a K6-os alattam is csinálta. A mostani K7 már áthangolt elektronikával kevesebbet kajál, és eddig egyszer állt le 6000km alatt. Hirtelen gázelvételnél csinálta. Felfelé kapcsolásnál soha.
Tök mindegy milyen motor...Havernak VTR-je van, az is leáll néha. SŐt, szeritnem a motorok nagy része le tud állni néha vészfékezéskor. 10.000-ről 900ra leeső fordulatszám 1-2 másodperc alatt..Nem tud megállni mindig 900-on. Leesik 500-ra, onnan meg már nem tud felpörögni..Ennyi..Bármelyik motornál van ilyen..
Nekem K7-ese van, mégis leáll nekem is fékezéskor. SŐt néha amikor belököm 1-esbe. De már megszoktam, fékezéskor gázfröccs..
Szervízbe az enyém 2x volt emiatt, kimérték az összes elektronikai dolgot de semmi gondot nem találtak. El kell fogadni hogy van ilyen. De ez nemcsak GSR-nél van...
Mondjuk felváltásnál nem kellene leállnia. Fékezéskor érthető, mert a fordulatszám leesik annyira, amiből már nem tud felpörögni és azért fullad le. De felváltáskor ilyennel még nem találkoztam..
Ez a probléma a K6-osoknál jelentkezett többnyire.
A szervízbe ezekre a panaszokra csak "pingvineztek" vagyis én nem tudok róla, hogy valami konkrét megoldás született az ügyben.
Majd a szervíz megmondja, hogy tudják-e már a hiba okát. Talán újra kellene programozni az ECU-t.
Na jó! De akkor is menjen a picsába,, ilyen fínom technika ne szopasson. Reggel pl. Bemelegítema kis genyót,,,,elindulok váltok 2 be erre leáll és blokkol a hátsó kerék majd mint a disznó elindul. Engem meg a frász kerülget
Gini,,,,,jövőhét szerdán viszem a drágát 6000 szervízre.
De bánatom van. Sokszor lefullad. 1 ben finoman huzatom, váltáskor képes leállni
3 as 4 es erőteljesebb fékezéskor, is képes leállni. Mi a lótúrót nézessek meg a szervízben?
Kykee!
A cimbim eladná a telefonját, az alábbi paraméterekkel:
Motorola V3XX (alig használt, hibátlan, autós töltő, még steril head-set, stb., garis, külső nem karcos!)
35eFt az irányár, érdekel? Vagy valaki mást?
Szolnokon az eső esik...esik...esik...esik...
Majd eláll
Sipiapi !
Az enyém / K6 / még jelét sem adta soha,hogy megakar állni .
De a szervízben ha mán garanciális és fizetek érte átnézetem.
Vagy vehetek lovat
Apropó...Vasárnap pacigolok a fiammal. Végre!
Majd én megmozgatom a dugattyúkat, amire vágynak rég. Bízd csak ide!
Csak akkor állt le eddig, mikor én akartam.
Nem nagy vígasz
De ha sokáig csinálja,,,,be le fogok gázolni a lelkébe. Veszek 1 régi Romet kismotort és azzal fogok járni. Sőt melette fogok parkolni
Szervízbe az enyém 2x volt emiatt, kimérték az összes elektronikai dolgot de semmi gondot nem találtak. El kell fogadni hogy van ilyen. De ez nemcsak GSR-nél van...
Ez a probléma a K6-osoknál jelentkezett többnyire.
A szervízbe ezekre a panaszokra csak "pingvineztek" vagyis én nem tudok róla, hogy valami konkrét megoldás született az ügyben.
Majd a szervíz megmondja, hogy tudják-e már a hiba okát. Talán újra kellene programozni az ECU-t.
Na jó! De akkor is menjen a picsába,, ilyen fínom technika ne szopasson. Reggel pl. Bemelegítema kis genyót,,,,elindulok váltok 2 be erre leáll és blokkol a hátsó kerék majd mint a disznó elindul. Engem meg a frász kerülget
Gini,,,,,jövőhét szerdán viszem a drágát 6000 szervízre.
De bánatom van. Sokszor lefullad. 1 ben finoman huzatom, váltáskor képes leállni
3 as 4 es erőteljesebb fékezéskor, is képes leállni. Mi a lótúrót nézessek meg a szervízben?
A cimbim eladná a telefonját, az alábbi paraméterekkel:
Motorola V3XX (alig használt, hibátlan, autós töltő, még steril head-set, stb., garis, külső nem karcos!)
35eFt az irányár, érdekel? Vagy valaki mást?