Igaz, hogy én csak 1 napot töltöttem a GSR-rel, amiben volt utcai és egész napos pálya-motorozás, de a fogyasztás az nagy volt. De ezzel ne foglalkozzál, mert ennél a motornál ez nem szabad, hogy szempont legyen! Csak a kinézete szerény, ez egy ízig-vérig sportmotor!
Kiváncsi voltam, hogy hányan figyelmeztetik a srácot, mert annak idején ezek miatt estem pofára a P.ringen! Amennyiben ezeket az apróságokat valaki megemlíti, akkor nem törött volna el a lapockám, a bokám és az ujjam!
Az első pályázás után én is hagytam utcára is a 2.1/2.0 át.....
Nem akartam az állandó állítgatással bajlódni és seemi hátrány nem volt közúton sem.
Sőt talán előny, mert jobban belapult a gumi, így nagyobb felületen érintkezett az úttal.
Sziasztok!
Arra azért figyeljetek, hogy hidegen mérjétek a guminyomást és ne akkor, amikor autópályás menet után odaértek! Amikor még utcán is motoroztam mindenhol a 2,1/2,0 nyomást használtam és nem éreztem hátrányát. Ja és még arra is figyeljetek, hogy a gyári Battlax gumi nagy melegben, kb. 5 kör után csúszkál.
Én elöl 2.1 hátul 2.0 -val megyek pályán.
Sose ne benzinkúton állíts guminyomást! (eleve nem érkezhetsz oda hideg gumival és össze-vissza csalnak az órák)
Csakis tuti biztos és megbízható mérőműszerrel!
Nincs, szerintem nem is lesz, inkább autóvezetésre ösztönzöm! Két kuplungkart használt el eddig a rutinpályán...
Van aki megmotoroztassa rajtam kívül is!
Na így ebédidőben én is beköszönök! Üdv mindenkinek!
Syrus, bocsi a hétvége miatt, este kilencig terepet rendeztünk, gondolhatod mihez lett volna nagyobb kedvem...
A bőrruhát végül megvetted a bukta előtt? Nézelődök én is ruha ügyben, még a Büse került látókörbe ár tekintetében.
22-én én biztos megyek, hacsak nem lesz valami nagy vihar.
Jó reggelt!
Csatlakozom az időjárás jelentéshez, itt is esik!
Kellene egy kis vérpezsdítés a topikba.... Kykee.... Gino....Tarka..... meg többi szövegláda hol vagytok?
Nem akartam az állandó állítgatással bajlódni és seemi hátrány nem volt közúton sem.
Sőt talán előny, mert jobban belapult a gumi, így nagyobb felületen érintkezett az úttal.
Gyorsabb voltál, nyertél!
Arra azért figyeljetek, hogy hidegen mérjétek a guminyomást és ne akkor, amikor autópályás menet után odaértek! Amikor még utcán is motoroztam mindenhol a 2,1/2,0 nyomást használtam és nem éreztem hátrányát. Ja és még arra is figyeljetek, hogy a gyári Battlax gumi nagy melegben, kb. 5 kör után csúszkál.
Sose ne benzinkúton állíts guminyomást! (eleve nem érkezhetsz oda hideg gumival és össze-vissza csalnak az órák)
Csakis tuti biztos és megbízható mérőműszerrel!
guminyomásmérőjéneka segítségével!
Van aki megmotoroztassa rajtam kívül is!
Syrus, bocsi a hétvége miatt, este kilencig terepet rendeztünk, gondolhatod mihez lett volna nagyobb kedvem...
A bőrruhát végül megvetted a bukta előtt? Nézelődök én is ruha ügyben, még a Büse került látókörbe ár tekintetében.
22-én én biztos megyek, hacsak nem lesz valami nagy vihar.
Lakat van a ládámon......
Néha ide nézek, de magammal azé" nem kezdek el beszélgetni....
Ott ahol te is voltál mostanában!
Csatlakozom az időjárás jelentéshez, itt is esik!
Kellene egy kis vérpezsdítés a topikba.... Kykee.... Gino....Tarka..... meg többi szövegláda hol vagytok?
Itt is esett egész éjjel!