Na de ezt nem lehet megmagyarázni ezeknek a gixxer fejüeknek.ezeknek az a lényeg h az elsőkerék nekopjon meg ne legyen senki a BRIDZSSZTÓN gyár mögött mee ottan lehet Power-kedni
Köszi fn!
Ő ,nem te mondtad h voltatok errefelé eccer valakivel és h szép erre az utvonal?
meeehogy akkor nem e jöttök erre netán valamikor?Monnyuk nekem sincs messze arrafelé,sőt holnap ha minden igaz és nem lesz semmi ebből a vihar pánikból akkor megyek tatabányára esetleg tali valahol?
A leszerelt dob felső részén kezdtem az átalakítást.A szélétől pár mm-re 1-es flextárcsával körbe vágtam.KB 16-os átmérőjű fúróval elgyengítettem a 2 db merevítőt a tetején.Pontheggesztések megfúrása,majd a fedél leemelése. Belsejét kitakarítottam.Autó kipufogó megfelelő íveit kiválasztva készítettem 1 Y-ont teljesen végig.A belülre eső rész átmérő 3.5-ös fúróval perforálva.
Hőszigetelővel kitömve . . Készre heggesztés.
ENNYI
A dobért KÖSZÖNET STEVEnek !
Tanácsot pedig RECEnek !
Ő ,nem te mondtad h voltatok errefelé eccer valakivel és h szép erre az utvonal?
meeehogy akkor nem e jöttök erre netán valamikor?Monnyuk nekem sincs messze arrafelé,sőt holnap ha minden igaz és nem lesz semmi ebből a vihar pánikból akkor megyek tatabányára esetleg tali valahol?
Nálatok már be van húzva a függöny?
Hőszigetelővel kitömve . . Készre heggesztés.
ENNYI
A dobért KÖSZÖNET STEVEnek !
Tanácsot pedig RECEnek !
mit csináltál vele?