Aha Jó gumi És ugyanúgy használom mint eddig. Annyi, hogy a 014es-re rásegitett, hogy akkoriban nagyrészt ketten mentünk, és azért az hamarabb leradirozza De a pirelli akkor is elfogyott 6e-nél, pedig akkoriban már egyedül mentem.
Felhívnám a figyelmed, hogy olvasd át még egyszer kykee írását....
Ő nem beszél gumicseréről pályára...... hanem mindig, mindenhol (minden körülmények között ) slick gumival járt, utcán is.
Ami valóban páratlan érzést és biztonságot nyújt.... és nem kell elhinni mindenféle ijesztgetést a slick utcai használatáról..... mert nem igaz (persze a megfelelő slick) esőben is teljesen jó, mint legyen rajta elég, ennyi....
Hát én örülni fogok, ha a ringre eljutok, nemhogy még külön gumit vegyek rá De egyébként igazad van! Ez a legjobb megoldás, az utcai gumit megóvod, pályára meg jobb a slick.
Majd meglátod.... ha belejössz
Meg ugye egyre később karistol, mert kopik is....
Ez nem azt jelenti, hogy egyre jobban kell dönteni... hanem nagyobb kanyarsebességet ahol jobban, mélyebbre beül a motor.
Vegyél slicket,párja 20-25ezer...én csak azzal jártam,,,,tettem is fel 27 hátsót 3 év alatt,,,,de milyen jó is közúton is,,,hamar melegszik,lassan hűl ki,és nyáron,mint a takony,főleg a metzi racetec 01es,,,,,,állat azzal motorolni
Csak az oldalát De nem extrábban, nem kell attól tartani, hogy egy-két mersz alatt elfogyasztod az éves keretedet. Nekem eddig egy szezon volt egy hátsó (kb. 7-8ekm), ebben volt pár Ring és a szokásos dolgok. Ha nem lett volna Ring, akkor is ennyit bírt volna.
Nézd meg a képeket nálam... a gyári 14-es így néz ki perem alá döntve.... nem vészesen fogy, persze a lágy gumi jobban, de tapad is...és olcsóbb a tapadós, de gyorsabban fogyós gumi...., mint a motor alkatrészek
600-son annyira nem fogy a gumi, mert a gyorsítás nem eszi annyira.... a szélét meg még nem tudod megetetni
Ő nem beszél gumicseréről pályára...... hanem mindig, mindenhol (minden körülmények között ) slick gumival járt, utcán is.
Ami valóban páratlan érzést és biztonságot nyújt.... és nem kell elhinni mindenféle ijesztgetést a slick utcai használatáról..... mert nem igaz (persze a megfelelő slick) esőben is teljesen jó, mint legyen rajta elég, ennyi....
Ez fent is van a motoron?
Meg ugye egyre később karistol, mert kopik is....
Ez nem azt jelenti, hogy egyre jobban kell dönteni... hanem nagyobb kanyarsebességet ahol jobban, mélyebbre beül a motor.
kakucson karistol,de 110-nél
mi lesz pályán
600-son annyira nem fogy a gumi, mert a gyorsítás nem eszi annyira.... a szélét meg még nem tudod megetetni