Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szoval
Kuplunglanella
Nem hangzik jól.Szinte ugyan ilyen hangja volt az enyémnek is. Szét lett az egész blokk húzva...Végül kiderült,el volt törve a kuplunglamella...
A videót ide nemtudtam feltölteni viszont az adatlapomra felraktam, ott meglehet találni .
köszönöm
Sziasztok.
Újra én vagyok, és újra problémába ütköztem. Reggel elmentem dolgozni a motorral akkor még nem vettem semmit észre, végeztünk a munkával járatom a gépet ugyanolyan mimt elötte. Hazafele az egxik lámpánál megállok és elkezd katancolni a motorblokkba valami, nemtudom mi és hogy honnan jön. Alapjáraton és kis fordulaton hallom. Magasabb fordulaton pörgetés közben és menet közbem 80-100 km/h nál nem hallom és nem veszem észre hogy katancolna valami. Csináltam egy videót róla. Nemtudom mennyire adja majd át. Véleményeket szeretnék kérni róla, kb mire számíthatok.
Rendesen használva van.
Persze hogy szoktam intenzíven gyorsítani, azért van.
Ha jól emlékszem 80 lóerőig lehet patentszemes láncot alkalmazni.
Ataaa emlékeim szerint 600f4i-re is patentszemeset rakott, de kérdezz rá...
Szoktál néha intenzívebben gyorsítani? Most elgondolkodtam hogy feltegyem rá ha már neked ennyit kibírt.
Nekem patentszemes arany did van rajta, eddig semmi probléma nem volt. Közel 10.000 km-t mentem vele.
Eddig hasonló pozitiv véleményeket hallottam a Michelinről, úgyhogy valószinűleg ezt veszek rá. Az ára is elég korrekt.
Erősen gondolkodtam hogy mégiscsak hamár adnak hozzá patentszemet akkor jó lesz azzal,de eszembe jutott hogy 3-4 éve a 125ös etz-men pont a patentszem szakadt szét,szerencsére itt a városban és lassan mentem. Préseltetem én is mindenképp.

Közben megérkezett ma a Martin dob,ez valami gyönyörű. Mostmár mégjobban várom a tavaszt.. :D
Bár remélem lesz valamikor jó idő és feltudom rakni / olajcserét megcsinálni.

Kaptam hozzá egy lapot és egy kis kártyát.
Gondolom a kártyát kell magammal hordjam a jard ha kötöszködik a dob végett,a lapot meg műszakikor vinni.

Kérdeztem Martin urat de nem írt rá infót,de ez a legkevesebb.
Ettől tartok én is,mégiscsak egy sima patentben nem bízok de ezek szerint te sem.

Akkor mégiscsak szerelővel rakatom majd fel.
Van egyébként a DID-nek szerelhető patentszeme ebben a méretben, ehhez a lánchoz.
Én préseltem, de nem a kézi láncpréssel (mivel nincs ilyenem), hanem mivel ki volt szedve az egész hátsó futómű, így műhelyben, asztali présgépen csináltam meg, azaz végtelenítettem, és így került be a helyére a futómű összerakásakor. Én nem mertem patentszemet használni...
Ekkora mocira patentszemes lánc is van? Ugyanilyen láncot rendeltem holnap jön + lénckerekek. Akkor ezek szerint itthon is kitudom cserélni mint a simsonon ,nem kell prés hozzá?
Bocs azt nem írtam, hogy az enyém is Radiál!
Michelin Pilot Streetből csakis a Radiált! 2 és fél éve ilyen, nullkilométeres, szőrös gumikkal vettem a vasat, és piszok jó még most is, közel 19 ezer (!!!!) km után. Az első csereérett (azzal fogom kezdeni a szezont), a hátsó még legalább 4-5 ezret ki fog bírni szerintem. Esőben is különösen jól tapad. Mosdjuk én eléggé nyugger módon hajtom a gépet (csak túrázás, semmi más), így lehet másnál nem megy el ennyit.
Kösz az infot!
Én patentszemes DID láncot raktam rá,jól szuperál.Elég könnyű cserélni,viszont nézd meg a kuplung bowdent,az enyémben pár szál volt csak már,teljesen ki volt dörzsölődve.
Ha nincs nittelő és kinyomó szerszámod nyugodtan flexeld le és rakd össze patentszemmel, már persze ha magad akarod csinálni.
Arany színű DID 520 VX 2-t, JT lánckerekekkel. Gyári fogszámúak, egyelőre nem piszkáltam az áttételt.
Milyen fajta láncot tettél rá?
Szia! Én leszedtem (és teljesen szétszedtem) a lengőkart, mert a tűgörgős csapágyakat is ellenőrizni / zsírozni akartam.
Láncszerelő szerszámmal szét lehet nyomni amúgy, de nekem sincs ilyenem. (Flex-szel elvágni sem volna nagy kunszt, csak takarni kell a vázat, egyebeket a szikrák miatt).
Hétvégén első csapágy csere, felkerült az új benzincső, ha már leszedtem a tankot, akkor egy karbiszinkron is megvolt A láncom határeset, lehet, hogy a szezont már nem bírja ki. .Bogyó, Te cseréltél láncot a tieden, patentszemeset vettél? Hogy szedted le a régit ? Leszedted a lengőkart, vagy ki lehet ütni egy stiftet?
Azt tudom,de nekem be kell mennem elintézni hogy beleírják mint módosítás.?