Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben 1-t értünk.Csak egymás tapasztalataiban bízhatunk,mert az megtörtént,átélt körülményekre vonatkoznak.
láttam a képeken valamelyikőtöknek a rendszáma meg van sportosítva:)
ez hogy érhető el? levágtátok a nem éppen sportos műanyag sárhányót amin a gyárilag a rendszám figyel?
Mindig mindennél van jobb és mindig lesz is.....
kösz
Szerintem abban még nincs. 2-3 éve kezdett el megjeleni....
(amúgy látszik, hogy van-e benne)
Ezért szép az élet,mert mindenkinek más a jó,a szép az elfogadható !Van akinek a szőke , van akinek a barna. Van akinek HONDA nekem a SUZUKI . Van akinek a német autó , nekem nem . Ezt lehet folytatni bármilyen témában.A tapasztalatra mindig többet adtam,mint a reklámokra és hasonló dolgokra.Azt látom és tapasztalom , hogy 1 HONDA blokk hangja a legspécibb / ezt azért minden nem hozzá értő is hallja / A CASTROL- tól sem fog 1 motor sem meg állni,legyen az hamburgi vagy szlovák,ukrán csomagolás.

Tehát mindenki azt önt bele amit akar és biztos vagyok benne,hogy nem lesz semmi baja ha a szint megfelelő.

A CASTROL JÓÓ OLAJ, DE VAN NÁLA JOBB IS.....
üdv!
az én kutyulimban Castrol csordogál és nem vettem észre semmi negatív dolgot.
Az előző gépemben (Yamaha Fazer) is ez volt.
részecske szűrő ? az honnét tudom hogy van-e az enyémben ?( 2004 / 11 hó ) karbantartást igényel ?
tisztára mint az 1ooo éves sólyomben
Ha viszkozítási értékek megfelnek a gyár álltal ajánlottnak és a kiemelt szabványokat is tudja teljesíteni az olaj, akkor jó.
Ez főleg a részecskeszűrős diesel autóknál kiemelten fontos, mert létezik látszólag mindenben azonos motorolaj, csak egyik tudja az előírt szabványt, a másik nem. Amelyik nem tudja, az tönkreteheti a részecskeszűrőt, ami nem fillérekbe kerül.
pontosan
van igen , csak várja a pénzt a biztosítotól az elözőért , miért tudsz te is ?
ja , mint régen az eladó Ladák difijébe ...
Hali!

Van jeletkező a kutyulidra?
Gino , akkor segíts ! 2.0 tdi / pdtdi /passat-ba repsol elit 505 001 -olajat vettem , de még nem tettem bele , szerinted ? én választottam , jól ?


tegyé bele fűrészport az majd el csendesíti és nem fog csörögni
Persze, hogy nem volt kuplungozva, mert röppsúlyos...bammeg!
Szia twini!
Szia Tybee!

Azért az erős, hogy a Castrol nem ajánlott!

A skoda példád pedig nem konkrétum, mivel nem ismerjük a részleteket. Ebben még nincs semmi, ami magáért beszélne.
A Skoda nem azért "ette" meg az olajat, mert Castrol és nem azért nem eszi a Fuchs-ot mert az nem az.
A motorolaj viszkozítása (és hőmérséklet tűrése) nagyon döntő ebben! Elképzelhető, hogy nem ugyanolyan viszkozítású olaj volt a Castrol és ami utána belekerült Fuchs!
Egy hígabb olajból simán fogyaszt egy nem új kocsi, mert sokkal folyékonyabb és a nem 100%-os tömítéseknél (akár a motoron belül is) átjuthat. Ez a jelenség előfordul azonos márkájú olajoknál is, nem kell még a márkának sem különböznie.
Sokan elkövetik azta hibát, hogy vesznek az autóba drágább és ezáltal jobbnak hitt motorolajat (pl. vw csoport longlife-nak nevezi a 0w-st és ezel kitolja a szervízintervallumot) , hogy az majd jobb a motornak. De lehet a gyár nem javasolja bele, mert az nem olyan konstrukciójú motor (és még a futott km is beleszólhat) , ami az alacsony viszkozítású olaj használatára van tervezve. Ezért simán fogy belőle. Erre pedig az a reakció rendszerint, hogy " vettem bele drágább, jobb olajat -mert azt gondoltam az jobb a motornak- és fogyasztotta a motor.... de szar ez a drága olaj...."

Aztán meg ott vannak még a specifikus olajak, diesel és benzin motorokhoz külön. Nem véletlen, mert az adott körülményekhez van összeállítva.

Az autó és motor olajok sok mindenben különböznek, de a legfontosabb, az az, hogy a motorhoz való olajban speciális (a kuplung miatt) csúszásgátló adalék kerül!
Ezért nem jó keverni a két olajat, mégha mindenben azonos is, csak az egyik autókhoz a másik motorokhoz van.

A kawasakis ismerősöd esete is részlet szegény.....
Lehet egyszerűen a vezetési stílus/tudás miatt kopott el a kuplung vagy esetleg nem motorhoz való olaj került bele véletlenül.....

Valószínütlennek tartom, hogy az itthon és külföldön vásárolt mindenben azonos olaj nem ugyanaz lenne.

Jó étvágyat....kész a vacsi!
dehogy szar haver , nagyon is jó az a V2
TL 1000.....tudom (abolcskei,thebear)----őskövület,múzeumba való,meg szar.
63000 km,mindíg-minden szervizen Castrol olaj.
Nem volt még kuplungozva sosem,és azért teker szépen.
ABDUL !

Majd figyelem a FÓRUMot
Motorolaj témához az én voksom :CASTROL nem ajánlott !

Motoros ismerőseim / van köztük autószerelő is / MOTUL -t ajánlják ,nem volt még rá panasz részükről.Utcán DUCATIval , APRILIA RSV 1000-rel pályázik , régi motoros .A HONDAs ismerősöm REPSOLt
használ megelégedéssel .

Tapasztalat autónál SKODA SUPERB PD CASTROLból 2 litert töltött utána 2 olajcsere között !Áttért FUCHSra és nincs azóta utántöltés . EZ magáért beszél !

KAWASAKI 1500 -as ismerősöm 35000KM-nél kuplung csere,mert megcsúszott. Ausztriából hozta mindig a CASTROL olajat,mert ő szerinte itthon nem az a minősége és még is ?


EZ számomra azt jelenti , jól át vagyunk kú....va !
Hali! A héten egyeztetek Krisztával, aztán megbeszéljük.
Gondolom a gyülekező az M5 kivezetőjénél, a Mc parkolójában, ahol anno...