nem névre szólt, de te.....
Tudod, hogy a ringen mások a viszonyok, és ha kezdő vagy, vagy csak tanulgatsz akkor még mindig jobb egy pályamotort használni, pályagumikkal.
Tybee, én voltam fent GSR-el is és a BK-val is, de más az, amikor azon idegeskedsz, hogy a sajátodat kiütik alólad, vagy gondtalanul, csak az épségedre vigyázva közlekedsz.
És nem egy kategória a Kakucs és a Hring.....nagyon nem.
Persze így teljesen érhető ez a csekkes dolog!
de ha már ilyen tesztvezetésre mész és ráadásul tényleg egy új motorod van,én a helyedbe azt ismerném meg,nem egy olyat amivel mész egy napot pályán!
Itt elég sokan mentek már pályán a Gsrrel,és szerintem senkinek nem okozott csalódást
Lehet hogy itt sokan ki tudják motorozni a Gsrt,én nem,és inkább részt veszek 1 tréningen,hogy legalább lassan menjek jól,mint gyorsan szarul
Ne izgulj, nem is izgattam fel magam :) Csak felkaptam a fonalat, amit már elkezdtél.
Annyira várom már, hogy végre itthon legyen a moci, de ezt a kis időt már kibírom valahogy. Már-már számolom a napokat :) Bár az nem olyan jó, mert úgy azért még sok. 3-án megyek vissza dolgozni, onnantól már csak egy hónap és megyek Pestre intézni az adásvételt, onnantól pedig max. 2 hét és hozhatom el a gépet Állítólag 1-1,5 hét alatt forgalomba helyezik a gépet és vihetem.
Tudom, hogy menni még nem fogok tudni, de már az is csodás lesz, hogy ott lesz a masina a garázsban és lehet gyönyörködni és dédelgetni :)
Jó, tudom kicsit hülye vagyok, de mit tegyek?
A lezúzás alatt én nem feltétlenül azt értem, hogy elesek, mert azt semmiképpen nem szeretnék :) Én két dolog miatt szeretnék a suli motorjával menni: az egyik ok az, hogy versenypályán sportmotorral szeretnék elsősorban menni, a másik ok pedig az, hogy a különböző gyakorlatoknál nem a saját gépemet - ami akkor valszeg még bejáratós lesz - szeretném nyúzni.
Ráadásul ezt az Üdülési Csekket úgy veszem, hogy ajándék, ami csak úgy jön. Más, értelmesebb felhasználását per pillanat nem tudom elképzelni, ha pedig a készpénzt választom, akkor túl sok megy el a járulékokra. Bruttó 240e keretünk van egy évben a munkahelyemen. Úgy gondoltam, hogy 100e-t kérek Ü.Cs.-ben, kb. 80e-ről tudok vinni internetes számlát, így azt 100%-osan el tudom számoltatni, a maradékkal pedig még kitalálom, hogy mit kezdek.
Míg tanárként dolgoztam, addig ilyen juttatások nem voltak, úgyhogy örülök, hogy ezt most ki tudom így használni és olyan dolgokat csinálhatok, amit zsebből nem hiszem, hogy kifizettem volna, tekintve, hogy tanárként nettó 100e körül kerestem.
Ja, és még az is tetszik a dologban, hogy a csoport max. 15 főből áll, tehát ha kimegyünk a pályára, akkor sem az lenne, hogy 40-en vagyunk fent egyszerre. Tudom, hogy pályán csak előre szabad figyelni, de mivel ez lenne az első alkalmam, mégiscsak örülök annak, ha nem leszünk túlságosan sokan :)
Klu, a kakucs sajnos nem egy komoly pálya, nagymotorral nem akkora élvezet, mint a Hring, ezért sokan kifizetik a dupláját is, ha oda mehetnek. A másik, hogy ott motort is kapsz, nem a sajátodat zúzod le.
Tavasszal én is biztosan felkereslek Titeket!
Szerintem szüksége lenne mindenkinek egy ilyen fajta képzésre!
Már régóta tervezgetem hogy részt veszek egy ilyenen,de eddig sose jött össze talán majd most
a tréningről csak pozitív visszajelzést hallottam,nagy lelkesedéssel állok a gyakorláshoz
Nem érzem elkótyavetyélésnek. A mester képzés egy napos, ami nekem azért jó, mert ha hétköznapra esik, akkor csak 1 nap szabit kell kivennem. A másik, hogy nekem a Hungaroring van a legközelebb, pályán 1 óra alatt ott vagyok.
A másik, hogy engem kimondottan a pályacentrikus képzés érdekel. Az üdülési csekkel úgysem mennék nyaralni a szó klasszikus értelmében. Ha pedig készpénzben kérem ki a cafetériát, akkor a fele elmegy a járulékokra. Így végső soron majdhogynem ugyanannyiba kerül 95 ezret kifizetni csekkel, mint 45 ezret készpénzben.
Peti! ! Gratula!
"Ja és ebben benne van min. 4x20 perc pályamotorozás is."
45000 Ft nettóért + 5 órai pályázás Kakucson és még 2 nap vezetéstechnikai oktatás. Üdülési csekk "ingyen" van, elkótyavetyéled, nem?
Tényleg tanácsos odafigyelni az akksira, mert ha teljesen lemerül, akkor tönkre is mehet. Vannak kimondottan motorakksihoz való spéci szerkezetek (pl. Optimate, stb.). Nekem egy Lidl-ben vásárolt kis töltő van, a célnak tökéletesen megfelel.
Az Optimate mondjuk tud olyanokat is, hogy "karbantartás" tehát rákötöd az akksira és tavaszig le sem kell venni.
Amúgy nagyon szép a motorod
Ami a pályázást ill. vezetéstechnikai tréninget illeti. Láttam, hogy a Motoros Akadémiánál elfogadják az Üdülési Csekket. Így arra gondoltam, hogy jövőre kipróbálnám a pályaorientált képzésüket, ami "Mester" név alatt fut. Ez - ha az iskola motorjával megyek (ami ez esetben szerintem egy Gixxer) - 95e forint. Ez nem kevés ugyan, de ha már úgyis kapom a Csekket, akkor miért is ne :)
Ja és ebben benne van min. 4x20 perc pályamotorozás is.
Azért erre mennék, mert ez az amit utcán nem tudok megcsinálni. Én nem azt mondom, hogy a többi kurzus nem lenne hasznos, de olyasmit magam is tudok egy üres parkolóban vagy KRESZ pályán gyakorolni.
Mindenesetre nagyon kíváncsian várom már a dolgot :)
Új tematikát dolgoztam ki tavaszra! Érdekelne a véleményetek!
http://vezetestechnika.tommot.hu/tematika/
A versenytechnikát egy, azt" elég jól művelő" valaki oktatja majd!
Tudod, hogy a ringen mások a viszonyok, és ha kezdő vagy, vagy csak tanulgatsz akkor még mindig jobb egy pályamotort használni, pályagumikkal.
Tybee, én voltam fent GSR-el is és a BK-val is, de más az, amikor azon idegeskedsz, hogy a sajátodat kiütik alólad, vagy gondtalanul, csak az épségedre vigyázva közlekedsz.
És nem egy kategória a Kakucs és a Hring.....nagyon nem.
de ha már ilyen tesztvezetésre mész és ráadásul tényleg egy új motorod van,én a helyedbe azt ismerném meg,nem egy olyat amivel mész egy napot pályán!
Itt elég sokan mentek már pályán a Gsrrel,és szerintem senkinek nem okozott csalódást
Lehet hogy itt sokan ki tudják motorozni a Gsrt,én nem,és inkább részt veszek 1 tréningen,hogy legalább lassan menjek jól,mint gyorsan szarul
A tanulás sosem árt de ha már tanulom , gyakorlom akkor a saját motorommal a legjobb mert azt kell éreznem , ismernem .
Annyira várom már, hogy végre itthon legyen a moci, de ezt a kis időt már kibírom valahogy. Már-már számolom a napokat :) Bár az nem olyan jó, mert úgy azért még sok. 3-án megyek vissza dolgozni, onnantól már csak egy hónap és megyek Pestre intézni az adásvételt, onnantól pedig max. 2 hét és hozhatom el a gépet Állítólag 1-1,5 hét alatt forgalomba helyezik a gépet és vihetem.
Tudom, hogy menni még nem fogok tudni, de már az is csodás lesz, hogy ott lesz a masina a garázsban és lehet gyönyörködni és dédelgetni :)
Jó, tudom kicsit hülye vagyok, de mit tegyek?
Üdv
Peti
Ráadásul ezt az Üdülési Csekket úgy veszem, hogy ajándék, ami csak úgy jön. Más, értelmesebb felhasználását per pillanat nem tudom elképzelni, ha pedig a készpénzt választom, akkor túl sok megy el a járulékokra. Bruttó 240e keretünk van egy évben a munkahelyemen. Úgy gondoltam, hogy 100e-t kérek Ü.Cs.-ben, kb. 80e-ről tudok vinni internetes számlát, így azt 100%-osan el tudom számoltatni, a maradékkal pedig még kitalálom, hogy mit kezdek.
Míg tanárként dolgoztam, addig ilyen juttatások nem voltak, úgyhogy örülök, hogy ezt most ki tudom így használni és olyan dolgokat csinálhatok, amit zsebből nem hiszem, hogy kifizettem volna, tekintve, hogy tanárként nettó 100e körül kerestem.
Ja, és még az is tetszik a dologban, hogy a csoport max. 15 főből áll, tehát ha kimegyünk a pályára, akkor sem az lenne, hogy 40-en vagyunk fent egyszerre. Tudom, hogy pályán csak előre szabad figyelni, de mivel ez lenne az első alkalmam, mégiscsak örülök annak, ha nem leszünk túlságosan sokan :)
Üdv
Peti
Szerintem szüksége lenne mindenkinek egy ilyen fajta képzésre!
Már régóta tervezgetem hogy részt veszek egy ilyenen,de eddig sose jött össze talán majd most
a tréningről csak pozitív visszajelzést hallottam,nagy lelkesedéssel állok a gyakorláshoz
Nem érzem elkótyavetyélésnek. A mester képzés egy napos, ami nekem azért jó, mert ha hétköznapra esik, akkor csak 1 nap szabit kell kivennem. A másik, hogy nekem a Hungaroring van a legközelebb, pályán 1 óra alatt ott vagyok.
A másik, hogy engem kimondottan a pályacentrikus képzés érdekel. Az üdülési csekkel úgysem mennék nyaralni a szó klasszikus értelmében. Ha pedig készpénzben kérem ki a cafetériát, akkor a fele elmegy a járulékokra. Így végső soron majdhogynem ugyanannyiba kerül 95 ezret kifizetni csekkel, mint 45 ezret készpénzben.
Üdv
Peti
"Ja és ebben benne van min. 4x20 perc pályamotorozás is."
45000 Ft nettóért + 5 órai pályázás Kakucson és még 2 nap vezetéstechnikai oktatás. Üdülési csekk "ingyen" van, elkótyavetyéled, nem?
Megoldjuk, hogy maradjon benzinpénz is!
Tényleg tanácsos odafigyelni az akksira, mert ha teljesen lemerül, akkor tönkre is mehet. Vannak kimondottan motorakksihoz való spéci szerkezetek (pl. Optimate, stb.). Nekem egy Lidl-ben vásárolt kis töltő van, a célnak tökéletesen megfelel.
Az Optimate mondjuk tud olyanokat is, hogy "karbantartás" tehát rákötöd az akksira és tavaszig le sem kell venni.
Amúgy nagyon szép a motorod
Ami a pályázást ill. vezetéstechnikai tréninget illeti. Láttam, hogy a Motoros Akadémiánál elfogadják az Üdülési Csekket. Így arra gondoltam, hogy jövőre kipróbálnám a pályaorientált képzésüket, ami "Mester" név alatt fut. Ez - ha az iskola motorjával megyek (ami ez esetben szerintem egy Gixxer) - 95e forint. Ez nem kevés ugyan, de ha már úgyis kapom a Csekket, akkor miért is ne :)
Ja és ebben benne van min. 4x20 perc pályamotorozás is.
Azért erre mennék, mert ez az amit utcán nem tudok megcsinálni. Én nem azt mondom, hogy a többi kurzus nem lenne hasznos, de olyasmit magam is tudok egy üres parkolóban vagy KRESZ pályán gyakorolni.
Mindenesetre nagyon kíváncsian várom már a dolgot :)
Üdv
Peti
A matek a lényeg hogy mennyi lesz ...........................
Én valóan nem merültem le,de majd beszerzem a paripának is a dózisadagolót!
Amúgy +BUÉK!
Cspptöltőt! Nem a Jagermeisteres üvegre gondoltam!
Sziasztok mindenki!
Neken 25 - én sikerült kanyarodni egyet.Igaz úgy kellett belökni a masinát mert a sok pihi megártott az aksinak!D
Új tematikát dolgoztam ki tavaszra! Érdekelne a véleményetek!
http://vezetestechnika.tommot.hu/tematika/
A versenytechnikát egy, azt" elég jól művelő" valaki oktatja majd!