Akkor nagyon megvezettek sajnos. Az öreg elhasznált olaj inkább felhigul szinte úgy folyik mint a víz. Tegyèl bele sűrű ásványit azt próba. Azt nem mondom add tovább dönts el te.
Jaja. Nagyon drágák a szolgáltatások. Sokkal sűrűbb volt az olaj benne. De én ezt annak tulajdonítottam hogy régi volt az olaj. És olajcsere után 4-5 napra lett ilyen hangja egyik percről a másikra.
Ezért jó UK-ból pl.órát venni mert olyan drágák a szolgáltatások hogy egy vagyon kérnek egy elem és tömítés cseréért is.
Én azért megkérdeznék mást is.
Nekem egy volt kollégám ott motorszerelő.
Igen. Decemberbe vettem. Nagyon szép hangja volt, direkt megnéztünk elötte mindent rajtq. Lecsekkoltam a műszakit, hogy mibe kötöttek be de semmibe minden fasza volt. Én is legalább 10 percíg járattam minden nap , hogy melegen indúljak el vele, olaj csere után pett ilyen hangja. Castrol 10w40 fullszintetikust raktunk bele.
Hát nem néztem itt még bontott blokkot angliába. De nemhiszem hogy árulnak. Megpróbálkozok vele. De felrakom a netre hátha valaki megnézni. Van még rajta fél év mot meg kivan egy év road taxom fizetve rá, és a hangján kívül más baja nincs. Legroszabb esetben kiárusítom az alkatrészeket, de ha ez sem akkor bontó.:(
Sziasztok. Na rossz hírekkel tudok szolgálni. 4-ik szerelő sem nyúlt hozzá a motorhoz. Az kiderült, hogy nem a kuplung volt a ludas. Sajna itt dobhatom ki a motort mert vagy nem vállalják a javítást vagy több lenne mint amenyiért vettem. Pápá gs500....
GS 500 F -re szeretnék új gumikat venni , eredetileg ez volt a cél: 110/70R17+130/70R17 MICHELIN PILOT STREET RADIAL de találtam Pirelli Angel city-t párban ez 10e Ft-al olcsóbban
Pirellivel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (Michelint ismerem )
annyit szűrtem le a Pirelliből hogy a terhelési indexe és a sebességhatára kisebb 54S TL/ 62S TL, Micheliné : 62H TL
Ezek a fránya évszámok!
2016-ban vettem a motort, egy szezont már motoroztam vele. Úgy, hogy Ildi nyáron kapta meg a jogsit, utána kezdtünk két motorral motorozgatni, külföldön nem is voltunk, így is belement 4-4000 km. Évi 3-4 e reális, még ha nem is megy sokat valaki.
Én 2017 őszén vettem a GS-t, 26000km-el egy fiatal sráctól,akinél két évig volt, de ezalatt beletett 23000km-t. Szval ő a tizenéves motort durván 3000km-rel vette (szervizből, végig ismerték a tulajt) Az óratekergetés inkább a frissen behozott motornál fordulhat elő, ami már többször volt itthon műszakin, ott regisztrálják a km-t. Ha találsz szép állapotú , akár 30-40 e km-es motort, ha volt gazdája az is jó vétel lehet .25-30 ezernél általában lánccsere, szelepállítás,teleszkóp szimering csere már aktuális, ezekre érdemes rákérdezni.Sokat elárul a motoron levő műanyagok állapota, ha a kapcsolók kifakultak, a bovdenek szürkék a naptól, akkor nem valószínű, hogy keveset futott a gép.
Én azért megkérdeznék mást is.
Nekem egy volt kollégám ott motorszerelő.
Valakinek nincs véletlen ilyen kis visszajelző kupakja? :)
GS 500 F -re szeretnék új gumikat venni , eredetileg ez volt a cél: 110/70R17+130/70R17 MICHELIN PILOT STREET RADIAL de találtam Pirelli Angel city-t párban ez 10e Ft-al olcsóbban
Pirellivel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (Michelint ismerem )
annyit szűrtem le a Pirelliből hogy a terhelési indexe és a sebességhatára kisebb 54S TL/ 62S TL, Micheliné : 62H TL
válaszokat előre is köszönöm!
2016-ban vettem a motort, egy szezont már motoroztam vele. Úgy, hogy Ildi nyáron kapta meg a jogsit, utána kezdtünk két motorral motorozgatni, külföldön nem is voltunk, így is belement 4-4000 km. Évi 3-4 e reális, még ha nem is megy sokat valaki.