Sziasztok.
Újra én vagyok, és újra problémába ütköztem. Reggel elmentem dolgozni a motorral akkor még nem vettem semmit észre, végeztünk a munkával járatom a gépet ugyanolyan mimt elötte. Hazafele az egxik lámpánál megállok és elkezd katancolni a motorblokkba valami, nemtudom mi és hogy honnan jön. Alapjáraton és kis fordulaton hallom. Magasabb fordulaton pörgetés közben és menet közbem 80-100 km/h nál nem hallom és nem veszem észre hogy katancolna valami. Csináltam egy videót róla. Nemtudom mennyire adja majd át. Véleményeket szeretnék kérni róla, kb mire számíthatok.
Erősen gondolkodtam hogy mégiscsak hamár adnak hozzá patentszemet akkor jó lesz azzal,de eszembe jutott hogy 3-4 éve a 125ös etz-men pont a patentszem szakadt szét,szerencsére itt a városban és lassan mentem. Préseltetem én is mindenképp.
Közben megérkezett ma a Martin dob,ez valami gyönyörű. Mostmár mégjobban várom a tavaszt.. :D
Bár remélem lesz valamikor jó idő és feltudom rakni / olajcserét megcsinálni.
Kaptam hozzá egy lapot és egy kis kártyát.
Gondolom a kártyát kell magammal hordjam a jard ha kötöszködik a dob végett,a lapot meg műszakikor vinni.
Kérdeztem Martin urat de nem írt rá infót,de ez a legkevesebb.
Én préseltem, de nem a kézi láncpréssel (mivel nincs ilyenem), hanem mivel ki volt szedve az egész hátsó futómű, így műhelyben, asztali présgépen csináltam meg, azaz végtelenítettem, és így került be a helyére a futómű összerakásakor. Én nem mertem patentszemet használni...
Ekkora mocira patentszemes lánc is van? Ugyanilyen láncot rendeltem holnap jön + lénckerekek. Akkor ezek szerint itthon is kitudom cserélni mint a simsonon ,nem kell prés hozzá?
Michelin Pilot Streetből csakis a Radiált! 2 és fél éve ilyen, nullkilométeres, szőrös gumikkal vettem a vasat, és piszok jó még most is, közel 19 ezer (!!!!) km után. Az első csereérett (azzal fogom kezdeni a szezont), a hátsó még legalább 4-5 ezret ki fog bírni szerintem. Esőben is különösen jól tapad. Mosdjuk én eléggé nyugger módon hajtom a gépet (csak túrázás, semmi más), így lehet másnál nem megy el ennyit.
Én patentszemes DID láncot raktam rá,jól szuperál.Elég könnyű cserélni,viszont nézd meg a kuplung bowdent,az enyémben pár szál volt csak már,teljesen ki volt dörzsölődve.
Szia! Én leszedtem (és teljesen szétszedtem) a lengőkart, mert a tűgörgős csapágyakat is ellenőrizni / zsírozni akartam.
Láncszerelő szerszámmal szét lehet nyomni amúgy, de nekem sincs ilyenem. (Flex-szel elvágni sem volna nagy kunszt, csak takarni kell a vázat, egyebeket a szikrák miatt).
Hétvégén első csapágy csere, felkerült az új benzincső, ha már leszedtem a tankot, akkor egy karbiszinkron is megvolt A láncom határeset, lehet, hogy a szezont már nem bírja ki. .Bogyó, Te cseréltél láncot a tieden, patentszemeset vettél? Hogy szedted le a régit ? Leszedted a lengőkart, vagy ki lehet ütni egy stiftet?
köszönöm
Újra én vagyok, és újra problémába ütköztem. Reggel elmentem dolgozni a motorral akkor még nem vettem semmit észre, végeztünk a munkával járatom a gépet ugyanolyan mimt elötte. Hazafele az egxik lámpánál megállok és elkezd katancolni a motorblokkba valami, nemtudom mi és hogy honnan jön. Alapjáraton és kis fordulaton hallom. Magasabb fordulaton pörgetés közben és menet közbem 80-100 km/h nál nem hallom és nem veszem észre hogy katancolna valami. Csináltam egy videót róla. Nemtudom mennyire adja majd át. Véleményeket szeretnék kérni róla, kb mire számíthatok.
Persze hogy szoktam intenzíven gyorsítani, azért van.
Ha jól emlékszem 80 lóerőig lehet patentszemes láncot alkalmazni.
Közben megérkezett ma a Martin dob,ez valami gyönyörű. Mostmár mégjobban várom a tavaszt.. :D
Bár remélem lesz valamikor jó idő és feltudom rakni / olajcserét megcsinálni.
Kaptam hozzá egy lapot és egy kis kártyát.
Gondolom a kártyát kell magammal hordjam a jard ha kötöszködik a dob végett,a lapot meg műszakikor vinni.
Kérdeztem Martin urat de nem írt rá infót,de ez a legkevesebb.
Akkor mégiscsak szerelővel rakatom majd fel.
Láncszerelő szerszámmal szét lehet nyomni amúgy, de nekem sincs ilyenem. (Flex-szel elvágni sem volna nagy kunszt, csak takarni kell a vázat, egyebeket a szikrák miatt).