Ha olcsó és jó olajat akarsz akkor castrol power 1 racing 10W-50
Ha nem számít a pénz, akkor Motul olajat is tehetsz bele (7100 vagy ha mégjobbat akarsz akkor 300V)
HI. Nekem is aktuális az 1000 es szervíz. Mennyivel léphetem túl ? Most akkor éremnes olaj és szűrő
után ,,rohangálni,, vagy nem. A castroltol az evo GP 4T vagy a power 1 racing 4T kellene? Szűrő gyári
vagy nem ? Mennyire kényesek erre? Arra nagyon is hajlok, h jó minőségű olaj kerüljön a motorba.
De nem akarok semmit túl dimenzionálni. Illetve castrol vagy más olaj? Köszi.
Hát nekem még csak egyszer csinált ilyet a 2 év alatt,hogy leállt!
Viszont mióta fent van az Ötshímura dob ,azóta akár mekkora fordulatról mindig beáll szépen alapjáratra!
Viszont ma kellő képpen megszopatott a kutyuli és örülök,hogy egyáltalán megúsztam egy karcolás nélkül!Ugyanis ma mentünk délután 5 körül Tapolcára Monyikával és LAcziPityko társaságával egyetemben,(ezúton is szeretném megköszönni a segítségét) és ahogy beértünk Tapolcára egyszercsak irdatlan nagy nyikorgás,recsegés,ropogás,majd megálltam.Ismét elindultam,de már nehezebben indult el és megint az a hang szólalt meg.
SZépen lassan begurultunk a kútra és kiderült,hogy beállt az első kerékagycsapágy. Elötte elég jó tempóban haladtunk,jó hogy nem akkor állt be,mert valószinű perec lett volna.Hála az égieknek és csak már lassulásnál kb 40nél történt.
MAjd szépen betettük egy kisbuszba,amiben kétszer eldölt menet közben és elhoztuk Alsóörsre.Most ott várja a folytatást csapágycsere ügyben.Remélem holnap megoldódik,mert egyenlőre nincs másik csapágy és motoros találkozó lesz.
Most már nem süt a nap, de a szél fúj még.
Mentem ma B-King-el.... van már sejtésem a Hayabusáról!
Ha nem számít a pénz, akkor Motul olajat is tehetsz bele (7100 vagy ha mégjobbat akarsz akkor 300V)
a szűrő szervízben sem sokkal drágább 2-3000 ft
a munka pedig egy órába belefér , kb 6000 ft így .
után ,,rohangálni,, vagy nem. A castroltol az evo GP 4T vagy a power 1 racing 4T kellene? Szűrő gyári
vagy nem ? Mennyire kényesek erre? Arra nagyon is hajlok, h jó minőségű olaj kerüljön a motorba.
De nem akarok semmit túl dimenzionálni. Illetve castrol vagy más olaj? Köszi.
Köszi az infót, továbbítom a srácnak! És örülök, hogy nem lett semmi bajotok!
Még jó, hogy most hoztad el a Nívótól, ahol ugye átnézték
Viszont mióta fent van az Ötshímura dob ,azóta akár mekkora fordulatról mindig beáll szépen alapjáratra!
Viszont ma kellő képpen megszopatott a kutyuli és örülök,hogy egyáltalán megúsztam egy karcolás nélkül!Ugyanis ma mentünk délután 5 körül Tapolcára Monyikával és LAcziPityko társaságával egyetemben,(ezúton is szeretném megköszönni a segítségét) és ahogy beértünk Tapolcára egyszercsak irdatlan nagy nyikorgás,recsegés,ropogás,majd megálltam.Ismét elindultam,de már nehezebben indult el és megint az a hang szólalt meg.
SZépen lassan begurultunk a kútra és kiderült,hogy beállt az első kerékagycsapágy. Elötte elég jó tempóban haladtunk,jó hogy nem akkor állt be,mert valószinű perec lett volna.Hála az égieknek és csak már lassulásnál kb 40nél történt.
MAjd szépen betettük egy kisbuszba,amiben kétszer eldölt menet közben és elhoztuk Alsóörsre.Most ott várja a folytatást csapágycsere ügyben.Remélem holnap megoldódik,mert egyenlőre nincs másik csapágy és motoros találkozó lesz.
Köszi,hogy megkerestél ezzel,de sok érte ez az ár,mert 41.000.- újonnan
Mára ennyi