Most értem haza!
Kivel mizu,mert még nem olvastam vissza(má van vagy 2 hete,hnem voltam gép előtt!) Nem is hiányoztam senkinek
Szerencsére már csak a jövőhetet kell végig szenvednem.Utána visszaáll minden a régi kerékvágásba!
Szép lassan elmaradnak a plussz melók,gyógy tornák stb....
1. Melegítsd be a motort.
2. Bal oldal, a váz alatt ahol a generátorból kijön a vezeték, ott benyúlsz és találsz egy kis műanyag fejű tekerhető csavart. Azt a megfelelő irányba tekerve beállítod az alapjáratot 1400-1500 körülire.
Állíts az alapjáraton kicsit magasabbra és jó lesz.
ui: Injektoros motoroknál nincs szívató, melegen azért jobb, mert akkor már meleg a motor és nincs szüksége a többlet üzemanyagra, amit hidegen fecskendez be az ECU, azaz a normálisnál alacsonyabb alapjáraton is eljár a motor, bár ez nem jó neki
Sajna próbára nem sok lehetőségem van de akkor tavasszal kicserélem.
viszont nem hiszem, h az akksi lenne a ludas mert az indítómotort forgatja rendsen és lámpák sem pislákolnak vagy ilyesmi.
ezexerint nektek indul pöccre mindig...hmmm
Ki kellene próbálni egy m,ásik akksival, mivel a nem indulás lehet akksiprobléma is. Ha meg túrázol, akkor töltődik az akksi, ergo azért nem lehet gond.
Haver 1 év alatt 3 akksit vett a gixxerébe, szvsz egy akksi hamar tönkremehet...
szia!
beázásra gondolsz, vagy töltöttségre?
Szerintem vizesnek nem vizes, de valszeg még a gyári van benne.
Pár hónapja vettem csak a motort és nem az első tulajtól.
Most értem haza!
Kivel mizu,mert még nem olvastam vissza(má van vagy 2 hete,hnem voltam gép előtt!) Nem is hiányoztam senkinek
Szerencsére már csak a jövőhetet kell végig szenvednem.Utána visszaáll minden a régi kerékvágásba!
Szép lassan elmaradnak a plussz melók,gyógy tornák stb....