Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valami hasonló volt tavaly is ,csak hosszabb
hát annál jobb minél keményebb
Ne, feszegetek én semmit....
Ott dobtad el, és?
Szerinted a profi versenyzők sosem estek még? (most véletlenükl sem magamra gondoltam, én nem tudok motorozni)
Rengeteget, szerintem nem szégyen ez...
De azért egy széria 600-as nakeddel 2:23 szerintem nem szényen és kanyarodni is kellett..
Jól kinéz! Az a baj,h én nem érteni hozzá.Jó is,már a biztonság ill védelem szempontjábú?
Ez is jó túra lenne!
a 4-5 főnél több résztvevős túráknál legalább 3féle szintű tudású csoportra osztódik a csapat. ez mindig így lesz, mindenki a saját tempójában szeret motorozni, hisz úgy élvezetes... persze megbeszélni meg kell, h ezt hogyan lehet optimalizálni...
hát mi kell mert occsó gyertyást tudok a pólusnál...
Az idei túrákat is majd átbeszélhetnénk 1 azaz 1 dologgal kapcso-
latban. Nyélgáz bevárásipontokkal vagy túrázás. Na nem 45 km/h ra gondolva. Ha a szívünkre tesszük a kezünket ez mindig is próbléma volt a túrák után. Én kb. 3 esetre emlékszem.
ha már ezt feszegetnéd, hol is dobtad el a motorodat? Nem, nm csak ők, de a GSR túrák nagyrésze nem a motorozásról szól, hanem a csapatról.
igen! ilyen szépet: http://www.euromotor.hu/pictur... 40e körül volt vhogy... bár ebben váltani biztos fura lesz először. majd bénázok
Skaccok a 18000 szervízhez miket-hol érdemes beszerezni?
nem csak a lóerő, hanem a méret, a fékek, stb. is más.....
Csizit is vettél?Milyet?hogyé?
Szerintem egyszerűbb a segédvázhoz nyúlni, mint lebontani a leömlőket...
igen. ez már a vége. de szebb lesz mint új korában! meg én is bevásároltam motoroscumókat is.
egyáltalán nem zavaró hosszú távon sem, nyugi.
Sajnálom Akkor ezért van a fényezés?
"A baleset bekövetkezéséért H. József okolható, aki kellő körültekintés nélkül kezdte meg a balra kanyarodást és nem biztosított elhaladási elsőbbséget az egyenesen haladó motoros részére." (HJ 14. életévét be nem töltött, kerékpárral közlekedett)
Na ez 1 olyan kérdés amire én is szeretném tudni a választ! Mindenesetre jó lenne már szombaton elkezdeni!
Vasárnap megmondom.....talán!
Ők a kivételek?
Mennyit is mentél Hringen GSR-el?
Hali!
HI.
Kb 8000 km motorozás után vettem a GSR t. De eza 8000 nem közvetlen előtte volt. Én hiszem azt, h mindig az önmagunkhoz való fejlődést kell szemelőtt tartani. A véleményemet itt túl hosszú lenne kifejteni. Közhelyként hangzik, de tényleg fejben dől el sok minden.
A közel 100 Le s gsr tud meglepő dolgokat csinálni.
Szóval... a majrécsík téma. A cél nem az volt, h minél előbb lekoptassuk, de bent volt a fejben. Az első nógrádi túra összekötve a visegráddal, eltűnt a fele. Második Rétság és egy Mátra maradt kb. 1 cm. Most majd szerintem jön a várakozás. Én elég sok mident elovastam a vezetéstechinkához. Nem bántam meg. És + 7000 km Gsr ezés alatt csak az jött le, h gyakorolni, menni ,menni és minél inkább megismerni a motor tulajdonságait.
Az igaz, h fejben dőlnek el dolgok, de a motorozás súly/Le aránya
olyan + adrenalinbombát add, hogy .
Tavaly volt 1 pár túra, én nem voltam mindegyiken. Ha jól emlékszem 1., Rétság - Visegrád, 2., Mátra , 3., Balaton - Bakony Kykeevel. Még 2-3 Rétságot lenyomtam Vác többször . Alex CBR rel egy Szlovákia. A csapat egyik fele még volt egy szép szlovák túrán.
Ha annyit tudnék menni, mint tavaly már annak örülnék. De nálam elég fos helyzet van.
Üdv!ALL!
Hojtjej!

Mi történt a motoroddal?Vagyis hogyan történt?
mikor lesz mérkőzés amit megnyertek kéne egy kis pluszpénz. sportfogadás, póker, kaszinó
szia