Olvastam de képet nem láttam, vagy néztem meg elég figyelmesen!
Így már más a gyerek fekvése
Ki harapta le azt a vázdarabot? Biztos az a hülye aki neked ment, bánatába, hogy ilyen szép motorba kárt tett!
Valóban ezért kár lenne vázat cserélni......
Van nekem is pár ismerősöm megkérdezem őket, hátha tudnak segíteni
Nem tudom mennyire láttad, olvastál róla, hogy mi is valójában a hiba!
Semmi geometriai probléma nincs a dologban.
A lábtartó konzol rögzítő menetes fül van letörve a vázról! Az a javítás semmi olyan dolgot nem befolyásol, ami bármit is fefolyásolna!
hali!
Nem tom, nem vagyok nagy szakértője a motor javításnak, de egy dolgot "hallottam" már sok "okos" embertől: vázat soha nem szabad javítani mert soha nem lesz olyan geometriája mint a gyári váznak! Ha meg nem olyan, akkor nem lesz jó az egyenes futás, a kanyar stabilitás meg a többi ilyen fizikai baromság.. amin akár az életed is múlhat.................
Szerintem, de ez csak az én véleményem, ne javitasd meg a vázat , vegyél egy gyárit! Biztos sokba kerül, de egyett ne veszíts szem elől életed csak egy van!
Nem akarok több gyászhírt olvasni sem itt sem más fórumokon!
Ezen nem is csodálkozom, hogy így döntött!
Főleg, hogy kihagyott..... és újra motorozott..... nincs olyan, aki ezek után úgy döntene, hogy eladja a motorját!
Béla komámnak több mint 1 év után lett újra hadra fogható az SV 650 S gépe . Tavaly májusban elcsúszott vele . Azóta ez volt az első hosszabb útja és óvatos volt . Most már úgy döntött , hogy csak nem adja el . Végül is kellemeset motoroztunk és 1nek jó volt így is .
Heggesztesd a gépet és gyerünk motorozni !
Szombat délután gurultam 240 KM-ert.Ilyet még én nem produkáltam:4,5 l/100KM átlag fogyasztás 80-90 KM sebességnél.
Olvastam de képet nem láttam, vagy néztem meg elég figyelmesen!
Így már más a gyerek fekvése
Ki harapta le azt a vázdarabot? Biztos az a hülye aki neked ment, bánatába, hogy ilyen szép motorba kárt tett!
Valóban ezért kár lenne vázat cserélni......
Van nekem is pár ismerősöm megkérdezem őket, hátha tudnak segíteni