Jó estét mindenkinek!
YikeSS, én Dunlop Qualifier RR-t tettem fel végül. Eddig egy első és két hátsó BT014-et fogasztottam el. A Dunlop 3 komponensű, a közepe keményebb, nehezebben kopik, a széle viszont nagyon puha és nagyon tapadós. Ég és föld a gyári után, csak ajánlani tudom. 4e van benne, és legalább ennyit ki fog bírni még a hátsó.
yikess, nekem az apróban hirdetett Pirelli Supercorsa van fent, most kaptam még egy párat. 40-a pár, tapadós, olyan 8000-et megy el. Ez használt gumi.
Ha újjat vennék, akkor Continental Sport Attackot vennék, 52-ért párban.
A maximális teljesítmény a 98 LE, nem csak ennyin üzemel!
Ezzel (és a többivel is) a motorral lehet úgy menni, hogy nem használod ki a maximális teljesítményét.
Tehát, nem értem hogyan kerül szóba az, hogy fölösleges?
Hidd el, szerintem senki sem 98 LE-vel motorozott ott, hanem amennyit megkívánt a környék.
Sokkal jobb érzés úgy motorozni normálisan és kevés teljesítményt használva, hogy tudod van még ha kell.
nem is a forgalom részére gondoltam,hanem a kanyarok elég szűkek,tehát szinte fölösleges oda 100 lo.lefele bőven elég volt a kis etz-m,így is jopár 250-400 mögöttem végezte,és itt a kis sulya miatt elég jo menni.
mindenesetre ha tehetném én is megmásznám egy 600assal azt a dombot,ezt csak irigykedésből mondtam
Hát kalev én azt mondom ha gáz van akkor legtöbbször fejben van a gáz és nem a motor méretével van a baj.ugy még nem jártam például hogy az volt a fejemben előzés előtt h ha 140 LE-s lenne a motorom akkor megelőzném .vagy ha 45 centivel rövidebb lenne akkor is
Hellooo skacok!
Most értem haza egy laza Cseszneki karikárol naon zsir volt aszthiszem télleg nekünk GSR-eseknek lettek kitalálva ezek -azok a kanyarok amik pl.:egészen Zirc-ig vannak itten a Bakony lábánál.
Mondhatnám ugyis h néhány egyenes tarkitja az utakat errefelé
ui.: azthiszem kanyarbuzi lettem!
szió azt hittem ,hogy már elnyelt a föld? tudom rossz pénz nem vész el!
kéne már dumcsizni,én most nyomom az ágyat betegen,ez a rohadt nátha elkapot,de most nagyon!
YikeSS, én Dunlop Qualifier RR-t tettem fel végül. Eddig egy első és két hátsó BT014-et fogasztottam el. A Dunlop 3 komponensű, a közepe keményebb, nehezebben kopik, a széle viszont nagyon puha és nagyon tapadós. Ég és föld a gyári után, csak ajánlani tudom. 4e van benne, és legalább ennyit ki fog bírni még a hátsó.
Ha a hsz végére írod, akkor az egészre....
a mondandóm végén volt a hangsuly az előzőben
Ha újjat vennék, akkor Continental Sport Attackot vennék, 52-ért párban.
Ezzel (és a többivel is) a motorral lehet úgy menni, hogy nem használod ki a maximális teljesítményét.
Tehát, nem értem hogyan kerül szóba az, hogy fölösleges?
Hidd el, szerintem senki sem 98 LE-vel motorozott ott, hanem amennyit megkívánt a környék.
Sokkal jobb érzés úgy motorozni normálisan és kevés teljesítményt használva, hogy tudod van még ha kell.
mindenesetre ha tehetném én is megmásznám egy 600assal azt a dombot,ezt csak irigykedésből mondtam
Gumi kerdes...
Mi most az epp aktualis favorit gumiban a GSR-re? Mar az elsom is eleg necces igy 17000km kornyeken :)
Nem az ar a fontos, hanem, hogy valami jo gumi legyen.
Hangsújozom KANYAR
Most értem haza egy laza Cseszneki karikárol naon zsir volt aszthiszem télleg nekünk GSR-eseknek lettek kitalálva ezek -azok a kanyarok amik pl.:egészen Zirc-ig vannak itten a Bakony lábánál.
Mondhatnám ugyis h néhány egyenes tarkitja az utakat errefelé
ui.: azthiszem kanyarbuzi lettem!
Ok,este MSN!
Jobbulást
Engem inkább kiköp a föld,minthogy elnyeljen,ezzel megfertőzve magát
kéne már dumcsizni,én most nyomom az ágyat betegen,ez a rohadt nátha elkapot,de most nagyon!
HA hallok GS 500hoz alkatrészt akkor szólok