Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló halló evribodri!

Most értem haza!
Kivel mizu,mert még nem olvastam vissza(má van vagy 2 hete,hnem voltam gép előtt!) Nem is hiányoztam senkinek
Szerencsére már csak a jövőhetet kell végig szenvednem.Utána visszaáll minden a régi kerékvágásba!
Szép lassan elmaradnak a plussz melók,gyógy tornák stb....
hátez naon eccerűnek hangzik
teszek is egy próbát...

köszi Gino
Persze, hogy meg tudod.

1. Melegítsd be a motort.
2. Bal oldal, a váz alatt ahol a generátorból kijön a vezeték, ott benyúlsz és találsz egy kis műanyag fejű tekerhető csavart. Azt a megfelelő irányba tekerve beállítod az alapjáratot 1400-1500 körülire.
köszi srácok
ezt akár magam is meg tudom csinálni?
Általában nem szokott ez nagy mutatvány lenni...
Megnézem a manualban, van e erről vmi...
Pontosan. Jól mondta YkeSS!

Állíts az alapjáraton kicsit magasabbra és jó lesz.

ui: Injektoros motoroknál nincs szívató, melegen azért jobb, mert akkor már meleg a motor és nincs szüksége a többlet üzemanyagra, amit hidegen fecskendez be az ECU, azaz a normálisnál alacsonyabb alapjáraton is eljár a motor, bár ez nem jó neki
ez jó hír. az legalább nem lenne nagy meló...
kykee te PDA-val nem kereskedsz ? :)
mennék én mocizni csak fél óra múlva jelenésem van a munkahelyemen
Csak 1 valamit nem értek,hogy ilyen jó időben miért a gép előtt döglünk és miért nem motorozunk?
Debrecenben mikepércsi út kimenő szeretettel várlak
és ha belegondolsz, meghívtak vadászni erre a hétvégére, ebbe a gyönyörű időbe, én meg szopok a köcsög bűnözőkkel....
így akkor már érthető.

hol vagy kutas, mert akkor ezen túl oda járunk tankolni
nem tudok, bennhagytam a motort a renőrségi garázsban, dolgoztam éjszaka és céges kocsival rohangáltam, így most van két kocsim, és nulla motor....
Nekem volt ilyen bajom, alapjaratot kellett allitani es jo lett.
Hát éjszaka dolgoztam mivel benzinkutas vagyok így hát a szép nap délután 2-re tolódott
Maci délután
aha
akkor úgy látom mindenképp érdemes egy szervizbe elvinni...
Hondás barátomnak volt ilyen gondja. Neki a fesszabályzó halt meg. Mielőtt kicseréled az aksit méresd be, tölt-e rendesen.

remélem nincs vmi rejtett hibája...
nekem soha nem volt ilyen problémám
Sajna próbára nem sok lehetőségem van de akkor tavasszal kicserélem.
viszont nem hiszem, h az akksi lenne a ludas mert az indítómotort forgatja rendsen és lámpák sem pislákolnak vagy ilyesmi.
ezexerint nektek indul pöccre mindig...hmmm
Ki kellene próbálni egy m,ásik akksival, mivel a nem indulás lehet akksiprobléma is. Ha meg túrázol, akkor töltődik az akksi, ergo azért nem lehet gond.
Haver 1 év alatt 3 akksit vett a gixxerébe, szvsz egy akksi hamar tönkremehet...
szia!
beázásra gondolsz, vagy töltöttségre?
Szerintem vizesnek nem vizes, de valszeg még a gyári van benne.
Pár hónapja vettem csak a motort és nem az első tulajtól.
Srácok!levezető mocizás!Indulás bicskei molkút 14óra!kis gyenge tempójú tekergés!kb 17óráig,hogy mindenki hazaérjen világosban! valakit érdekel a téma (pici tempó,pici költség )