Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a K6-os alattam is csinálta. A mostani K7 már áthangolt elektronikával kevesebbet kajál, és eddig egyszer állt le 6000km alatt. Hirtelen gázelvételnél csinálta. Felfelé kapcsolásnál soha.
Jó estét !

Szolnokon az eső esik...esik...esik...esik...


Majd eláll

Sipiapi !
Az enyém / K6 / még jelét sem adta soha,hogy megakar állni .
Ló is lesz?
OK.Észben tartom és nem izgulok.
De a szervízben ha mán garanciális és fizetek érte átnézetem.
Na pejsze....és én is járhatok HÉV- VEL

Vagy vehetek lovat
Apropó...Vasárnap pacigolok a fiammal. Végre!
Tök mindegy milyen motor...Havernak VTR-je van, az is leáll néha. SŐt, szeritnem a motorok nagy része le tud állni néha vészfékezéskor. 10.000-ről 900ra leeső fordulatszám 1-2 másodperc alatt..Nem tud megállni mindig 900-on. Leesik 500-ra, onnan meg már nem tud felpörögni..Ennyi..Bármelyik motornál van ilyen..
nézd meg mennyi az alapjárat. Max vedd fel 100-al...
Nem gondoltál még arra, hogy lehet a motor nem szeret téged!

Majd én megmozgatom a dugattyúkat, amire vágynak rég. Bízd csak ide!
De most viszont Jól leállítottad (sajna)
Tutis,, az enyim szeptemberi K7 es...... ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉs leáll a kis genya4
Nekem semmi baja és K7-es.
Csak akkor állt le eddig, mikor én akartam.
Kösz pajtikák.

Nem nagy vígasz
De ha sokáig csinálja,,,,be le fogok gázolni a lelkébe. Veszek 1 régi Romet kismotort és azzal fogok járni. Sőt melette fogok parkolni
Nekem K7-ese van, mégis leáll nekem is fékezéskor. SŐt néha amikor belököm 1-esbe. De már megszoktam, fékezéskor gázfröccs..
Szervízbe az enyém 2x volt emiatt, kimérték az összes elektronikai dolgot de semmi gondot nem találtak. El kell fogadni hogy van ilyen. De ez nemcsak GSR-nél van...
Mondjuk felváltásnál nem kellene leállnia. Fékezéskor érthető, mert a fordulatszám leesik annyira, amiből már nem tud felpörögni és azért fullad le. De felváltáskor ilyennel még nem találkoztam..
Az a baj, hogy csak finoman huzatod!

Ez a probléma a K6-osoknál jelentkezett többnyire.
A szervízbe ezekre a panaszokra csak "pingvineztek" vagyis én nem tudok róla, hogy valami konkrét megoldás született az ügyben.
Majd a szervíz megmondja, hogy tudják-e már a hiba okát. Talán újra kellene programozni az ECU-t.
el kormolódott a gyertya
Szia tutis...

Na jó! De akkor is menjen a picsába,, ilyen fínom technika ne szopasson. Reggel pl. Bemelegítema kis genyót,,,,elindulok váltok 2 be erre leáll és blokkol a hátsó kerék majd mint a disznó elindul. Engem meg a frász kerülget
ezen nem tudsz mit megnézetni, mivel ez ilyen.Fékezéskor gázfröccsöt kell adni.
Na azé

Gini,,,,,jövőhét szerdán viszem a drágát 6000 szervízre.
De bánatom van. Sokszor lefullad. 1 ben finoman huzatom, váltáskor képes leállni
3 as 4 es erőteljesebb fékezéskor, is képes leállni. Mi a lótúrót nézessek meg a szervízben?
Szerinted!
Ez nem igaz! Mindig csak én vagyok itt?
Ilyen, létező modell:
Mi az a Motorola V3XX?
Kykee!
A cimbim eladná a telefonját, az alábbi paraméterekkel:
Motorola V3XX (alig használt, hibátlan, autós töltő, még steril head-set, stb., garis, külső nem karcos!)
35eFt az irányár, érdekel? Vagy valaki mást?