Eddig tartott a gyártóknak/forgalmazóknak a leépítések,bedugult készletek elintézése.
Most kisebb darabszámmal és a bankok kisebb vagy egyáltalán nem fizetett jutalékaival is számolnak.
Azt mondanám hogy az árak most vannak Kb reális szinten ha a regadót és egyéb dolgokat nem számolom.
Sajnos a motorkerékpár piacon a kisebb értékesített darabszámot nézve még jó is a helyzet.
Most az autópiacon egy új swift 3,3 milliónál indul.
3 millio alatt nem nagyon lehet új autót találni.
A motorszállító utánfutó kölcsönzés úgy látszik már meg is oldódott, mindössze 15 km-re a lakóhelyünktől lehet motorszállításra alkalmas utánfutót kölcsönözni és 24 óra mindössze 2.700 forint :) Nagyon örülök, hogy van ez a lehetőség.
Ami a motorárakat illeti, szerintem is leginkább a gyenge forint a bűnös, mert általában nem drágábbak a motorok, mint pl. Németországban ill. annyival, hogy nálunk még ott a regadó és az áfa is magasabb. Ennek ellenére egyes gyártók árai jobbak itthon. Ilyen pl. a Honda.
Ezért is örülök, hogy már lefoglalóztam a szalonban kinézett GSR-t. Annak az ára már annyi amennyi :) Konkrétan 1,95 milla, ami nem olyan kevés, de a listaárnál mégiscsak kevesebb. Ráadásul ha azt nézzük, hogy egy Er-6n is ennyibe kerül, akkor meg főleg jó vétel. Nekem tetszik az Er-6n, de a GSR mégiscsak egy komolyabb gép.
Eleinte a Monster 696 felé tendáltam, de lehet, hogy pórul is jártam volna, ha azt választom, hisz ki tudja, hogy március-április magasságában hol tart majd az árfolyam?
Ja, most hogy ezt írom, látom a lap tetején a Honda reklámot, miszerint 200e-rel a piaci ár felett számítják be a motorodat. Nos, ez az "akció" már akkor is futott, amikor beadtam az SV-t a Full Gashoz. Asszem három Honda szalonnal vettem fel a kapcsolatot (mail ill. telefon). Van ahol azonnal nemleges választ kaptam, volt ahol azt ígérték, hogy elkészítenek egy ajánlatot és majd jelentkeznek. Nos, azóta is jelentkeznek :) Ráadásul nem valami sz...t akartam beszámíttatni, hanem egy 20 hónapos, újszerű SV 650-et. Ha 1 milliót adtak volna érte, akkor belevágtam volna egy Hornetbe (CB 600F), de valamiért nem érdekelte őket a dolog. Lehet, hogy a Honda kicsit elszállt, most hogy ők a piacvezetők Magyarországon
Srácok néztem a Kawa honlapján a jövő évi áraikat... Ennyire jó motor lett a Kawa vagy ennyire elszálltak az új motor árak? Z1000 3,3M-tól, ER-6N 2M-tól, ZX-10 4,4M-tól...
Jövőre is körbe guruljuk a Balatont
0036/209745559
Itt van rá sansz, hogy találsz idomot és hátsó fékkart!
Csak a 4 japcsi márkát bontják!
de marha jól mutat a motoromon így hát marad
Most kisebb darabszámmal és a bankok kisebb vagy egyáltalán nem fizetett jutalékaival is számolnak.
Azt mondanám hogy az árak most vannak Kb reális szinten ha a regadót és egyéb dolgokat nem számolom.
Sajnos a motorkerékpár piacon a kisebb értékesített darabszámot nézve még jó is a helyzet.
Most az autópiacon egy új swift 3,3 milliónál indul.
3 millio alatt nem nagyon lehet új autót találni.
A motorszállító utánfutó kölcsönzés úgy látszik már meg is oldódott, mindössze 15 km-re a lakóhelyünktől lehet motorszállításra alkalmas utánfutót kölcsönözni és 24 óra mindössze 2.700 forint :) Nagyon örülök, hogy van ez a lehetőség.
Ami a motorárakat illeti, szerintem is leginkább a gyenge forint a bűnös, mert általában nem drágábbak a motorok, mint pl. Németországban ill. annyival, hogy nálunk még ott a regadó és az áfa is magasabb. Ennek ellenére egyes gyártók árai jobbak itthon. Ilyen pl. a Honda.
Ezért is örülök, hogy már lefoglalóztam a szalonban kinézett GSR-t. Annak az ára már annyi amennyi :) Konkrétan 1,95 milla, ami nem olyan kevés, de a listaárnál mégiscsak kevesebb. Ráadásul ha azt nézzük, hogy egy Er-6n is ennyibe kerül, akkor meg főleg jó vétel. Nekem tetszik az Er-6n, de a GSR mégiscsak egy komolyabb gép.
Eleinte a Monster 696 felé tendáltam, de lehet, hogy pórul is jártam volna, ha azt választom, hisz ki tudja, hogy március-április magasságában hol tart majd az árfolyam?
Ja, most hogy ezt írom, látom a lap tetején a Honda reklámot, miszerint 200e-rel a piaci ár felett számítják be a motorodat. Nos, ez az "akció" már akkor is futott, amikor beadtam az SV-t a Full Gashoz. Asszem három Honda szalonnal vettem fel a kapcsolatot (mail ill. telefon). Van ahol azonnal nemleges választ kaptam, volt ahol azt ígérték, hogy elkészítenek egy ajánlatot és majd jelentkeznek. Nos, azóta is jelentkeznek :) Ráadásul nem valami sz...t akartam beszámíttatni, hanem egy 20 hónapos, újszerű SV 650-et. Ha 1 milliót adtak volna érte, akkor belevágtam volna egy Hornetbe (CB 600F), de valamiért nem érdekelte őket a dolog. Lehet, hogy a Honda kicsit elszállt, most hogy ők a piacvezetők Magyarországon
Üdv
Peti