Aztakurva Nekem az ezres volt 28ezer, a 6000res valamivel kevesebb. De még azt is sokalltam. Most jó áron beszereztem az olajat meg a két szűrőt, igy 12ezerből meglesz a 18000km-es szervizem. (pedig elvileg a levegőszűrőt nem is kéne,mert a 6000-nél nekem is csak kitisztitották, de én nem szarozok vele)
Nekem azt mondták a szervizben hogy ha a levegőszűrőt csak takarítják és nem cserés akkor am blokk 46000 huf.
amiből a munka 26000huf.Szerintem itt valami átvágás lessz mert én csak az anyagot 30000 ért szereztem be hozzá.
Én 12000-nél cseréltem a gyertyát biztos ami biztos, a 6000-es óta nem hordom szervizbe, horror áron dolgoznak, azt meg én is meg tudom csinálni amit ők. Majd 24000-nél viszem,mert a szelephézagot inkább rájuk bizom.
Én még az ezres előtt állok, de jelenleg ott tartok, hogy valszeg nem is viszem márkaszervizbe. Tudom, hogy ezzel ugrik a garim, de jelenleg afelé tendálok, hogy bevállalom ezt a rizikót.
A 12e-res szerviznél sem csinálnak túl sok mindent, annyi, hogy itt elvileg már gyertyacsere és fojtószelep-szinkron ellenőrzése is műsoron van, ami pedig jelentősen növeli a munkaidőt.
Az SV-met közel 15 ezer km-rel vittem fojtószelep szinkront nézetni és teljesen rendben volt. A gyertyákat magamnak cseréltem már akkor is.
Érdekességképpen elmondanám, hogy az egyik cimborámnak egy 2006-es R6-os Yamahaja van, ahol 20e km-nél írja elő a gyár a gyertyacserét. Hagyományos (nem irídiumos) NGK van benne.
Szóval, ha egy R6-nál elég 20e-nél gertyát cserélni, akkor szerintem egy GSR-nél is.
De mindenesetre logikusabb lenne egybekötni a 18e-nél esedékes légszűrőcserével, mert nem kell kétszer szétszedni az egészet.
Úgy tervezem, hogy a márciusi fizuval megveszem az új csizmát. Ez annyit jelent, hogy valamikor április elején szeretnék rendelni. Ha neked is kell valami, akkor megrendelhetjük közösen és osztjuk a postát. Nekem van hitelkártyám, ha azzal fizetünk, akkor csak 7,9 € a postaköltség.
A részleteket majd megbeszéljük telón vagy mailben.
Az enyémet is tévesztik sokan a 750-el.
És mikor szembesítem őket hogy ez a kis öccse akkor ámulnak......na ne ennek ilyen hangja van.......... .
Eladtad a paripát?
.ok, akkor ezt nagyon meg kell fontolnom... az eddigit is nézik, hogy ez meg mi a pi...a, tuti 750-es, pedig könnyű megkülönböztetni.
Ha srác is fel akar szedni, akkor ott egye meg a rozsda a lengőkart... . Viszont feltűnt milyen kemény az ülése... , és az a gyári dob...
Több gyenge pontja is van. Először is ha ráülsz, elég nehéz róla leszállni. A másik, hogy ha felpörgeted 8ezres fordulatig, egyszerűen nem lehet leállni, vele......és tovább húzod neki, ami ugyebár veszélyes is lehet....mert előfordul, hogy rászoksz!...Párszor sikerült már kivédenem, de tényleg nehéz! Erős jellem kell hozzá! Meg hát ott van az emberek zaklatása! Én nem tudok úgy megállni vele, hogy valaki ne szóljon hozzám, hogy milyen pöpec gép! Múltkor egy srác azt hittem már fel akart szedni.......!
Nem tudok úgy elmenni vele társaságba, hogy valaki ne azzal a mondattal köszönne, hogy "Vigyélelegykörreeeeee"!
Szóval egy csomó gyenge pontja van ennek a gépnek, jól gondold meg!
Sziasztok! Lenne, egy nagyon hülye kérdésem... ledumáltam egy gsr-t, és érdekelne hogy van-e valami gyenge pontja? Persze tudom, nem egy régi modell, de hátha van, sorozatgyártású motoroknál is előfordul, vagy olyan amit kevésbé szerettek. Őszintén, mert már úgyis mindegy
Na én szóltam, hogy hülye kérdés lesz
amiből a munka 26000huf.Szerintem itt valami átvágás lessz mert én csak az anyagot 30000 ért szereztem be hozzá.
Én még az ezres előtt állok, de jelenleg ott tartok, hogy valszeg nem is viszem márkaszervizbe. Tudom, hogy ezzel ugrik a garim, de jelenleg afelé tendálok, hogy bevállalom ezt a rizikót.
A 12e-res szerviznél sem csinálnak túl sok mindent, annyi, hogy itt elvileg már gyertyacsere és fojtószelep-szinkron ellenőrzése is műsoron van, ami pedig jelentősen növeli a munkaidőt.
Az SV-met közel 15 ezer km-rel vittem fojtószelep szinkront nézetni és teljesen rendben volt. A gyertyákat magamnak cseréltem már akkor is.
Érdekességképpen elmondanám, hogy az egyik cimborámnak egy 2006-es R6-os Yamahaja van, ahol 20e km-nél írja elő a gyár a gyertyacserét. Hagyományos (nem irídiumos) NGK van benne.
Szóval, ha egy R6-nál elég 20e-nél gertyát cserélni, akkor szerintem egy GSR-nél is.
De mindenesetre logikusabb lenne egybekötni a 18e-nél esedékes légszűrőcserével, mert nem kell kétszer szétszedni az egészet.
Üdv
Peti
Úgy tervezem, hogy a márciusi fizuval megveszem az új csizmát. Ez annyit jelent, hogy valamikor április elején szeretnék rendelni. Ha neked is kell valami, akkor megrendelhetjük közösen és osztjuk a postát. Nekem van hitelkártyám, ha azzal fizetünk, akkor csak 7,9 € a postaköltség.
A részleteket majd megbeszéljük telón vagy mailben.
Üdv
Peti
A 12 000 es szerviznél tartok és le akarják rólam húzni a gatyát! Tud vki olcsó szervizt ahol pecsételnek könyvet is?
Köszi.
Te jössz az Oldklu féle húsvét hétvégés kakucsos sütős pályázós rendezvényre?
GSR rre váltasz?
És mikor szembesítem őket hogy ez a kis öccse akkor ámulnak......na ne ennek ilyen hangja van.......... .
Eladtad a paripát?
Ha srác is fel akar szedni, akkor ott egye meg a rozsda a lengőkart... . Viszont feltűnt milyen kemény az ülése... , és az a gyári dob...
Nem tudok úgy elmenni vele társaságba, hogy valaki ne azzal a mondattal köszönne, hogy "Vigyélelegykörreeeeee"!
Szóval egy csomó gyenge pontja van ennek a gépnek, jól gondold meg!
Tomi
Na én szóltam, hogy hülye kérdés lesz
Költői kérdés: Metzeler sportec M3 gumán a legkopottabb részen van még 3 mm, kb-ra mennyi lehet még benne?
Köszkeee