és nem kell elhinni mindenféle ijesztgetést a slick utcai használatáról..... mert nem igaz (persze a megfelelő slick) esőben is teljesen jó, mint legyen rajta elég, ennyi....
most is viseltes szegény...
Mellesleg neked is leért már nem ? Sőt még a térded is, nekem meg az nem megy

Ez fent is van a motoron?
Hát én örülni fogok, ha a ringre eljutok, nemhogy még külön gumit vegyek rá De egyébként igazad van! Ez a legjobb megoldás, az utcai gumit megóvod, pályára meg jobb a slick.
Majd meglátod.... ha belejössz
Meg ugye egyre később karistol, mert kopik is....
Ez nem azt jelenti, hogy egyre jobban kell dönteni... hanem nagyobb kanyarsebességet ahol jobban, mélyebbre beül a motor.
Nekem most 6e van a Michelin Pilot Road2-be, de nemnagyon látszik rajta Megérte, a gyári 014-es meg a pirelli lementek hátul 6e alatt...
Ezt mondom én is, inkább gyorsabban fogyjon a gumi, de amíg fent van addig tapadjon... lehessen bízni benne
Hát azért nem mindenhol, csak volt már rá példa


kakucson karistol,de 110-nél
... meg a tusolás is benne van és a végén megeszel egy kiwit, de a magokat kiválogatva...
Vegyél slicket,párja 20-25ezer...én csak azzal jártam,,,,tettem is fel 27 hátsót 3 év alatt,,,,de milyen jó is közúton is,,,hamar melegszik,lassan hűl ki,és nyáron,mint a takony,főleg a metzi racetec 01es,,,,,,állat azzal motorolni
Lehet kis sebességgel, technikával is úgy kanyarodni, hogy leérjen a lábtartó és lehet tempóval is....pl. pár Hringes éles kanyarban 100-110 körül
Jogos... és ennyi időbe még az is belefér, hogy virágot is szedjek neki
A széle alatt nem a majrécsík eltüntetésére gondoltam, mert az megy hamar..... hanem tartósan, tempósan a gumi oldalán menni, amikor fogy....
te úgy kanyarodsz hogy leér a lábtartó
mi lesz pályán
Csak az oldalát De nem extrábban, nem kell attól tartani, hogy egy-két mersz alatt elfogyasztod az éves keretedet. Nekem eddig egy szezon volt egy hátsó (kb. 7-8ekm), ebben volt pár Ring és a szokásos dolgok. Ha nem lett volna Ring, akkor is ennyit bírt volna.
az pont szerda...nekem nem igazán
Mennyire szélét ? A felnicsikot nem akarom lekaristolni Lábtartó már volt lent (meg menet közben kanyarban is )
A Május vége nekem is jó lenne
2.15 nek is örülne szerintem
Nézd meg a képeket nálam... a gyári 14-es így néz ki perem alá döntve.... nem vészesen fogy, persze a lágy gumi jobban, de tapad is...és olcsóbb a tapadós, de gyorsabban fogyós gumi...., mint a motor alkatrészek
600-son annyira nem fogy a gumi, mert a gyorsítás nem eszi annyira.... a szélét meg még nem tudod megetetni