Semmi zsibbadást nem észleltem.
Nekem is volt kamera a motor és semmi finom folyamatos rezonancia nem látszik. Pedig egy régi DV kazettás kamera volt ráragasztószalagozva a tankra.(jó volt alatta valami egyszerű tapadókorongos tartó, de nem bíztunk a korongokban )
A célegyenesben 200+ -nál volt néha egy kis zaj a képben, de szerintem ott a mechanika nem tudott valamit követni.
Sebring rendszert nem tapasztaltam!
Gino!
A ujjaid nem zsibbadtak le a menetek végére? Volt egy kamera is a motoron és azon is látszik, hogy volt egy nagyon finom, de folyamatos rezonancia a kormányon. Lehet, hogy a Sebring rendszer miatt van (a hangot csak füldugóval lehet elviselni)? Tapasztaltál ilyet?
Ezt nem értem! Hornetet venni GSR helyett, mert az nem annyira sérülékeny? Szerintem ugyanannyira sérülékeny, de az benne van a pakliban, hogy pályán eldobod! Az utcai motorozás teljesen veszélytelen és ott nem sérülhet meg a motor?
A véleményem az, hogy aki utcán is motorozik, annak elengedhetetlen, hogy legalább párszor pályázzon! Annyit lehet tanulni 1 alkalommal, annyi tapasztalatot szerezhetsz és a motorodat is úgy megismered, amit utcai motorozással képtelenség! EZ LEHET EGYSZER MEGMENTI AZ ÉLETEDET!
A költségeket pedig le lehet szorítani, mert mi is a minimális költségvetéssel (pl.: ne egyél és igyál az étteremben , stb.....) megyünk!
Happy day all!
Nferinek igaza van,igen drága a GSR ha eldobod a pályán,mert úgy még esélyed sincs a biztosítóval okoskodva visszaszerezni valami kis pénzt!Meg amúgy is!De én is az mellett döntöttem,hogy eladom és veszek egy Hornetet!JEléggé sérülékeny a GSR,sajnos,pedig jó motoro!jó dolog a pályázás de a milliomosoknak! Ahhoz túl drága,hogy havonta egyszer kimenj és utána meg egy darabig semmi motorozás mert egy kazal pénzt felemésztett!Rosszab lehet mint a játékgépfüggőség!
A pályázás jó dolog, csak igen költséges..... és itt nem arra gongolok, hogy eldobod a vasat. Haveromék indultak a Dunlop versenyen, két motorral, egy K7 gixer 1000-rel, meg eby cbr 600 rr-el, és csak akét nap amíg kint voltam velük (versenyen már nem tudtam kinmaradni) gumira meg üzemanyagra elköltöttek, kb 200-250e.
Ebből kiundulva ha te ezzekel a gummikal pályázol, max 20-25 kör és az oldala úgy lekopik, hogy azzal már tényleg fennál a veszélye hogy dobod a vasat. Amúgy a motorosok nagy része panaszkodik a Hringre, mert hogy nem motorosbarát a bukótér.
De azért gondolom, hogy ha oda figyelsz és ha hibázol is meg tudod tartani a motort és nem kell feltétlenül eldobnod.
Holnap teszek fel róla képet! Szerintem jól néz ki! Csak én .......! A gyárihoz képest sokkal sportosabb lesz vele a motor hátsó része és állítható a dőlésszöge!
Nem,nem az ülésre gondoltam! Hanem arra,hogy ha véletlenül eldobom akkor pillanatok alatt
többszázezres kárt csinálok magamnak! Ezért gondolkodom egy csak pályázós motoron!
Más.
Vettem egy Valtermoto gyártmányú rendszámtartót.De nem szereltem fel és nem is fogom! Ha vkit
érdekelne eldanám! 15.900.ért vettem,11-12e-t szeretnék érte.
Hát jah....
Ideális motor lányoknak!
V2 forevááááá!
Nekem is volt kamera a motor és semmi finom folyamatos rezonancia nem látszik. Pedig egy régi DV kazettás kamera volt ráragasztószalagozva a tankra.(jó volt alatta valami egyszerű tapadókorongos tartó, de nem bíztunk a korongokban )
A célegyenesben 200+ -nál volt néha egy kis zaj a képben, de szerintem ott a mechanika nem tudott valamit követni.
Sebring rendszert nem tapasztaltam!
A ujjaid nem zsibbadtak le a menetek végére? Volt egy kamera is a motoron és azon is látszik, hogy volt egy nagyon finom, de folyamatos rezonancia a kormányon. Lehet, hogy a Sebring rendszer miatt van (a hangot csak füldugóval lehet elviselni)? Tapasztaltál ilyet?
Egész nap szarakodott a net-em! Csak most tudtam behozni!
Kicsit magáho tért a topic!
A véleményem az, hogy aki utcán is motorozik, annak elengedhetetlen, hogy legalább párszor pályázzon! Annyit lehet tanulni 1 alkalommal, annyi tapasztalatot szerezhetsz és a motorodat is úgy megismered, amit utcai motorozással képtelenség! EZ LEHET EGYSZER MEGMENTI AZ ÉLETEDET!
A költségeket pedig le lehet szorítani, mert mi is a minimális költségvetéssel (pl.: ne egyél és igyál az étteremben , stb.....) megyünk!
G I N O !
Iwiw!
Vezetéstechnikai nap Pécsett szeptember 22.én
Részletek: stopmotoros.hu oldalon
Szép napot!
Nferinek igaza van,igen drága a GSR ha eldobod a pályán,mert úgy még esélyed sincs a biztosítóval okoskodva visszaszerezni valami kis pénzt!Meg amúgy is!De én is az mellett döntöttem,hogy eladom és veszek egy Hornetet!JEléggé sérülékeny a GSR,sajnos,pedig jó motoro!jó dolog a pályázás de a milliomosoknak! Ahhoz túl drága,hogy havonta egyszer kimenj és utána meg egy darabig semmi motorozás mert egy kazal pénzt felemésztett!Rosszab lehet mint a játékgépfüggőség!
A pályázás jó dolog, csak igen költséges..... és itt nem arra gongolok, hogy eldobod a vasat. Haveromék indultak a Dunlop versenyen, két motorral, egy K7 gixer 1000-rel, meg eby cbr 600 rr-el, és csak akét nap amíg kint voltam velük (versenyen már nem tudtam kinmaradni) gumira meg üzemanyagra elköltöttek, kb 200-250e.
Ebből kiundulva ha te ezzekel a gummikal pályázol, max 20-25 kör és az oldala úgy lekopik, hogy azzal már tényleg fennál a veszélye hogy dobod a vasat. Amúgy a motorosok nagy része panaszkodik a Hringre, mert hogy nem motorosbarát a bukótér.
De azért gondolom, hogy ha oda figyelsz és ha hibázol is meg tudod tartani a motort és nem kell feltétlenül eldobnod.
Ahhoz nem kell pályára menned. simán boríts fel egy mostani motort. Már meg is van az az összeg.
Az enyémet meg nem felhajtotta a szél?
többszázezres kárt csinálok magamnak! Ezért gondolkodom egy csak pályázós motoron!
Más.
Vettem egy Valtermoto gyártmányú rendszámtartót.De nem szereltem fel és nem is fogom! Ha vkit
érdekelne eldanám! 15.900.ért vettem,11-12e-t szeretnék érte.