A láncod nyikorog?
Amúgy a magyar nyelvű könyvben van olyan rész, hogy mosás, tisztítás..... vagy mi.
Ott van pár dolog leírva, hogy vizzel való érintkezés után mit javasolnak és hol!
Amúgy én soxor péppé áztam már vele....
Le kell mosni szépen, láncról le a vízet (én állványon 1-ben kicsit hagyom laapjáraton és akkor lerázza magáról a vizet) és befújni a láncot!
Nekem sosem nyikorgott elázás után!
Figyi skacok.
Fehér lóval megvolt az első esőmenetem. ÉÉÉs sikeült nem zakoznom.
Mivel farmerban mentem reggel,,,, így 11 órakkor mikor elindultam utamra sikeresen
sza,,,,,,,á - á áztam.
A motor is természetesen
Viszont most a gép úgy nyikorog, csikorog mint valamillen szerencsétlen MZ.
SzŐrnyŰ
Mit kenjek be zsírral? A féktárcsát szabad, hogy nyee nyikorogjon? Heee?
Nah azért írtam ezt a baromságot, hogy végre írjatok Valóban a felfelé váltáskor kicsi gáz elvétel, de a lefele váltásra arra határozottan úgy emléxem .......
Felfelé,gázfröccsel,kuplung nélkül? Az szép meló.....lenne,ha lehetne.
Én 2.at általában még kuplunggal rakom felfelé,utána már nem,visszafelé mindet gázfröccsel,kuplunggal. Nincs is baja a váltónak,pedig tekeri szépen.
Reet!
Üdv!Nem figyelted meg amit az Attila mondott!
Felfele gázfröccsel kuplung nélkül? ? ? ? ? ? ? ? Simán enyhe gázelvételellel felfe,l kuplung nélkül és visszafele váltás gázfröccsel és CSAK IS egyesével, kuplungal!5ből 2be ? ? ? ? ? ?SOHA ! ! ! ! ! !
Mindig gázfröccsel váltogatunk vissza még utcai motorozáskor is!
Valmikor ez volt de most valami fáradt csevegőszobává alakult
Kuplnugolás: ha emlékezetem nem csak tavaly ilyenkor, mikor voltunk a H ringen ezen az egynapos oktatáson, akkor ott a Szabó Attila úgy magyarázta, hogy felfele gázfröccsel kuplung nélkül, de lefele mindig kuplungal, sőt elméletileg minden fokozat viasszaváltásakor ki kell engedni. Tehát ha 5-ből vissza rakod 2-be akkor 2X kell pluszba kuplungolni. Ezt gyakorlatban szerintem senki nem csinálja így utcai motorozáskor, nem tom a pályán h csinálják, de én ha vissza felé váltok akkor mindig használom a kuplungot.. Felfelé néha elfelejtem hogy nem kell, így ilyenkor is kuplungolok
De ugy használd a kuplungot váltáskor ahogy neked a legjobb
Kuplung behúz,enyhe gázfröccs,közben egy fokozatot vissza és kuplung ki!Így nincs hírtelen terhelés alatt a váltó,mintha csak gurulsz egy adott fokozoatban viszonylag nagy sebességnél és csak behúzod a kuplungot visszaváltassz és kilengeded a kuplungot.Meg nincs rángatás sem!
Próbálgasd,meglátod jó lesz!
Igen kicsit fura volt. Azt mondták engedjem teljesen vissza. De akkor nem csinált semmit. Tehát Juj meg izé,,,,,,és hirtelen kezdtem kuplungolni.
De rájöttem, épp csak a csuklómat kell ellazítanom és csúszik a következő fokozatba.
De megfogadom a jó tanácsot,,,,,,kuplungolok! abból sose lessz baj!
Nem a lánc nyikorog!
Elöl a fék felöl. Ha behúzom picit abba marad. De ha kiengedem kezdi újra
A láncod nyikorog?
Amúgy a magyar nyelvű könyvben van olyan rész, hogy mosás, tisztítás..... vagy mi.
Ott van pár dolog leírva, hogy vizzel való érintkezés után mit javasolnak és hol!
Amúgy én soxor péppé áztam már vele....
Le kell mosni szépen, láncról le a vízet (én állványon 1-ben kicsit hagyom laapjáraton és akkor lerázza magáról a vizet) és befújni a láncot!
Nekem sosem nyikorgott elázás után!
Nem ismersz- én se De gratula!
Figyi skacok.
Fehér lóval megvolt az első esőmenetem. ÉÉÉs sikeült nem zakoznom.
Mivel farmerban mentem reggel,,,, így 11 órakkor mikor elindultam utamra sikeresen
sza,,,,,,,á - á áztam.
A motor is természetesen
Viszont most a gép úgy nyikorog, csikorog mint valamillen szerencsétlen MZ.
SzŐrnyŰ
Mit kenjek be zsírral? A féktárcsát szabad, hogy nyee nyikorogjon? Heee?
Szerbusz szergely..... azaz Kykee!
...ez nem semmi,nagyon dzsukel vagy!
GRATULA! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Minden tisztelet és elismerés a tiéd!
Nem semmi, amit végigcsináltál! Gratulálok!
Na régi lovasok,,,,,,,küzdjetek harcoljatok! Áradjon a vélemény külömbség! Én meg figyelek és tanulok.
Sipi
Én 2.at általában még kuplunggal rakom felfelé,utána már nem,visszafelé mindet gázfröccsel,kuplunggal. Nincs is baja a váltónak,pedig tekeri szépen.
Üdv!Nem figyelted meg amit az Attila mondott!
Felfele gázfröccsel kuplung nélkül? ? ? ? ? ? ? ? Simán enyhe gázelvételellel felfe,l kuplung nélkül és visszafele váltás gázfröccsel és CSAK IS egyesével, kuplungal!5ből 2be ? ? ? ? ? ?SOHA ! ! ! ! ! !
Mindig gázfröccsel váltogatunk vissza még utcai motorozáskor is!
Kuplnugolás: ha emlékezetem nem csak tavaly ilyenkor, mikor voltunk a H ringen ezen az egynapos oktatáson, akkor ott a Szabó Attila úgy magyarázta, hogy felfele gázfröccsel kuplung nélkül, de lefele mindig kuplungal, sőt elméletileg minden fokozat viasszaváltásakor ki kell engedni. Tehát ha 5-ből vissza rakod 2-be akkor 2X kell pluszba kuplungolni. Ezt gyakorlatban szerintem senki nem csinálja így utcai motorozáskor, nem tom a pályán h csinálják, de én ha vissza felé váltok akkor mindig használom a kuplungot.. Felfelé néha elfelejtem hogy nem kell, így ilyenkor is kuplungolok
De ugy használd a kuplungot váltáskor ahogy neked a legjobb
Próbálgasd,meglátod jó lesz!
Igen kicsit fura volt. Azt mondták engedjem teljesen vissza. De akkor nem csinált semmit. Tehát Juj meg izé,,,,,,és hirtelen kezdtem kuplungolni.
De rájöttem, épp csak a csuklómat kell ellazítanom és csúszik a következő fokozatba.
De megfogadom a jó tanácsot,,,,,,kuplungolok! abból sose lessz baj!
Köszi
Ha váltok vissza akkor gázfröccs? És miért kell?
Az már gyógyul!
...de ha jól vagy akkor rendben van!
Vagy a fejem ütöttem meg és nem emléxem?
Miről van szó? Tudod, hogy "nem történt semmi".....
Amúgy minden ok, jól vagyok.... ha csak simán ezt kérdezted.